Vitunko väliä sillä on huijaako pokeriohjelmat vaiko ei, koska sinä itse kuitenkin päätät haluatko rahoittaa peliyhtiöitä. Tottakai jokainen peli on suunniteltu siten, että se tuottaa maksimivoiton pelinjärjestäjälle. Vain idiootit tai oman pussinsa puolestapuhujat väittävät muuta. Ja niillä väitöksillä on totuusarvoa tasan yhtä paljon kuin Sipilän ja Soinin vaalilupauksilla.
Luuletteko te, että täällä asiasta valittaminen muuttaisi jotain? Ei takuulla muuta. Näistä valituksista ole mitään hyötyä kenellekään. Ei edes aloittelijoille varoitukseksi, koska he uskovat kuitenkin vakuutteluja pelin rehellisyydestä. Suomalainen ei usko ennen kuin itse näkee tai kokee.
Jos haluat panna stopin tälle kusetukselle, lopeta pelaaminen. Se lopettaa peliyhtiöiden rahastuksen siihen paikkaan. Älä siis valita vaan toimi. Kotiuta rahasi ja poista pokeriohjelmat koneeltasi. Aseta vielä itsellesi varmuuden vuoksi pelikielto maksiajalle. Tauko tekee sitä paitsi sinulle hyvää. Ja säästät selvää rahaakin!
Itse lopetin pelaamisen kokonaan pari vuotta sitten, enkö ole katunut. Seuraavan kerran harkitsen pelaamista sen jälkeen, kun peliyhtiöt julkistavat pokeriohjelmansa ja voin itse todeta pelin rehellisyyden. Pelaisitko live-pokeria, jos korttisi jaettaisiin pöydän alta? Miksi sitten pelaat nettipokeria?
Älä valita, kun voit lopettaa rahastuksen!
Nettipokerinvihaaja
0
83
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 693237
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753097Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682962On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442142- 611709
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 351655
- 591586