Hankookilla vedätystä

Vikakertaon

...kele. Ostin Hankookit kun myyjä kehui testimenestystä. Nyt kävikin ilmi että.uutta mallia vain muutama koko ja minullakin vanha pintamalli. Ei tosiaankaan mikään testihuippu. Ajettu jo pari tuhatta kilsaa, ei varmaan mitään tehtävissä?

14

578

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • panamahat

      Eihän se nyt ole hankookin vedätystä jos myyjä myy tietämättömälle vanhaa varastoa. Pintamallihan on sama, eikä se 130 nastan vanhempi versio mikään huono rengas ole, päin vastoin. Se 170 nastan versio vaan on vielä parempi.

    • 11KOR1

      Tietämätön myyjä myy tyhmälle ostajalle, niin tässä lopputulos...

    • 4363465

      Pari vuotta sitten ostettiin hankookin nastat kokoa 205/55-16, en tiedä onko uusi vai vanha malli mutta loistava pito noissa on kyllä. Selvästi parempi lumisella ja jäisellä tiellä vielä 2 vuoden jälkeenkin kuin esim Michelin x ice north 2 renkaassa.

    • Vikakertaon2

      Nämä Hankookit on ainaki aika surkeat.. Pito ei parantunu yhtään...

    • Kurouma

      Hankook W419D IPike RS testirengasta ei ole valmistettu kuin koossa 195/65-15 , 205/55-16, 215/65-16 Kaikki muut koot W419:ssä on testaamatonta ns.kiina rengasta joissa on eri nasta ym eroja. Itse olin ostavani testissä olevat renkaat mutta sain ihan muuta.

      • Vinoumasinullaon

        Höpö höpö. Viron nettikaupoissa jo tovin näkynyt muitakin kokoja uudempaa D/RS mallia. Hankook on aina samalla tähtimäisellä nastalla varustettu.

        Jos sinua apinaa on rengaskauppias koijannut myymällä vanhaa varastoa, niin suotta sitä rengasmerkille kostat valheellisella mustamaalaamisellasi.


      • Jepijuu

        Näinhän ne tekee... Tuli kerralla kahdet Hankookit, ekat ja vikat... Oli kesäsenäki mainittu merkki, sulivat kesässä...


    • Autoilevaleskirouva

      Toi on tosi ikävää ja vielä erittäin yleistä, kun myydään jonkun mallin testivoitolla vanhaa mallia. Itselläni tuttu rengasmyyjä www.gummijagylma.fi ssä enkä ole koskaan pettynyt. Se kertoo kyllä rehellisesti missä mennään, vaikka tämmöstä tyhmää naista vois mennen tullen kusettaa! Kannattaa siis luottaa vain tuttuun myyjään ja pyytää vielä kertomaan eri malleista. Olishan tuossakin voinut toki kysyä, onko tämä juuri se kyseinen malli, vai joku vanhempi...

    • 4017

      Renkaan kyljessä on valmistysviikko ja -vuosi. Jos tuntee numerot niin sopii katsoa vaikka itse.

    • kerransaayrittää

      Jopa iso merkkiliike, nimi alkaa M-kirjaimella, yritti laittaa uuteen ostamaani autoon 3 vuotta vanhat edellismalliset Continentalit.
      Oli sitten viimeinen auto siitä liikkeestä.

    • 0293

      Olen samaa mieltä kuin muutamat täällä, että kannattaa itse
      tarkistaa ja olla luottamatta puheisiin.
      Epäilen kuitenkin, että harva autoilija edes on tietoinen renkaissa
      olevista valmistusviikkomerkinnöistä. (ns. yhdyssana)

      • Uudet.Kuviot

        Ikäväähän tuo on kauppiaan taholta harjoitettuna, mutta mitään suurta vahinkoa ei ole päässyt syntymään sillä se 130 nastainenkin malli on erittäin hyvä talvirengas.

        Hankook on avannut oman talvirenkaiden testikeskuksen Ivaloon ja häärännyt siellä tämän talven, joten kun tiedämme että Aasialaiset eivät aikaile, niin luultavasti kokonaan uutta mallia pukkaa kohtapuoliin.

        http://autobild.fi/uutiset/hankook-avaa-oman-eurooppalaisen-testauskeskuksensa-suomessa


      • Uudet.Kuviot

        Ja siis tässähän ei ole kyse renkaan valmistusajankohdasta ja siitä että kauppiaat myisivät vanhoja renkaita uusina (vaikka toki jotkut tekevät sitäkin), vaan siitä että nyt myydään päällekkäin vanhempaa suunnittelua olevaa 130 nastaista ja uudempaa jossa on 170 nastaa, ja kaikki kauppiaat eivät kerro mitä eroa renkailla on. Ja kun Hankookilla on ainakin neljä eri tehdasta niin näitä eri versioita on myös valmistettu päällekkäin samoina ajankohtina eri tehtaissa.


    • Cropsu

      Hankookini ovat aika kovat kesärenkaina, en muista mallia. En tiedä miksi alkoi syödä apuskuskin puoleisen ulkosyrjää ja ohjaus veti oikealle. Ei tullut ainakaan raidetangon säädöllä kummemmaksi.
      Nyt talvirenkaina Contit , ei samaa ilmiötä.
      Hyvät kyllä ajaa Hankookit, ei siinä mitään muuten.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1495
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1282
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1227
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1204
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1106
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1087
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1076
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe