Vitunko väliä sillä on huijaako pokeriohjelmat vaiko ei, koska sinä itse kuitenkin päätät haluatko rahoittaa peliyhtiöitä. Tottakai jokainen peli on suunniteltu siten, että se tuottaa maksimivoiton pelinjärjestäjälle. Vain idiootit tai oman pussinsa puolestapuhujat väittävät muuta. Ja niillä väitöksillä on totuusarvoa tasan yhtä paljon kuin Sipilän ja Soinin vaalilupauksilla.
Luuletteko te, että täällä asiasta valittaminen muuttaisi jotain? Ei takuulla muuta. Näistä valituksista ole mitään hyötyä kenellekään. Ei edes aloittelijoille varoitukseksi, koska he uskovat kuitenkin vakuutteluja pelin rehellisyydestä. Suomalainen ei usko ennen kuin itse näkee tai kokee.
Jos haluat panna stopin tälle kusetukselle, lopeta pelaaminen. Se lopettaa peliyhtiöiden rahastuksen siihen paikkaan. Älä siis valita vaan toimi. Kotiuta rahasi ja poista pokeriohjelmat koneeltasi. Aseta vielä itsellesi varmuuden vuoksi pelikielto maksiajalle. Tauko tekee sitä paitsi sinulle hyvää. Ja säästät selvää rahaakin!
Itse lopetin pelaamisen kokonaan pari vuotta sitten, enkö ole katunut. Seuraavan kerran harkitsen pelaamista sen jälkeen, kun peliyhtiöt julkistavat pokeriohjelmansa ja voin itse todeta pelin rehellisyyden. Pelaisitko live-pokeria, jos korttisi jaettaisiin pöydän alta? Miksi sitten pelaat nettipokeria?
Älä valita, kun voit lopettaa rahastuksen!
Nettipokerinvihaaja
0
107
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2212927Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell81647Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.51337- 1031216
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231171- 751107
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531032Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581025Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717937- 135922