Hän selitti, että koira murisee lapsille, koska lapset ovat salaa kiusanneet koiraa. Ei tuollaista paskapuhetta jaksa tervejärkinen kuunnella. Nyt voi miettiä nenä murtuneena kannattaako ihmisten lapsia kiusata elukoiden kanssa.
Löin koiran omistajaa päin taulua
9
158
Vastaukset
- enpidälapsista
entäpä toisin päin. Miksi annat iljettävän kakarasi koskea koiraan. Tämä maailma on kaikkien, varsinkaan iljettävien vanhenmpien.lapset ovat pahoja ja iljettävien vanhempien vastuulla ja yhteiskunta maksaa vielä heidän elatuksensa.
- enpidälapsista
Itse en ole ollut lapsi, joskin olen älyllisesti lapsen tasolla
- enpidälapsista
Lapsia on liikaa häiritsemässä meitä koiraihmisiä. Penskat pitää saada kuriin ja pois yleisiltä paikoilta koirien tieltä.
- Minelan
enpidälapsista kirjoitti:
Lapsia on liikaa häiritsemässä meitä koiraihmisiä. Penskat pitää saada kuriin ja pois yleisiltä paikoilta koirien tieltä.
Samaa mieltä, kyllä ihmisten pitäisi opettaa asia lapsille. Ihan niinkuin eläintarhassa ei laiteta kättä tiikerin häkkiin, niin ei kadullakaan saa katsoa vierasta koiraa. Asian tulisi olla itsestäänselvä.
- ÄlkoiÄijäItkemään
Maailma ei ole kaikkien, se on tarkoitettu vain parhaille. Siksi voin lyödä vapaasti sinua ja typerää elukkaasi.
- minelan
Minelan kirjoitti:
Samaa mieltä, kyllä ihmisten pitäisi opettaa asia lapsille. Ihan niinkuin eläintarhassa ei laiteta kättä tiikerin häkkiin, niin ei kadullakaan saa katsoa vierasta koiraa. Asian tulisi olla itsestäänselvä.
Minua opetettiin lapsena pyllistämään koirille. Kivaa oli ja on vieläkin.
- minelan
Ei ole minun tekstiäni pyllistely koiralle tai lapsen vieroitusta koirasta.
Kuka ihmeessä osaakin kirjoituksiani värentää kirjoituksiani, tai paremminkin nimimerkkiäni. Tulee taas poliisille lisää turhamaista työtä.- minelan
Poliisille tuleekin todella turhaa työtä, koska toisen nickillä kirjoittaminen ei ole rikos. Asiaanhan on helppo ratkaisu, mutta sen saat pohtia ihan itse. Jos et keksi, oletan, ettet ole ihan ookoo kunnossa.
- minelanSeOikea
minelan kirjoitti:
Poliisille tuleekin todella turhaa työtä, koska toisen nickillä kirjoittaminen ei ole rikos. Asiaanhan on helppo ratkaisu, mutta sen saat pohtia ihan itse. Jos et keksi, oletan, ettet ole ihan ookoo kunnossa.
Onko joku kirjoittanut nicilläni? Mitä Nick Nolte siitä sanoo, entä Nicholas Gene ”Nick” Carte?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065467Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453653Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503235Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512544Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611600- 881335
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131309Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321253- 771248
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1471180