Onko seuraava sitten

jokuepätietoinen

kenties vasta tammikuussa?

24

1056

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeastiujojaihastunut

      Tarkoitatko seuraavaa kertaa kun nähdään? Kyllähän me sovittiin, että vielä ennen joulua nähtäisiin...?

      • Notavallaan

        jännittää kyllä ihan kauheasti koska nämä tunteet tuli ihan puuntakaa ;)


      • oikeastiujojaihastunut

        No minä taas olen jo pitkään ollut ihastunut, mutta senhän sinä jo tiesitkin (jos siis olet kaivattuni).


    • Jannepyytää

      Jätä rauhaan jo!

      • Taasko

        Oletko taas Janne joka rakastaa M-naista?


    • muutenonpitkäikävä

      Kyllä minä toivoisin, että nähtäisiin vielä ennen joulua. Eikä vain nähtäisiin vaan voitaisiin vielä vähän jutellakin. Jotain pitäisi kysyä ja jotain tunnustaa kun vain rohkeus riittäisi. Ainakin hyvää joulua pitäisi toivottaa.

      • yourfriendinlove

        Kyllähän me sovittiin jo että nähdään ennen joulua? Lahjatkin on vielä antamatta.


    • töissähänsitätutustuu

      Silloinko vasta seuraava tapaaminen työn merkeissä?

    • heistyone

      Tuu tapaan mua ;) Numero on edessäsi. En taida kestää kahta viikkoa erossa susta, kun pari päivääkin yhtä tuskaa. Tiedän, en aina vaan voi näyttää sitä, en tänäänkään.

    • yhähyvinomaehtoinen

      Saattaa olla, mutta vuosi on 2020, ja tämä menee tutulle ihmiselle menneisyydestä. Jos silloin vielä haluat olla kaveri niin sitten jutellaan, koska vähintään sen verran menee aikaa selvitä hyvin rankoista reilusta kolmesta vuodesta.

    • kenelletämä

      Onko viesti työkaverille, pomolle, tms ?

      • Eiollut

        hän on opiskelija ja minä jotain muuuta.


      • Happyend18

        Mahdoton tilanne meillä?ehkä tammikuussa helpottaa? Jospa et enää olisi niin ujo.


      • Aikamahdotonjoo

        jospa se joulupukki toisi minulle säkillisen rohkeutta ;)


      • Lahjatoive

        Toivon niin.Tai toisi vaikka sitten minulle että tilanne muuttuisi johonkin suuntaan.


      • Aikamahdotontajoo

        Toivotaan molemmille rutkasti rohkeutta. Vaikkakin sinä et kyllä vaikuta ujolta ;)


    • KuuleAp

      Kohta saatte vehdata mun tulevan ex miehen kanssa ihan vapaasti. Olemme eroamassa.

    • erästoinenepätietoinen

      Koska me nähtiin viimeksi? Ollaanko nähty tässä kuussa?

      • MeNäimme

        Ei viime viikolla mutt sitä edellisellä.


      • Mekinnäimmetosin112
        MeNäimme kirjoitti:

        Ei viime viikolla mutt sitä edellisellä.

        Missä "näimme" ;-)


      • stjaqjrqk

        Kuussa me varmaan vasta nähdäänkin kun maassa ei tunnu onnistuvan ;)
        No, täytyy sit varmaan pitää oma pikkujoulu kapakassa...


      • MeNäimme
        Mekinnäimmetosin112 kirjoitti:

        Missä "näimme" ;-)

        Me emme valitettavasti nähteet ensimmäinen päivä


      • yksitoinenkaipailija

        Me taidettiin nähdä 28.11. Tämä on m-n.


    • hyvinomaehtoinen

      Ei, ensin muut asiat kuntoon, en mieti suhdeasioita ollenkaan. Ihastun todella harvoin kunnolla ja ainoa kiinnostava oli entuudestaan tuttu, mutta ei meistä taida tulla paria koska en tiedä pystynkö antamaan anteeksi tiettyjä tapahtuneita asioita hänelle. Täysin selvää on ettei minkäänikäisillä tuntemattomilla ole mitään mahdollisuuksia, koska en jaksa ruveta tutustumaan minulle vieraisiin ihmisiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe