Kuntaliitos ?

Mies345

Liitetäänkö johonkin lähipitäjään ?

19

983

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leikitäänvaan

      Ei liitetä jos julkiset varat riittää näille pikkuliikemiehille leikkiä.

    • homelikorvat

      Aika moista touhua nykyiseltä valtuustolta. Nostavat veroäyriä ja juhlivat Paroonissa kaupungin piikkiin. Ei ole millään enää väliä, ovat varsinaisia oman edun tavoittelijoita kaupunginjohtajaa myöten. Olisi nekin rahat voitu käyttää köyhien ruokailuun, vanhusten vaippoihin ja ihmisten kunnolliseen terveydenhuoltoon.
      Aivan kohtuutonta käytöstä päättäjiltä.

    • kukkuluuruutäältätullaan

      Vai liitetäänkö joku lähipitäjä Parkanoon?

    • oksahaka

      Metsänhoitoyhdistys liitetään parkanoon näin saatais leikki aikaa lisää hakemiehille.

    • Etelän suunta on luontevin. Ikaalinen olisi potentiaalinen liitoskumppani.

      • ikaalisten.trolli

        Aloittajakin tuli esiin.


      • vinksahtanut

        Klikkaa sinistä nimmaria niin sairaskertomus tulee näkyviin.


    • ruuhuu

      ei missään nimessä ikaalista sieltä tulee kaikki kakka anssut ja kahelit mukana.
      Miksihän kihniöläiset lähtivät parkanosta joskus?

      • rtrjtleelrlj

        Samaa mieltä, ei Ikaalista missään nimessä!


    • Varttiliitto

      Ikaalisiin? Ei siellä varttimannekin ulosottomiehen.

    • lähtökuopissa

      Onko tosiaan veroäyriä jälleen nostamassa Parkanossa? Lähtö kuopissa ollaan, jos veroäyri jälleen nousee.

    • velkaavelkaa

      Joku huhusi, että Parkanossa on jätti velat, tuliko Pihlajalinna terveydenhuoltopalvelut Parkanolle liian kalliiksi? Ei uskoisi, koska sosiaalihuolto ja terveydenhuolto on tällä hetkellä Parkanossa todella huonosti hoidettu. Vai koulukampusko sen valtavan velan teki. Äyri nytkin jo liian kallis Parkanossa, aiheuttaa koko ajan muuttotappiota.

    • Liitos

      Ikaalinen mielestäni sopiva kumppani!

    • Nimim7

      Eikö Karviasta ollu jotain puhetta?

    • SOTEsotkut

      Ikaalinen ei huoli Parkanoa ja sillä siisti kuulemma, eivät luvanneet maksaa meidän terveys ja sosiaalikuluja, koska kustannukset nousseet per henkilö, mistähän ne senkin tiedon ovat onkineet. Yritin kyllä todistaa, että ne halpeni kun terveydenhuolto yksityistettiin, eikä juuri ketään enää nykyään hoideta, mutta eivät kaalipäät uskoneet.
      Onhan meillä edes Parkanon parooni, sitä ei ikaalislaisilla ole.

    • Anonyymi

      ei liitytä mut parkanon rajoille joka puolelle tietullit niin kyllä alkaa talous paraneen miksi läpikulkuliikenne saa pilata meidän tiet siitä maksamatta

    • Anonyymi

      Parkano liitetään Karviaan.

    • Anonyymi

      pitäs liittyä tampereeseen tehtäis tunneli alaskylästä -lielahteen tampereella on kokemusta tunneleista siinä työllistyis kaikki parkanon työttömät vuosiksi ja ja alettais pariin tiemaksuja pohjoseen menijöiltä olis niin paljo töitä että pitäs työkykyset hakee vielä rantakodosta vaikka yövuoroihin ja kohta tarvis mennä paikallismuseoon katsoon minkä näkönen oli joskus vekseli

    • Anonyymi

      Ylöjärvi, Hämeenkyrö, Ikaalinen, Parkano ja Kihniö yhdistetään yhdeksi. Kiittäkää maakuntaa…

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe