Tämä firma myy kaikkea romua huutokaupat.com palvelussa.
Esimerkiksi autoissa piilokuluina vasarahinnan lisäksi 124€ !!
Tämä on ryöstöä. Eikä tällä summalla laiteta edes uuden omistajan nimiin. Ei makseta edes 3 euron maksua, joka tulisi trafin sähköpalveluissa luovutustodistuksesta.
Onko rahat loppu?
Liedon realisointi piilokulut
6
2048
Vastaukset
- Pentti1953
Juu ja kaikki vehkeet on toimeksiantoja vaikka omaa tavaraa, kuvaukset ei pidä paikkaasa, hetken oli jo ko paja poistettuna koko huutokaupasta, varmaan jokin säälittävä asianajaja kikka, jolla saanut tunnukset takaisin. Elämäntapa huijari jolla ei mitään häpyä... saa nähä milloin verottaja kiinnostuu.
- tIETOpAnkki
Ei kannata ostaa mitään "toimeksiantoja". Ilmoittaja yrittää pakoilla vastuutaan ja "toimeksiantaja" eli lopullinen myyjä on sellainen, joka ei itse huutokaupat.comiin ole ilmoittajaksi päässyt tai on potkittu pois.
- KARMAKOSTAA
Toimeksiannot ovat omaa tavaraa, pakenee vastuuta tällä menetelmällä, ja on jopa huutokauppasääntöjen mukaan petos. Mies toimii yhdessä kehnomaineisen asianajotoimiston kanssa ja näillä rahoila saa pidettyä paksun kukkaron itselään ja kyseisellä asianajo toimistolla.
Paskan möivät toivottavasti kukaan ei heiltä mitään osta jos ei välttämättä halua tulla petetyksi.
- ajan.hermo
Paljonko paskasta maksettiin?
- Sininen.hammas
Paljonko tuollaisesta pyörästä kuuluu sitten maksaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1363806Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.362464Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442118Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet171101Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711062- 46935
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on34903Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63896- 43810
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies100799