MITÄMITÄMITÄ?!?! Kuka tietää enemmän, että perustaako se Sedu sen Onnelan tänne Poriin? Ja koska? Ja miksi? Ja minne? JNE.
PORIIN UUSI YÖKERHO?!?!
17
4797
Vastaukset
- no minä
Sedu pyörittää ravintoloitaan noin kahden vuoden syklillä, jonka jälkeen ravintola uudistuu tai laittaa lapun luukulle. Mocca tuo Porin teinihelvetti, johon porukka ei suostu menemään vaikka lähes ilmaista viina on tarjolla on nyt ollut pystyssä reilut kaksi vuotta joten veikkaampa, että jos ja kun Onnela avaa ovensa Mikonkadulla jolloin Mocca on vielä huonompi muisto vain.
- kännikala
Ei ne sedun paikat muutenkaa kovin tasokkaita ole.
- helmielinajoanna
kännikala kirjoitti:
Ei ne sedun paikat muutenkaa kovin tasokkaita ole.
Joo, jos on kuulemma rastat päässä niin lentää sedun ravintolasta pihalle! Naurettavaa! Ja se Porin mocan ravintolapäällikkö -mikä lie- on todella töykeä ja epäsosiaalinen tapaus. En käy koskaan mocassa enää ja haukun sitä avoimesti kaikille. Toivottavasti menee mun puolesta pian konkkaan. Itselleni ei siellä ole tapahtunut mitään kamalaa, mutta olen kuullut kaikkea aika järkyttävää juttua asiakkaiden kohtelusta siinä mestassa. Lähinnä tämän ravintolapäällikön törttöilystä asiakkaita kohtaan! Mikä mies tämä ravintolapäällikkö on ees olevinaan? Onkohan ne kaikki jutut edes totta mitä olen kuullut.. Onko teillä muilla mitään kokemuksia hänestä?
- Räkä
Onko se entisen Fidzin tiloissa? Se oli teinihelvetti kun itse teininä porissa asuin.
Entä Jungle Jane? Mitä siinä on nykyisin? - Hannibal
helmielinajoanna kirjoitti:
Joo, jos on kuulemma rastat päässä niin lentää sedun ravintolasta pihalle! Naurettavaa! Ja se Porin mocan ravintolapäällikkö -mikä lie- on todella töykeä ja epäsosiaalinen tapaus. En käy koskaan mocassa enää ja haukun sitä avoimesti kaikille. Toivottavasti menee mun puolesta pian konkkaan. Itselleni ei siellä ole tapahtunut mitään kamalaa, mutta olen kuullut kaikkea aika järkyttävää juttua asiakkaiden kohtelusta siinä mestassa. Lähinnä tämän ravintolapäällikön törttöilystä asiakkaita kohtaan! Mikä mies tämä ravintolapäällikkö on ees olevinaan? Onkohan ne kaikki jutut edes totta mitä olen kuullut.. Onko teillä muilla mitään kokemuksia hänestä?
Satun tuntemaan herran hyvin mut en ole kuullut mitään juttuja hänestä joten paha ottaa kantaa siihen mutta en usko et edes pieni osa on totta! Mielestäni asiallinen kaveri! Eikö kaikista ravintolapäälliköistä liiku aina jotain juttua! Älä sorru siihen et muokkaat mielipiteesi huhupuheiden perusteella!
- ....
Räkä kirjoitti:
Onko se entisen Fidzin tiloissa? Se oli teinihelvetti kun itse teininä porissa asuin.
Entä Jungle Jane? Mitä siinä on nykyisin?mocca on janen entisissä tiloissa.
- disco78
Räkä kirjoitti:
Entä Jungle Jane? Mitä siinä on nykyisin?moi missä tämä fidzi siatsi porissa ota yhteys [email protected]
- Goodman hits twice
Minusta Porin yö kerho skenelle tarvitaan joku uusi - onnela.
Alkaa jo vähitellen tulemaan liikaa tuttuja vastaan näissä nykyisissä.- Mr Hit
Ihan sama tuleeko.
Ei tarvitse käydä niin useasti, taikka voit vaihtaa myös paikkaa ?
- annika
juu, kyllä se sedu perustaa tänne paikan nimeltä onnela...en tiiä aikaa ja paikka on tietääkseni vielä hakusessa, ja porissa mocca vaihtaa nimensä muuten baarikärpäseksi :D:D
- the M
Eli Mocca rempataan ja siitä tulee Baarikärpänen. Onnelalle haetaan tiloja, yhtenä vaihtoehtona vanhat Nordean tilat torin laidalla, toisena Halpahallin tilat Isolinnankadulla ja kai niitä vaihtoehtoja on muitakin. Avataan kuulemma kesään mennessä. Ideana taitaa olla Sedulla valloittaa koko Porin yökerhobisnes itselleen niillä euron kaljoilla... Henk. koht. toivon että DU on ja pysyy. Muutenkin vituttaa koko Sedu...
- no minä
nopeastippa tuo remontti hoidetaan kun baarikärpänen avaa ovensa jo 11.3
- tulee
teljäntorille 2k
sin tehdään uusi sisään käynti kävikselt - Sointula
Ei kai Onnela ole vain ns työnimi ?
Varmasti annetaan joku toinen nimi, kun asia tulee ajankohtaiseksi ?- Pelikaanimies
Ihan hyvä nimi.
Poriin tarvitaan " onnellisia ihmisiä " lisää ! - the M
onnela on kylläkin ketju. niitä löytyy jo muualta suomenmaasta. aika dorka nimihän tuo on, mutta niinhän se on omistajansakin...=)
- Koidula
Nimi on hyväksi todettu jo muualla, ja helppo muistaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2266448Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne633283Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1002909- 1562282
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171812Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1661515- 821444
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291393Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351331Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091037