Uni Jerusalemista

Unonenn

Uskovan miehen unessa saama ilmoitus Jerusalemista ja Kalliomoskeijan tuhosta
Sain äsken tietää, että eräs uskova suomalainen mies näki unen ennen presidentti Trumpin 6.12.2017 tapahtunutta ilmoitusta, että USA tunnustaa Jerusalemin Israelin pääkaupungiksi.
Unessa miehelle sanottiin kaksi asiaa: Jerusalem tulee olemaan yksi kokonainen kaupunki, ja Jerusalemissa oleva moskeija kultakupoleineen tullaan tuhoamaan.
Jouko Pihon kommentti:
Näin tulee tapahtumaan. Jerusalem on Israelin 3000 vuotta vanha pääkaupunki, jota myöhemmin tulleet arabit ja muslimit eivät voi omia itselleen, koska Jerusalem on Jahven pyhä kaupunki, ei Allahin kaupunki. Matkustan itse 26.2.2018 Itä-Jerusalemiin, Pisgat Ze’eviin, kolmeksi kuukaudeksi. Olen silloin Jerusalemissa, vaikka palestiinalaiset kuinka vänkäisivät minun olevan Länsirannalla.
Myös vieraan uskonnon ja kulttuurin väliaikaista valtaa ilmaiseva Kalliomoskeija tulee tuhoutumaan. Asiasta on tullut monia profetioita eri henkilöille. Emme tiedä tuhoutumisen tapaa, mutta se on todennäköisesti joko maanjäristys, suunniteltu räjäytys tai Jumalan yliluonnollinen teko.
Juutalaisten kolmas temppeli rakennetaan tilalle eli samalle paikalle, missä sijaitsivat aikoinaan Salomon temppeli ja Herodeksen temppeli.

6

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfhhh

Semmosta nytten.

• AJANTASA
        https://www.youtube.com/results?search_query=3rd temple being built

Temppeliä tarvitaan uskonnollisten ihmisten rituaaleja varten ja väärää messiasta varten. Oikea Messias tuli Isänsä nimessä. Väärä messias tulee omassa nimessään.

Joh. 5:43 Minä olen tullut Isäni nimessä, ja te ette ota minua vastaan; jos toinen tulee omassa nimessään, niin hänet te otatte vastaan.

• toinentuee
        yurki1000js kirjoitti:

AJANTASA
        https://www.youtube.com/results?search_query=3rd temple being built

Temppeliä tarvitaan uskonnollisten ihmisten rituaaleja varten ja väärää messiasta varten. Oikea Messias tuli Isänsä nimessä. Väärä messias tulee omassa nimessään.

Joh. 5:43 Minä olen tullut Isäni nimessä, ja te ette ota minua vastaan; jos toinen tulee omassa nimessään, niin hänet te otatte vastaan.

Sanoiko Jeesus "jos toinen tulee omassa nimessään" vai sanoiko Hän
        "toinen tulee omassa nimessään"?
        Olen kuullut jostakin, että Jeesus profetoi toisen tulevan omassa nimessään,
        ja hänet juutalaiset ottavat vastaan.

• toinentuee kirjoitti:

Sanoiko Jeesus "jos toinen tulee omassa nimessään" vai sanoiko Hän
        "toinen tulee omassa nimessään"?
        Olen kuullut jostakin, että Jeesus profetoi toisen tulevan omassa nimessään,
        ja hänet juutalaiset ottavat vastaan.

"Olen kuullut jostakin, että Jeesus profetoi toisen tulevan omassa nimessään,
        ja hänet juutalaiset ottavat vastaan."

Joo. Se on Antikristus.

2Tess:
        2:3 Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,
        2:4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

Matt:
        24:15 Kun te siis näette hävityksen kauhistuksen, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa - joka tämän lukee, se tarkatkoon -
        24:16 silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille;
        24:17 joka on katolla, älköön astuko alas noutamaan, mitä hänen huoneessansa on,
        24:18 ja joka on pellolla, älköön palatko takaisin noutamaan vaippaansa.
        24:19 Voi raskaita ja imettäväisiä niinä päivinä!
        24:20 Mutta rukoilkaa, ettei teidän pakonne tapahtuisi talvella eikä sapattina.
        24:21 Sillä silloin on oleva suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta hamaan tähän asti eikä milloinkaan tule.

• Älähän suunnittele mitään räjäytyksiä Piho. Oot siihen liian vanha mies jo. Ja jos joku sellaista suunnittelee, käräytän heti poliisille.
      Jämpti niin!
      :)

• MusliminÄO

KTS--
        14.9.2016 21:19
        Jos tönit mun kavereita oot itse kuollut .
        Kommentoi

UUSI
        KTS--
        14.9.2016 21:21
        Ja tavataan Stokkan kellon alla. 
        Sano aika!

KTS 22.5.2014 15:400 SULJE
        "Onko ihan pakko kaikkeen soopaan kansan suostua.
        Just noin me-----iranilaiset----on aateltu ameriiikkalaisista !
        Vihon viimen mennee kaaliin tääl Pohjolaskii...:o

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe