https://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/03/18/tyottomia-hirtettiin-turun-torilla-1990-luvun-lamassa
työttömyys ei vähene, mutta työttömät..
Hallitus vielä yksi on keino!
7
94
Vastaukset
- Mauno.Verikäsi
1990-luvulla Mauno Koivisto hirtätti oikeasti tuhansia yrittäjiä konklaavillaan.
- työreformillaan
"Kannuksen Kennedi se oli!
- Hirttäjä-Manu
Lue Koiviston konklaavista.
- jokueinytäsmää
Muu ei enää auta, koska nousua on yli 3% joka on EU tasolla huippua, siitä huolimatta työttömyys ei vähene, mihin vientituloista tullut raha menee, miksi yrittäjät ei työllistä, mikä hyöty oli yritysverojen laskemisella kikytyksellä työllisyyden nousuksi?
- dirtyjob
Pressa vaalien alla ei uskalla OrpoHallitus leikata, mutta vaalien jälkeen..
- kirjoita.tuo.YouTubeen
Teidän syytänne.
- kunnallisneuvos
Tämä on häirintää. Lähentelee jo seksuaalista häirintää, seksuaalisen häirinnän yli voi kävellä RIPPI.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 351655
- 591576