Työttömät, olisiko syy äänestää!

Pätkätyöläinenv2012

24

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kestotyöläinen

      Persut on perseestä.

      • Ööliäläikkyy

        Siniset kokoomus sekä keskusta. Ääliö


    • TurhaaTurhaatäyt

      Kyllä osallistun mihin käskevät. Ei se rankkaa ole ja joudan. En näe ongelmaa tässä. Miten niin alistavaa? Asenteesta se on kiinni. Ei kukaan alista,ellet anna alistaa. Ja aina voi hakea sairaslomaa,jos kokee pahaa oloa. Kylläsitä aina pärjee.

    • Samallatasollakaikki

      On ne inhimillisiä tuolla te keskuksessa. Ei ne esim autotonta ajokortitonta pakota kauas töihin. Ja ohjaavat eteenpäin,jos on muuta tuen tarvetta. Itse olen ollut usein sairauslomilla masennuksen takia. Nyt jo voiton puolella asioissa. Masennus voi kohdata kenet tahansa. Turha niistä ilkkua. Tiedän monia,jotka olleet osastolla,ovat tavallisia työtä tekeviä. Elämässä eteen tulee yllättäviä asioita.

    • Voipuhuatehdätoista
    • ikäviäpuoluelaisia

      Työttömät, eläkeläiset, vanhukset! älkää äänestäkö keskustapuoluetta(kepua) , sipilä ja berneri nauraa teile!

      • Kahvipausi

        Ei tämmösiin mukaan sovi lähteä. Elää sillä mitä on. Tähäniiasti eletty.


    • Hyväsääää

      Lunta sattaa.

    • Eseköpestä

      Narskaa lumi mukavasti. Kolaamaan pihamaata.

    • RockRollBurger

      Suomi tarvitsisi lisää ns. tuottavaa työtä !

      Sellaista josta jollakin olisi varaa maksaa - sen tekemiseen käytetyt tuotantopanokset !

    • Pätkätyöläinenedell

      Hyvä keskustelu, ennemmin minä olen huolestunut noiden "mahdollisesti" tulevien päivien lyhentämiseen 500 --> 400 jne. Mitä äänestämiseen tulee, niin aina se on yhtä vaikeaa luottaa päättäjiin. Ellei sitten joku kirjaa ne vaaliohjelmaan ja julkista ne- ennen vaaleja kirjallisena "pää valmiiksi" pölkylle periaatteella.

      Ja kyllä meillä on töitä suomessa, kun aavistus muutetaan nykyistä tuntijärjestelmää 8h --> 6h Eli jaetaan työtä. Ja siinä sivussa voidaan laittaa , ne työnarkomaani eläke ikäisetkin jo vapaalle kun itse eivät osaa lähteä, ja tällä tarkoitan 67 olevia!!

      • Nauruapiisaa

        Sinä lätiset lämpimiksesi. Sinusta ei ole kuin lämpimän paskan tekijäksi:D


      • Setoinenpätkätyöläinen

        Kiitos! Se muuten on kaikesta huolimatta, niin terveen merkki :)


    • kaikkimukaanulkoilemaan

      Auta ,luomaan lunta! eikö olisi hyväbrojekti?
      Kunto kasvais ja ei hukuttais lumeen, tulisi apu Varkauden asukkaiden hyväksi!

      • TurhaaTurhaatäyt

        Onneksi ei tarvitse. Luo sinä vaan lunta ruma ääliö.


      • fjffjdbf
        TurhaaTurhaatäyt kirjoitti:

        Onneksi ei tarvitse. Luo sinä vaan lunta ruma ääliö.

        Siinä oikea järjenjättiläinen, onneksi olkoon vaan, pidä nenä korkealla.


    • Reizkamies

      Teen osa aikatyötä eli saan soviteltua päivärahaa. Onneksi tätä on vähän fiksattu,ettei tule niitä pitkiä aikoja odotella rahaa ,kuin takavuosina. Selkärangan rappeuman takia en kykene kokopäivätyöhön. Etenkään mihinkään fyysisesti rankkaan. Nuorena olin raksoilla töissä. Kyllä hallitus saisi hieman ajatella meitä sairaita ja tavallaan köyhiä. Kyllä minä joten kuten toimeen tulen. Mutta mitään isompaa menoa ei budjetti kestä. Lääkkeitä joudun ostamaan jonkun verran. Onneksi on se lääkekatto.

    • Saanut

      Orkku uuijuiii.

    • Jabadabaduuxx

      https://m.youtube.com/watch?v=LD-giC-yx7w kyllä ne rahat riittää. Ulosotto ei pysty osaansa ottaa. Ja sitä 180€ kk ei lasketa tuloksi. Emme me velkaantuneet ole tyhmiä. Päinvastoin ja meitä ei liikuta ne,jotka halveksivat meitä. Nehän niitä idiootteja ovat. Päivästä toiseen,vuodesta toiseen. Ne menee oravanpyörässä. Mieluummin nautin ja vain olen. Toki joskus menen töihin.

    • Naisiasäikyttelen

      Minä olen rölli,on housussa pölli.

    • JoroistenHärkä

      Pönöttäjä johtaa kaupunkia marssien, ostetut länkyttäjät perässä talsien .Taputapu älypuhelin napunapu Someraivot.,missä aivot Lomalla

    • Pätkisedelleen

      Lisää löylyä äänestämiseen, http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201712222200621472_u0.shtml
      Jos kiilaa ei aleta lyömään tähän Jenkki-mallin lekuri touhuun. Tulee meille pätkätyöläisille, ja työttömille todella kusiset oltavat, jos sairastummekin oikeasti!

      Koiria nuo ovat, ja me heidän luitaan !

      • Kanasetnam

        Pitää olla kekseliäs. Ruokaa ja rahaa aina jostain kehittää.


      • vallan_vaihto

        Ehkä ne demarit ei sittenkään ole niin hölmöjä... pitävät kuitenkin pienituloistenkin puolta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      341
      3841
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1709
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      1473
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe