Huomaako jos on neitsyt?

20neitsyt

Hei!
Varmaan tyhmä ja jokseenkin nolo kysymys, mutta huomaako mies/poika jos nainen/tyttö on neitsyt ja kyseinen seksikerta on ensimmäinen?

-20 vuotias neitsyt

12

4330

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reippailija9

      No huomaahan sen,miksi tuollaisia kysyt.

    • Öööpm

      Kokemattomuuden huomaa, muttei sitä pitäisi jossei oo ikinä ollu muna sisällä. Ei siältä mitään hajoo tms.

    • Singleman__

      Haluaisitko kaverin kenen kans edetä asiassa?
      Olen mukava vapaa sinkku ja kaipailisin seuraa. Itselläni jonkin verran kokemusta.
      Olis mukava tutustua.

    • Huomaa kyllä ja etenkin jos immenkalvo on vielä kireä ja kalua ei meinaa saada edes sisään.
      Toisinaan se taisteluttaa enemmänkin.
      Täällä olen sitä varten, että naiset saa harjotella luotettavan kaverin kanssa ja saa kunnollista palautetta ja oppia siitä mikä toimii käytännössä ja siis että voi rennosti keskustellakkin asiasta.
      On paljon helpompi siten kuin, että yrittää jonkun kanssa salailla asiaa ja esittää kokenutta. Se on aina huono lähtökohta. Minun kanssa voi viettää ihan öitäkin yhdessä. Ei mitään pika tupellusta pusikossa. Kun asia on harjoiteltu etukäteen, niin sitten voi rennoin mielin keskittyä siihen parisuhteen etsimiseen.

    • Iso_Jorma_

      Huomaahan sen, kun immenkalvo poksahtaa.

    • CBG99

      Useamman neitsyen kanssa olleena voin todeta, että huomaa helposti. Yleensä naisen emättimeen voi työntää helposti kaksi sormea, mutta jos tyttö on neitsyt, niin jo yhden sormi tuntuu parin sentin syvyydessä tiukalta. Kalun saa laitettua suurin piirtein terskan verran sisään, kun immenkalvo ottaa vastaan. Helpointa on työntää vähitellen painamalla kunnes immenkalvo antaa periksi ja saa kalun kokonaan sisälle.

    • Kääntöpiiri

      Itse ollut vain kerran neitsyen kanssa, olin itse jo jotain 24-25 ja kävi ilmi, että kyseinen tyttö oli vain 16, vaikka luulin paria vuotta vanhemmaksi. Kun pääsin laittamaan kättä pöksyihin, niin tunsin, että alapää tuntuu tiukemmalta kuin mihin oli tottunut ja edes yksi sormi ei meinannut mennä sisään ja tyttö sanoikin sitten olevansa neitsyt. Alkoi kiihottaa, että miltäköhän neitsytpimppiin paneminen tuntuu, mutta kun kaivoin kondomeja esille, niin tyttö sanoikin, ettei ole valmis. Pari tuntia suostuttelin ja lopulta pääsin hommiin. En muista tarkemmin, tuntuiko kovin erilaiselta, mutta aluksi oli kyllä vaikea saada kalua sisään ja varmaan oli ihan tiukka, sillä ainakin ekalla kerralla laukesin nopeasti (tai sitten olin muuten vain ylikiihottunut). Harrastimme seksiä yön/aamun aikana lopulta kolme tai neljä kertaa ja enemmän kokemattomuuden huomasi siitä, että hän oli aika passiivinen.

    • Hogansalley

      Samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa, että neitsyyden ja kokemattomuuden huomaa ensisijaisesti tytön käyttäytymisestä sängyssä. Toki sormin voi tuntea immenkalvon ja että alapää on tiukempi kuin seksiä harrastaneella. Nopeasti laskin, että itse olen ollut kuusi kertaa neitsyen kanssa. Eka kerta oli 15-vuotiaana 14-vuotiaan tyttöystävän kanssa. Homma oli melkoista sähläystä puolin ja toisin ja lähinnä jännittävää ja hämmentävää. Itse aktista ei jäänyt paljoa mieleen. Toinen kerta 18-vuotiaana 17-vuotiaan tyttöystävän kanssa. Hänellä oli tosi ahtaat paikat tai sitten vain johtui jännityksestä, mutta monta kertaa oli yritetty ilman että oli onnistunut kunnes kerran käytännössä runnomalla sain kalun sisään. Häneen myös sattui, mutta kun itse olin nuori ja kiimassa, niin en ollut kovinkaan huomaavainen, vaan yritin vain nopeasti saada hommat päätökseen. Kolmas kerta lukion kolmannella erottuani edellisestä tyttöystävästä tapailin muutaman viikon 16-v lukion ekaluokkalaista tyttöä, joka oli minuun kovin ihastunut. Hänestä huomasi kaikesta käytöksestä ettei ollut kokemusta poikien kanssa ja kun mentiin sänkyyn niin muistan että hän vain makasi paikoillaan ja tuijotti jähmettyneenä kattoon, kun työnnyin häneen. Kun pyysin häntä päälle, ei hän meinannut saada ohjattua kalua sisään ja kun lopuksi pyysin häntä asettumaan kontalleen, niin piti käytännössä kädestä pitäen asetella, ettei hän nojaa liikaa eteenpäin ja että työntää peppua hieman pystyyn ts. hirveetä säätämistä. Neljäs kerta oli parikymppisenä laivalla, jossa oli lukion vanhojen risteily. Päädyin sänkyyn tytön kanssa joka ilmoitti hommiin ryhtyessämme, että on vielä neitsyt. Ei tarkkoja muistikuvia, sillä olin aika humalassa ja pimeässä hytissä aika sokkona puuhailtiin. Viides kerta oli saman vuoden kesänä, kun tapailin 17-v tyttöä, joka lähti kesän lopulla vaihto-opiskelijaksi. Oltiin viimeistä kertaa yhdessä ikään kuin jäähyväisiä toivottamaan kun sain taivuteltua hänet sänkyyn. Hän lähinnä vain makasi paikallaan, kun hoitelin hommat ja koko akti oli lähinnä vain toimitus. Kuudes kerta oli tyttöystävän kanssa joka vielä parikymppisenä oli neitsyt. En painostanut häntä ja olimme seurustelleet jo jotain 3-4 kk, kun hän vihdoin koki olevansa valmis. Etenimme hitaasti, hän otti minulta suihin ja minä annoin hänelle suuseksiä, hän kävi makuulle vatsalleen, hieroin hänen selkää ja pakaroita, nousin päälle ja työnnyin takaapäin rauhallisesti sisään. Hänellä oli melko tiukka alapää ja muistan kuinka ihanalta tuntui, kun pimppi antoi periksi. Laukesin varmaan kolmen työnnön jälkeen.

    • viisasaikuinenneuvoo1902

      Ei huomaa!

      Immenkalvo on hieman harhaanjohtava nimitys sillä se ei peitä emättimen aukkoa, vaan siinä on reikä. Toisilla immenkalvo on luonnostaan kireämpi, pienireikäisempi ja paksumpi, joilloin ensimmäinen seksikerta voi olla hyvinkin kivulias ja hankala naiselle, mutta toisilla neitsyeillä immenkalvon olemassaoloa ei edes huomaa.

      Naisesta ei pysty edes gynekologi sanomaan, onko hän neitsyt vai ei. Immenkalvoon voi tulla repeämiä mm. itsetyydytyksessä tai muuten vain. Kaikki me olemme erilaisia yksilöitä.

      • Anonyymi

        Noniin kiitos, vastasit just silleen miten olisin halunnu, koska oon vielä neitsyt mutta oon itsetyydyttänyt aika monta vuotta ja multa on välillä valunu vähän verta, ja mietinki että mitäs jos se immenkalvo meni rikki itsetyydytyksessä, pelkään gynelle menemistä just sen takii että mulle tullaan sanomaan että en ole enään neitsy, ja vaikka olenki mut se ei vaikuta siltä niin mua ei uskota. Mulla on ollu menkat jo jonkun aikaa mutta ei oo säännälistyny (tosin vasta noin puolitoista vuotta on ollut) mitä pitäis tehä?


    • Anonyymi

      Omien kokemusten perusteella voi huomata tai sitten ei. Yhdellä tyttöystävällä oli niin tiukka immenkalvo, että mahtui vain yksi sormi sisälle ja ekassa yhdynnässä piti painaa kunnolla, että sai kalun sisälle ja verta tuli. Toinen tapaus opiskeluaikana oli 19-vuotias fuksi, joka oli kiinnostunut minusta, minä en hänestä, mutta helpon pillun toivossa päädyin tuomaan hänet kämpille ja sänkyyn. Oli ihan kunnon sessiot, aluksi lähetyssaarnaaja, sitten ratsastus, lopuksi panin takaapäin. Aamulla herätessä tyttö sitten kertoi, että oli hänen eka kerta, mikä oli kyllä yllätys. Kolmas tapaus oli nykyinen vaimoni, joka oli alkaessamme seurustella 23-vuotias. Taisi olla kolmannet treffit, kun hän tuli luokseni, harrastettiin seksiä ja sen jälkeen hän kertoi, että se oli hänen eka kerta.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4040
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3912
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      607
      3814
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      18
      2548
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      77
      2401
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      334
      2036
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      124
      2015
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      188
      1859
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1539
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1392
    Aihe