Kertokaa se heille

LostInTranslation2

Kerroin hänelle tunteistani. En mitenkään dramaattisesti enkä takertuen. Hän ei ole valmis mihinkään. Vituttaa ja ahdistaa tämä syvänihastumisen tunne mutta silti olen iloinen, että annoin ilmi tunteeni. Ei harmita yhtään ja voin jatkaa polkuani pystyssä päin. Ehkäpä toukokuussa olen jo unohtanut hänet. Suosittelen muillekin, kyllä se joskus kohdalle pompsahtaa.

13

446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihanakuulla

      Hienoa! Onneksi on tuollaisia rohkeitakin ihmisiä. Meinäpä syteen tai saveen niin saitpahan asialle selvyyden ja voit jatkaa ilman epätietoisuutta.

    • Kertoakovaikoeikö

      Kannattaako kertoa jos "tietää" saavansa pakit? Siis ihan vaan kertomisen ilosta. Vai pitääkö siinä aina olla ns. oma lehmä ojassa ja toive vastakaiusta?

      • NainenisollaN

        Kyllä siellä ojassa kun on jo tavaraa vähintää rekkakuorma pois siivottavaksi ennen kuin voi mistään edes kuvitella keskustelevansa. Että silleen.


      • Kertoakovaikoeikö

        :D :D


      • Vaikeasanoa

        Riippuu tilanteesta. Tietysti helppo täällä sanoa muille että totta kai kerro ihmeessä, kun itsekään en voisi missään tapauksessa kertoa, ellei hän kertoisi ensin omista tunteistaan. Kyllä mä haluaisin kuulla, vaikka se ei mihinkään johtaisikaan. Ihan näin teoriassa, nimittäin käytännössä hän tuntuu enemmänkin inhoavan mua kuin pitävän millään tasolla.


      • Kertoakovaikoeikö
        Vaikeasanoa kirjoitti:

        Riippuu tilanteesta. Tietysti helppo täällä sanoa muille että totta kai kerro ihmeessä, kun itsekään en voisi missään tapauksessa kertoa, ellei hän kertoisi ensin omista tunteistaan. Kyllä mä haluaisin kuulla, vaikka se ei mihinkään johtaisikaan. Ihan näin teoriassa, nimittäin käytännössä hän tuntuu enemmänkin inhoavan mua kuin pitävän millään tasolla.

        Siis haluaisit kuulla myös sellaiselta ihmiseltä keneen et ole itse ihastunut?


      • Vaikeasanoa

        No jaa...sanotaan näin, että jos sen ihmisen oloa helpottaisi kertominen, niin haluaisin tietää. Tosin tietysti hän saattaisi loukkaantua, jos olisi odottanut muunlaista reaktiota. Vähän hankalaa.
        Ajattelen näköjään kaikkea tällä hetkellä tästä oman tilanteeni näkökulmasta, sorry. :D puhutko nyt omasta tilanteestasi, vai yleisellä tasolla?


      • Kertoakovaikoeikö
        Vaikeasanoa kirjoitti:

        No jaa...sanotaan näin, että jos sen ihmisen oloa helpottaisi kertominen, niin haluaisin tietää. Tosin tietysti hän saattaisi loukkaantua, jos olisi odottanut muunlaista reaktiota. Vähän hankalaa.
        Ajattelen näköjään kaikkea tällä hetkellä tästä oman tilanteeni näkökulmasta, sorry. :D puhutko nyt omasta tilanteestasi, vai yleisellä tasolla?

        No vähän molemmista näkökulmista :)

        Kun aloituksessa kehotettiin kertomaan tunteista, niin kiinnostaa että miksi se kannattaa ja mihin perustuu ja päteekö joka tilanteessa?


      • Vaikeasanoa
        Kertoakovaikoeikö kirjoitti:

        No vähän molemmista näkökulmista :)

        Kun aloituksessa kehotettiin kertomaan tunteista, niin kiinnostaa että miksi se kannattaa ja mihin perustuu ja päteekö joka tilanteessa?

        Uskoisin, että ihastuneellekin olisi helpompi päästä yli kerrottuaan tunteensa, siis jos toinen ei vastaa niihin tunteisiin. Ei jäisi ainakaan nakertamaan ajatus, entä jos sittenkin hän olisi tuntenut samoin. Vähän kuin repäisisi laastarin nopeasti irti vs. Hidas irrottaminen.

        Siltikin, kuten aiemmin jo kerroin, en itse voisi eräälle varatulle koskaan kertoa tunteistani, paitsi jos hän kertoisi ensin omistaan, tai ottaisi asian edes puheeksi. Tavallaan tässä siis kumoan itse tuon aiemman lausuntoni :D


      • Kertoakovaikoeikö
        Vaikeasanoa kirjoitti:

        Uskoisin, että ihastuneellekin olisi helpompi päästä yli kerrottuaan tunteensa, siis jos toinen ei vastaa niihin tunteisiin. Ei jäisi ainakaan nakertamaan ajatus, entä jos sittenkin hän olisi tuntenut samoin. Vähän kuin repäisisi laastarin nopeasti irti vs. Hidas irrottaminen.

        Siltikin, kuten aiemmin jo kerroin, en itse voisi eräälle varatulle koskaan kertoa tunteistani, paitsi jos hän kertoisi ensin omistaan, tai ottaisi asian edes puheeksi. Tavallaan tässä siis kumoan itse tuon aiemman lausuntoni :D

        Niinpä, kaikki muille annetut viisaat neuvot koskee aina kaikkia muita paitsi itseä :D


      • Vaikeasanoa
        Kertoakovaikoeikö kirjoitti:

        Niinpä, kaikki muille annetut viisaat neuvot koskee aina kaikkia muita paitsi itseä :D

        Näinhän se usein menee, mitä sitä muuta väittämään.


    • Triluna

      Niin, mä ihastuin irlantilaiseen mieheen ja sanoinkin sen seuraavana päivänä viiesteissä, vastaus oli että hänellä on niin paljon menossa tämän hetkisessä elämässä. Arvatkaa vituttaako, kun kuitenki antoi ymmärtää täysin muuta......onneks en pillua antanu sellaselle paskanpuhujalle.....mä ihastuin 4 vuoden yksinäisyyden jälkeen.....no, on aika jäädyttää sydämensä taas.

      • Nukkumatonen

        Mitään et menettänyt.

        Mutta ajattele toisin päin;
        Jos olisikin jäänyt jotain mietityttävää.

        Kun ihmisiltä kysytään kuolinvuoteella, mitä he katuvat elämässään, ainoa toistuva teema on tunnustamaton rakkaus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1796
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1376
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe