Oivalsin tänään että muut ihmiset ovat kiinnostuneet minusta yhtä vähän kuin minä olen heistä! Minulla on aina ollut sellainen voimakas itsetärkeys ja ylpeyskin ja sen vuoksi olen aina tuntenut olevani ikäänkuin parrasvaloissa missä tahansa olenkin... Siksi olen pyrkinyt aina täydellisyyteen lähes kaikessa mahdollisessa. Helpottava (?) totuus kuitenkin on, että jos joku tässä maailmassa on sinusta kiinnostunut, niin kannattaisi olla onnellinen. Olenkin aina toivonut vapahdusta tästä parrasvaloefektistä ja jonkinlaisesta agorafobiasta. Olisi suuri helpotus pystyä aina ajattelemaan siten, että ketään ei kiinnosta mikään mitä teen. Toki lähisukulaisia ja kavereita kiinnostaa jonkin verran, mutta 90% muiden kiinnostuksesta on omaa kuvittelua! Rauha sittenkin?!?
Teille jotka tätä palstaa luette
EnOleKiinnostunut
1
145
Vastaukset
- Kaikonmänt
Rauhaa aamen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3854207Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1151586- 1351434
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko681163Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔691003Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass15986Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise12927- 38910
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60889- 65881