Mikä on paras vuosiluku ?
Paras vuosiluku
23
684
Vastaukset
- JosEttiänny
60- luku on paras ✌
- ankeataamiaiset
1969, mutta onkohan kysyjä varma tarkoittiko hän vuotta, vuosilukua, vai vuosituhatta?
Oikein aamiaisidea siinä, kun ideoitu noita erilaisia hahmoja: Ankeuttajien Aamiainen, eli tuollaisen kaltaisia hahmoja olisi aamiaispöydässä syömässä lempiruokaansa.
Tytöt todella ehdottivat että Hammaskeiju voisi olla sellainen joku hauska hahmo johonkin, mutta muutin että -> hammaspeikko sellaisesta hahmosta. Tytöt eivät ehkä tykänneet tuosta ideasta, koska keiju olisi ollut, mukavampi kuin peikko :) - kunhankerroin
1789
- Hyväääjoulua
Vuosi 0
- Tarkennatko
Millä vuosituhannella?
- eKr.sekä.jKr
Ajanlaskumme alusta
- 60-lukumiehissä
90-luku naisissa
- RistoSr
1991 oli hyvä vuosi ku lama alko. SIt kaikki halpeni ja muuttu paskaks, muta ainaki oli tosi jees olla sossupummi. Ja keskari oli halpaa. Lapset, jotka tuolloin syntyi ei onneks tajunnu hevonv.....a lamasta, ellei niiden faija seonnu ja mutsi ryypänny tai jotain...
- tuplakoo
No vuosi 1980 tietenkin.
- ikuisestit
1933
2055
Jossain 60-luvulla laulussa puhuittiin tuosta vuosiluvusta. Tuota vuotta eivät ennen 60-lukua syntyneet laulun kuulijat tule kokemaan, mutta meille myöhemmin seuraavilla vuosikymmenille syntyneille tuo hieno "2055" on mahdollista. Minä odotan ainakin tuota vuotta innolla, sillä todennäisesti tulen sen näkemään, vaikka vuoteen on lähes 40 vuotta aikaa!
2055 on paras vuosiluku!- palstankeskusteluja
1969 on siitä hyvä että silloin tehtiin tehokkaimmat muskeliautot. Turbo on luusereille, remmiahtimilla, tietystikin, superchargereilla, tuplillakin ja isolohkot V8.
Olen vähän liikaa huolissani palstan tytöistä, kai ne pystyvät pitämään itse huolen itsestään, mutta tekisi mieli auttaa kun ehkä pystyisin. palstankeskusteluja kirjoitti:
1969 on siitä hyvä että silloin tehtiin tehokkaimmat muskeliautot. Turbo on luusereille, remmiahtimilla, tietystikin, superchargereilla, tuplillakin ja isolohkot V8.
Olen vähän liikaa huolissani palstan tytöistä, kai ne pystyvät pitämään itse huolen itsestään, mutta tekisi mieli auttaa kun ehkä pystyisin.En ole ollut olemassa vuonna 1969, joten osaa sanoa siitä vuodesta oikein mitään. Sen sijaan nuo vanhat autot ovat tuttuja, sillä olen ajellut niillä tietokonepelissä, joka on vuodelta 2006. Niissä mielenkiintoiset äänet ja niissä potkuja. Luonnollisesti uudet autot ovat monella tavalla mielenkiintoisia, mutta 60-luvun amerikanrautoissa oli sitä jotakin pelissä "Test Drive Unlimited".
- ekxkk
1997
- sexyyyy
-69
- HyvinPyyhkii
v. 1917, Suomi 100- vuotta!
- BestIsYetToCome_
Paras on vielä edessä.
- Yhdettreffit
Kaheksankytlukutietenkin!
- happydrunklove
Tämä. 2017.
Uusi työ. Ihastus, rakastus. Mies,
Uusi tunne. Outo energia ja harha. - tässähäntämämenee
Ysäri oli parasta aikaa, muttei tämäkään kuluva vuosikaan hassumpaa aikaa ole ollut.
- UpeetaMahtavaa-
Vuonna 2014 tapasin maailman upeimman miehen, joten sanon että se :) tuskin muistan aikaa ennen sitä.
- tulevaisuuttaajatellen
Toivotaan että on vielä edessä ;)
- näillänäkymin
Syksystä 15 kevääseen 16
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305822Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144374Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522961Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391559Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 661301
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161