Tuhannet israelilaiset kadulla Netaniahua vastaan!

Mitä media ei kerro:
Tuhannet, jopa kymmenet tuhannet ISRAELILAISET, eivät siis pelkästään palestiinalaiset ovat kaduilla protestoimassa Trumpin Jerusalem-päätöstä vastaan!

https://www.haaretz.com/israel-news/1.827858

Repikää siitä!

14

458

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nettitieto

      Poltoisku synägogaan Göteborgissa- sisällä useita nuoria. Ilta-Sanomat 1:00.

      • Tuo on pienimäärä, mutta valtaosa kannattaa Netanhaua ja Israelilaisissa ja Kristityissä


    • Niin, Israel on Lähi-Idän ainoa demokratia. Siellä saa vapaasti olla myös pääministerin puoluetta vastaan, kuten sivistyneeseen yhteiskuntaan kuuluu.

      • sivistyneessä

        demokraattisessa yhteiskunnassa,
        pääministerä ammutaan sekään,
        kun sen puuhaa rauhaa...?


      • Ei esimerkiksi kts:n idollivaltiossa iranissa saisi osoittaa mieltä hallitusta vastaan!!!


    • Kaveriltakopitäisikysyä

      Mitä sen pitäisi todistaa päätöksen oikeellisuutta ajatellen?

    • Isaraelissa siis on korruption vastaisia mielenosoituksia. Niitä on ollut jo pitkään. Siellä on protestoitu mm. sitä vastaan, että poliisien määrärahoja on säästösyistä leikattu. Silloin tietys talousrikokset ovat vaarassa jäädä selvittämättä. Vastaavia mielenosoituksia voitaisiin järjestää myös Suomeassa.

      Aloittajaa Trumpin jerusalempäätös kirpaisee. Hän voisi selittää miten nämä mielenosoitukset liittyvät kyseiseen päätökseen.

      • Kirpaisee vain sikäli, että se tuhosi rauhanmahdollisuudet Trumpin presidenttikauden ajaksi ja hänellä oli muka diili-idea, ennennäkemätön, ainutlaatuinen.


      • KTS kirjoitti:

        Kirpaisee vain sikäli, että se tuhosi rauhanmahdollisuudet Trumpin presidenttikauden ajaksi ja hänellä oli muka diili-idea, ennennäkemätön, ainutlaatuinen.

        Et kuitenkaan osaa selittää miten Tel Avivissa pitkään pidetyt korruption vastaiset mielenosoitukset liittyvät Trumpin päätökseen. Siellä arvostellaan Israelin hallitusta, mutta sinun mukaasi kyse on Trumpin päätöksen arvostelusta. Miten sinä linkität nämä asiat yhteen?

        En minäkään usko, että Trumpilla olisi joku erinomainen rauhansuunnitelma. Hän on kuitenkin luvannut esitellä sen eli odotellaan vielä pari päivää. Arabiretoriikan mukaisesti asiasta vaahdotaan muutama päivä ja sen jälkeen kaikki unohtuu. Mitään rauhanhanketta siellä ei ole ollut moneen vuoteen eli sellaisen karitumisesta ei voi olla huolissaan. Uskoisin kuitenkin ainakin Saudi-Arabian olevan vahvasti mukana Trumpin suunnitelmassa.

        Eräs palestiinalaisvirkamies totesi, että al-Quds kuuluu heille. Näyttää olevan vaikea myöntää, että ei se ainakaan kokonaan heille kuulu.

        Näistä TLV:n korruptiomielenosoituksista uutisoidaan laajasti ja vahingoniloisesti myös arabimaissa. Se osuu kyllä omaan nilkkaa, koska ihmiset alkavat miettimään miten korruptoituneita heidän omat hallituksensa ovat.


      • Deronda kirjoitti:

        Et kuitenkaan osaa selittää miten Tel Avivissa pitkään pidetyt korruption vastaiset mielenosoitukset liittyvät Trumpin päätökseen. Siellä arvostellaan Israelin hallitusta, mutta sinun mukaasi kyse on Trumpin päätöksen arvostelusta. Miten sinä linkität nämä asiat yhteen?

        En minäkään usko, että Trumpilla olisi joku erinomainen rauhansuunnitelma. Hän on kuitenkin luvannut esitellä sen eli odotellaan vielä pari päivää. Arabiretoriikan mukaisesti asiasta vaahdotaan muutama päivä ja sen jälkeen kaikki unohtuu. Mitään rauhanhanketta siellä ei ole ollut moneen vuoteen eli sellaisen karitumisesta ei voi olla huolissaan. Uskoisin kuitenkin ainakin Saudi-Arabian olevan vahvasti mukana Trumpin suunnitelmassa.

        Eräs palestiinalaisvirkamies totesi, että al-Quds kuuluu heille. Näyttää olevan vaikea myöntää, että ei se ainakaan kokonaan heille kuulu.

        Näistä TLV:n korruptiomielenosoituksista uutisoidaan laajasti ja vahingoniloisesti myös arabimaissa. Se osuu kyllä omaan nilkkaa, koska ihmiset alkavat miettimään miten korruptoituneita heidän omat hallituksensa ovat.

        >Näistä TLV:n korruptiomielenosoituksista uutisoidaan laajasti ja vahingoniloisesti myös arabimaissa. Se osuu kyllä omaan nilkkaa, koska ihmiset alkavat miettimään miten korruptoituneita heidän omat hallituksensa ovat.

        Ja mitä seuraa, jos he itse käynnistävät korruptionvastaisia mielenosoituksia...


      • avustuksetpoisjos
        KTS kirjoitti:

        Kirpaisee vain sikäli, että se tuhosi rauhanmahdollisuudet Trumpin presidenttikauden ajaksi ja hänellä oli muka diili-idea, ennennäkemätön, ainutlaatuinen.

        Rauhaan ei ole mitään mahdollisuutta jos ja kun palet eivät tunnusta Israelin valtiota ja sen pääkaupunkia Jerusalemia.
        Nyt kun palet taas kerran riehuvat ja tappavat niin voisi jäädyttää heidän varansa ja uhata lopettaa avustukset heiltä.


      • KTS kirjoitti:

        Kirpaisee vain sikäli, että se tuhosi rauhanmahdollisuudet Trumpin presidenttikauden ajaksi ja hänellä oli muka diili-idea, ennennäkemätön, ainutlaatuinen.

        Ei rauhan mahdollisuuksia ollut ennen julistustakaan. Ei arabeista ole tunnustamaan Israelin valtiota eikä hyväksymään Jerusalemia Israelin jakamattomana pääkaupunkina. Nämä ja muitakin ehtoja Israel asetti ehdoksi kahdenkeskisiin neuvotteluihin ja arabit ei hyväksy kahdenkeskisiä neuvotteluja, koska he silloin tunnustaisivat Israelin valtion.


    • Näintäälämeilä

      Maantapaan kuuluu kel..talousrikollisuuden avaaminen rajoittamattomasti myös rajoista piittaamatta.

    • "Repikää siitä!"

      temppelin väliverho?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe