paikan nimi kertonee kaiken olellisen :) mutta millasta touhua siellä oikeesti on? joku saanu siellä livenä? asiallista keskustelua aiheesta, kiitos
Janakkalan levari?
181
11200
Vastaukset
- piilohomo
Kaikki on ok ja tiedossa, mutta mihin saat auton, ettei sen rekkari ole kaikkien nähtävillä. Mieluimmin kävelen satoja metriä kun että otan riskin, että naapurin eukko sattu näkemään.
- myös-piilohomo
Itse heitän fillarin peräkoukkuun ja ajan lähelle (1-3km) päähän pelipaikalta, näin vältän rekkareiden kyttääjät jotka on pieni pirrisiä piilohomoja, kateellisia isomulkuille.
Sit fillari koukusta marketin pihalla ja menoksi, kullin jo jäykistellessä.
Kaikki tämä kesäaikaan helppoa. - Anonyymi
ehkä vois olla parempi jos naapurin eukko näkiskin
- Anonyymi
myös-piilohomo kirjoitti:
Itse heitän fillarin peräkoukkuun ja ajan lähelle (1-3km) päähän pelipaikalta, näin vältän rekkareiden kyttääjät jotka on pieni pirrisiä piilohomoja, kateellisia isomulkuille.
Sit fillari koukusta marketin pihalla ja menoksi, kullin jo jäykistellessä.
Kaikki tämä kesäaikaan helppoa.Mistä sä pyöräilet moottoritien varteen? Minä olen siellä saanut ja antanut. Imenyt. Touhunnut kaikenlaista. Melkein aina joku paikalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sä pyöräilet moottoritien varteen? Minä olen siellä saanut ja antanut. Imenyt. Touhunnut kaikenlaista. Melkein aina joku paikalla.
Näyttää läheisestä taajamasta johtavan useitakin reittejä lähelle pohjoisempaa levaria. Ainakin kartasta katsottuna.
- Koodittaja
Ja romikselta hankittu aurinkolippa apukuskinpuolen eli oikeaan sarveen merkiksi, että on hakemassa seuraa..
- Gkysunh
Oli kova mesta jo -90. Pappa valkoisella Sierralla, uuh. Kiimasia muistoja.....
Muistan sierran ja kovakaluisen papan!
Itse levarilla usein 95-2012.
Niukka minihame , kiiltävät stayup sukat sukkanauhat ja vaimon joko liukkaat satiini- tai pitsipikkarit joihin tuli lasti jos toinenkin...
Kiinasia hetkiä autoissa ja metsässä ja siinä vanhassa vessassa!
Nyt harvemmin siellä joskus täällä pohjois-uudellamaalla...autolla päivisin...iltaisin.
Janakkala ainakin oli kiimainen paikka..kättä ja suuta välillä muuta :)- Anonyymi
Innostunutmies kirjoitti:
Kerro jotain tarinoita........
ihanaa kävellä metsässä kun mies tulee vastaan kulli kädessä ei voi muuta kun ottaa oma kulli käteen siitä sitten me runkkaillaan toisiamme minä haluan nuolla kaverin kullia se tuntuu suussani ihanalta kyllä kaverikin tykkää kun lasti tulee suuhuni nautinnon paikka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ihanaa kävellä metsässä kun mies tulee vastaan kulli kädessä ei voi muuta kun ottaa oma kulli käteen siitä sitten me runkkaillaan toisiamme minä haluan nuolla kaverin kullia se tuntuu suussani ihanalta kyllä kaverikin tykkää kun lasti tulee suuhuni nautinnon paikka
tulen ensi viikon keskiviikkona puolenpäivän aikaan viininpunainen farmari sitroen etelän suuntaan odotan
- Anonyymi
On pappa varmaan muakin pannut. Hyvän kokoinen kyrpääkin.
Onko jotain muita paikkoja, Esim. H:Linnassa??? Ilman autoa kun liikun
Kaupungi npuisto ei petä...suojaisia paikkoja ja iltasella liikkuu halukkaita.... satoja kertoja talvellakin värjötellyt minihameessa ja nailoneissa kunnes kuuma käsi on tullut takaapäin lämmittämään...
- Anonyymi
Stayupnylon kirjoitti:
Kaupungi npuisto ei petä...suojaisia paikkoja ja iltasella liikkuu halukkaita.... satoja kertoja talvellakin värjötellyt minihameessa ja nailoneissa kunnes kuuma käsi on tullut takaapäin lämmittämään...
Eilen illalla pitkästä aikaa Janakkalan levarilla...Hesan tien suuntasessa.
Puin jo koti vessassa saumasukat,sukkanauhat,punaset satiinipikkarit,ja kireän minihameen...päälle verkkarihousut jotka sai levarilla pois kun kävelin metsään. Oioin saumasukkien saumoja ja korjasin yhtä sukkanauhaa kevyesti pyllistäen niin takana olikin jo mies joka laittoi kätensä reisieni väliin ja hyväili sukkien pitsisiä reunoja ja kysyi vain"haluutko tätä"
Kyllä...kyllä halusin! Oli kiihoittavaa olla jälleen siellä ja käydä "kaupaksi" heti noissa asuissa vaikka 50v on ylitetty.
Meitä sitten katseli nuorimies ja runkkasi samalla...pyysi ottaa lastin suuhunsa... taisi olla pojalle ensi kokemus tyttöilevästä miehestä kun pyysi tulemaan uudestaan ja tuomaan jotain alusasuja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eilen illalla pitkästä aikaa Janakkalan levarilla...Hesan tien suuntasessa.
Puin jo koti vessassa saumasukat,sukkanauhat,punaset satiinipikkarit,ja kireän minihameen...päälle verkkarihousut jotka sai levarilla pois kun kävelin metsään. Oioin saumasukkien saumoja ja korjasin yhtä sukkanauhaa kevyesti pyllistäen niin takana olikin jo mies joka laittoi kätensä reisieni väliin ja hyväili sukkien pitsisiä reunoja ja kysyi vain"haluutko tätä"
Kyllä...kyllä halusin! Oli kiihoittavaa olla jälleen siellä ja käydä "kaupaksi" heti noissa asuissa vaikka 50v on ylitetty.
Meitä sitten katseli nuorimies ja runkkasi samalla...pyysi ottaa lastin suuhunsa... taisi olla pojalle ensi kokemus tyttöilevästä miehestä kun pyysi tulemaan uudestaan ja tuomaan jotain alusasuja.saako levarilla kalua jos antaa peppunsa jakoon montako saa yhessä illassa
- irvininpaikka
goodmannin vessasaa saa kikkeliä niinpaljon kun tahtoo, missäs muualla?
- Poppebottom
Tänään päivällä mies keltainen takki ja mustat verkkarit, annoit kunnon imut autossa, jos luet tän niin otetaan joku päivä uusiksi? Kik. Poppebottom
- topmies
Hyvä paikka on bi miehille todella, itsellä kokemus siitä jo 20v ajan. Alkuun olin ukm jossa oli hyvä poiketa ohikulkiessa, nyt 10v ollut exukm ja nautintoja saanut paljon siellä kesällä erityisesti.
Hyviä imureita ollut ja kimppaakin sekä top miehelle hyviä periä otettavaksi. Kesää jo odottelen kiimaisesti. - Anonyymi
Tere, onko illallla menoa ja meininkiä?
- Anonyymi
Moikka.
Itse oon Hämeenlinnassa. Missäpäin tää Janakkalan levari oikein on. Tekis mieli kokeilla sitäkin kiimassa. - Anonyymi
huomenna goodmanniin ? moneltako olis tarjontaa?
- Anonyymi
kuinka siellä goodmannin wc pitää toimia? ettei kysy väärältä tyypiltä mitään. onko jokin merkki vai kuinka siellä onnistuu? halukkaana mutta tietämättömänä
- Anonyymi
Käykä levarilla korkosaapas"tyttöjä" ? Olis kiva purkaa lastit saappaille ...
- Anonyymi
hyvä paikka saa hyvän keskustelun miesten kesken kysymys haluatko runkun vai suuhunoton kaikki käy minä mies otan suuhun saat laskea lastin suuhuni lämmin lasti maistuu hyvälle tavataan parkkipaikalla torstaina viininpunainen sitroen odottaa sinua
- Anonyymi
Hyvä paikka on otin kolmelta suihin
- Anonyymi
kaksi kertaan olen ottanut miehen kullin suuhuni molemmat miehet olivat taivaassa kun otin lastin suuhuni olen mies haluan että mies panee minua nuolen kyllä pelisi toimintakuntoon saat laskea lastin suuhuni myöhemmin perääni mies kiimassa odottaa
- Anonyymi
Hyvä paikka miesten kesken herkutteluun, oon lähes aina saanut suuhoidon isolle kalulleni ja lämpösillä keleillä hyviä peppuja ollut hyvin tarjolla..kiitos miehille. Miesten kanssa mutkatonta ja mukavaa harrastaa seksiä anonyymisti ilman treffejä yms touhuja. Odotan jo kevättä ja kesää,saa imettää jaa panna tarpeeksi.
Itse käynyt siellä himoja hoitamassa yi 20v, yli 10v bi miehenä naiselta salaa..nyt sinkkuna vapaasti ja enää ollut vain miesten kesken seksissä se riittää..
60 exukm, nykyinen top homoseksuaali.- Anonyymi
Haluisin levarilla imeä kyrpää ja on mun pyllykin naurava.
- Anonyymi
olisko goodmanninwc ssä milloin toimintaa? olisin tulossa ..
- Anonyymi
Pikemminkin linnatuulen wc.ssä, vähän levarilta eteläänpäin ja auki läpiyön. Toki levarillakin varmasti sutinaa näin lämpimänä kevätyönä? ;)
- Anonyymi
on ihana paikka saa olla miesten kesken ja nauttia mistä me miehet tykätään on ilo ottaa kaverin lasti suuhun peräpanokin on ihanaa tulen maanaintana aamupäivällä hakemaan nautintoa
- Anonyymi
Tänään kello 23.30 onko halukkaita tapaamiseen neljä nuorta poikaa kaipaa kipeästi jörtikkää perseeseen
- Anonyymi
Tulkaa 2-tien varteen Korteniemen levarille, siellä on aina varma saanti! On Forssan ja Karkkilan välillä siis kakkostien itäisellä puolella. Sinne löytää helposti kun Googleen pistää Korteniemi niin tulee juttua perinnetilasta siellä jne..
- Anonyymi
Onko tänään ketään liikkellä levari-turenki välillä tekisi mieli imeä isoa
- Anonyymi
Huomenna saisit imeä..sovitaan aikataulu. M 60
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenna saisit imeä..sovitaan aikataulu. M 60
Onko juuri nyt autoja parkissa ja metsässä ketään.
- Anonyymi
Juhannusta viettämään.
- Anonyymi
Minne.
- Anonyymi
Mökille vai.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mökille vai.
Ei ole mökkiä
- Anonyymi
Vogue
- Anonyymi
Hieno päivä. Iltapäivällä paikalla.
- Anonyymi
Oli tosi hienoa. Paikalle jäi lähtiessäni vielä kaksi autoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli tosi hienoa. Paikalle jäi lähtiessäni vielä kaksi autoa.
Tuliko kuuma? Taitaa siellä metsikössä olla pirusti hyttysiä.
- Anonyymi
Juhannusyönä ketään paikalla?
Kannattaako pysähtyä vai painaa lisää kaasua?- Anonyymi
Paina vaan kaasua. Ei siel kenttään ole. Runkkarit lienee äitin ja isin kanssa mökillä kimppapuuhailussa
- Anonyymi
Aivan kuollutta
- Anonyymi
2010 sain levarin metsässä isoa kullia ,oli entinen opettajani.
- Anonyymi
Sain. Ja sain myös taudin. Uusintatestiin huomenna. Piti olla niin terve, mutta kaikkea muuta.
Varokaa näitä kusipäitä. - Anonyymi
ei hyvä.
- Anonyymi
Parin seura m+n ois kiva vaikka vain katsella tai haluttaessa osallistuakkin.
- Anonyymi
Ei minkäänlaista touhua. Iha pelkkää satujuttua täällä.
- Anonyymi
Olt varmaan väärässä paikassa, janakkalan levarilla aina porukkaa, suurin ruuhka illlemmalla klo 17- 22 välillä. Itsestä kiinni ettei kyrvästä pääse nauttii..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olt varmaan väärässä paikassa, janakkalan levarilla aina porukkaa, suurin ruuhka illlemmalla klo 17- 22 välillä. Itsestä kiinni ettei kyrvästä pääse nauttii..
Todella saanti varmaa nouset autosta kävelet metsään, perään tulee heti pari kaveria. Pakko edes jutella kun otata kalun esiin, kaveri tulee runkkaa kaluusi saman tein. Voit kysyy halutko imee vai imettää, kannon tai kiven päälle istuu ja nauttimaan luonnon keskellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella saanti varmaa nouset autosta kävelet metsään, perään tulee heti pari kaveria. Pakko edes jutella kun otata kalun esiin, kaveri tulee runkkaa kaluusi saman tein. Voit kysyy halutko imee vai imettää, kannon tai kiven päälle istuu ja nauttimaan luonnon keskellä.
Täytynee kesällä käydä 67v ex ukm. JKL
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytynee kesällä käydä 67v ex ukm. JKL
Aika kaukaa tulee porukkaa kokeilee ekaa kertaa miesten välistä. Autoon ei kannata jäädä vaan metsään kävellä, saanti varmaa silloin. Ukm 67v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika kaukaa tulee porukkaa kokeilee ekaa kertaa miesten välistä. Autoon ei kannata jäädä vaan metsään kävellä, saanti varmaa silloin. Ukm 67v
Eilen illalla kävin klo 22 aikaan, kolme autoa parkissa. Menin heti metsään kävelee, perääni tuli keski ikäinen mies. Tervehdittiin kysyin tekiskö mieli imeskellä, sanoi kyllä jos terve olet. Kerroin ukkomiehen pakko olla, näytin kiveä joka hyvän korkuinen. Mies riisui shortsini otin kokonaan jalasta pois, sanoin ethän keskeytä jos parkista joku tulee katselee. Tuumasi kaikki tähän aikaan samalla asialla ollaan, otti kääteenssä jäykistyvän kaluni alkoi hiljaa runkkaa. Hetkessä kaluni kivi kovana, kaveri istui kivellä juuri sopivalla korkeudella. Sitten ohjasi kyrpäni suuhunsa mikä tunne kun alkoi naida suullaan, otin hänen päästään kiinii aloin itse naimaan suuhun. Hetken päästä selkäni takaa kuului saanko tulla mukaan, vanhempi mies tuli viereemme kalu kädessä runkaten. Alkoi silittelee samalla peppuani ja pallejani, kiima kaikilla kolmella tapissaan. Ynähtelin ääneen pidättelin etten tuli saman tein, miehet vaihtoivat paikkaa eli imijä vaihtui. Eka kaveri laukesi seisten ruikutti spermat pepulleni, samaan aikaan itseltä tuli toisen suuhun. Kyyristyin polvilleni ja imaisin vanhemman kalun omaan suuhuni, saman tein spermat lensi kurkkuuni, nielin koko lastin tosi paksua sepermaa ja hyvän makuista. Polteltiin tupakit juteltiin tekipä hyvää jokaiselle, vaihdettiin numeroita sovitaan kolmen kimppa uudelleen. M 46v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä tietää ettei tulis hukka reissu 67v ex ukm JKL
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä tietää ettei tulis hukka reissu 67v ex ukm JKL
Takuulla ei tule aina saanut kun käynyt kyseisellä paikalla. Ekalta ottanut heti suihin joka tullut juttelee, turha katsoo ikää tai ulkoista hapitusta kyrpää jokainen tarjoo tai haluaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Takuulla ei tule aina saanut kun käynyt kyseisellä paikalla. Ekalta ottanut heti suihin joka tullut juttelee, turha katsoo ikää tai ulkoista hapitusta kyrpää jokainen tarjoo tai haluaa..
Huom! Tänään voisin ajella noin klo 18 jos imettäjä löytyis, imen pallit ensin sit kalun vuoro myös nielen joka tipan. Uskon tykkäät varmasti, olen luotettava ja terve sä myös. M 60v
- Anonyymi
moi
- Anonyymi
Naista hetkeksi lainaan terveelle luot. 50+ miehelle?
- Anonyymi
Kiinnostais tietää jos olet saanut hyvän suuhoidon tai hyvän kyrvän imettäväksi, minkälaisella tai värisellä autolla kaveri ajoi. Tietenkin tarkempia tietojahan saa laittaa, ettei saa syytteitä. Eka kertaa jos tulee paikalle ois helpompi ponkata osaava kaveri.
- Anonyymi
Pari kertaa ottanut suihin siistiltä kaverilta paketti autossa. Riisuu kaikki vaatteet pois upee kroppa, imettänyt myös nännejä hyvät nännit. M 67v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pari kertaa ottanut suihin siistiltä kaverilta paketti autossa. Riisuu kaikki vaatteet pois upee kroppa, imettänyt myös nännejä hyvät nännit. M 67v
Nähnyt tän auton ja kaverin myös kun imettää parkissa sekä metsässä. Metsässä katselin tosi hyvä perse panisin mielellään. Top 55v
- Anonyymi
Kesälomalla oli tarkoitus käydä tuolla. Meinaan laittaa naisten vaatteet, sukkikset korkkarit hameen yms
- Anonyymi
Uskon jos metsään meet moni tulee iskee sut..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon jos metsään meet moni tulee iskee sut..
Minulla ei muuten hirveästi ole kokemusta miehistä, lähes kokematon olen. Tyttöillä kuitenkin tykkään, olisiha se mukava saada vaikka hame sotkettua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei muuten hirveästi ole kokemusta miehistä, lähes kokematon olen. Tyttöillä kuitenkin tykkään, olisiha se mukava saada vaikka hame sotkettua.
Ei itselläkään,asut kiihoittaa toki ja olisi kiva tavata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei itselläkään,asut kiihoittaa toki ja olisi kiva tavata.
Heinäkuun alkupuolella siellä käymässä.
- Anonyymi
Otan tänään klo 12 suihin siellä
- Anonyymi
Oletko huomenna? Tänään muija kotona vapaal. M 63v
- Anonyymi
Huomenna imettäisin joko metsässä tai autossa, siisti ja terve kalu noin 17cm paksuhko myös hyvät pallit. M 62v
- Anonyymi
Saisko tänään kalua suuhun metsässä
- Anonyymi
Onko sinulla isot rinnat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla isot rinnat?
Rinnat kuin naisella ja hyvät nännit myös erittää nestettä jos puristelee imiessä, tietenkin aikaa ei kiireellä. M 62v
- Anonyymi
Tänään oli hyvä kroppainen mies paketti autolla parkissa hetken, kävi auton vieressä heittää virtsaa. Kattelin takana mikä kyrpä ja perse äijällä, tuli ilmeisesti puhelu kun pomppasi autoon. Lähti ajelee etiä päin jäin harmittelee olisin imenyt ja pannut mielellään. Toppi 57v
- Anonyymi
Riksun ympäristössä luonnossa imettäisin siisti kaluuni myös naidakkin saa, kunhan sovitaan etu käteen teen tyhjennyksen hyvin. M 62v
- Anonyymi
Antaako kaikki tuolla metsikössä suihinottoa ja onko ok jos itse en uskalla tautiriskin takia suihin ottaa enkä antaa. Vaikka halu olisi kyllä kova. Mutta kovasti haluaisin käydä paikalla kokemassa Eden käsihoidon.
- Anonyymi
Suuhoidosta voi kieltäytyä,kyllä se pitäisi kaikkien tietää ja hyväksyä,itsekkin käynyt siellä silloin tällöin,saanut ja antanut käsihoitoa.
- Anonyymi
Silleen hyvä kun suurin osa miehistä varattuja, aika tyylikkäitä ja kalliita autoja jolla ajelevat. Sekaan mahtuu laita puolen kulkijoita muutama, erottaa kyllä porukasta.
Pari vanhempaa eläkeläis miestä joilla imetän aina jos paikalla ovat. M 37v
- Anonyymi
On kyllä hyvä, jos noin on, että kokoontuu tavallisten ukkomiesten rinki siellä. Silloin mukaan uskaltautuisin itsekin. Kyllä se kertoo miehestä jotain, jos on varaa ostaa kunnon auto alle.
- Anonyymi
Näkeehän olemuksesta ja kasvoista itsestään huolta pitävän miehen sekä vaatetus et siisti.
Yleensä helppo lähestyy metsässä kysyn tykkäätkö ottaa vai antaa, kaikki tietysti kunnossa kuten itselläni. Vastaus tulee heti, yleensä siirrytään vähän kauemmaksi, etsitään kivi tai tuoli joka löytyy jos juuri käytössä. Imettäjä pudottaa housut nilkkoihin, itse en tykkää imeä sepaluksesta kun imen myös pallit, silloin täytyy imettäjän saada reisiä auki. Yksi tärkeä asia sopia heti jos joku tulee katselee ei välitetä tai reakoida siihen. Joskus katselija kysyy luvan saako osallistua, imettäjä tykkää toinen ottaa kullia ja toinen imee palleja. M 37v - Anonyymi
Lähes jokainenhan voi ostaa auton velaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähes jokainenhan voi ostaa auton velaksi.
Pers aukiset työttömät joilla luotto tiedot menneet ajele kunnon autoilla. Suurin osa vähänkin joka ymmärtää talouden pidosta, sijoita autoon maksamalla koko pelti lehmää.
Liisinki tai kilpailutettu osari ainut oikee ratkaisu, tietenkin käy töissä pystyy huolehtii velvoitteet.
- Anonyymi
Hyvä selvitys miten tilanteet etenevät. Itseäni ei kyllä yhtään haittaisi, jos joku samalla asialla oleva tulisi katselemaan.
M. 55v- Anonyymi
Jopa tosi kiihottavaa kun toinen tulee runkkaa viereen, sanoja kaivata kun samalla asialla jokainen metsässä. Viikko sitten vanhempi runkkasi aivan vieres kun otin suuhun toiselta, runkaaja alkoi laueta viereeni yksi suiku kerkesi tulla kun nappasin hänen kalun suuhuni. Tosi hyvää ja runsaasti sain niellä, sitten imettävän kaverin kalu takaisin suuhuni, hänhän laukesi saman tein sain spermaa kunnolla. M 37v
- Anonyymi
Tytöijänä nousen autosta ja liikun kyrpä jäykkänä hameen tai mekon alla , rivon näköinen kohouma kuin teltta. Tekorinnat heilahtelee paidan alla, korot kopiseen. Aina ei seuraa löydy joten rukkaan hameella. Joskus jomu runkkaa katsellen ja pyydän laukeamaan päälleni. Kiihottavaa spermaantua. Ihannetilanne on saada imeä ja niellä. Onneksi niinkin aika usein käy. Käyn muillakin paikoilla kuin Janakkalassa.
- Anonyymi
Milloin olisit tuolla liikkeellä?
- Anonyymi
Ensi viikolla noilla seuduin lomamatkalla. Taidan käydä katsomassa paikan. Joskus olen tyttöillytkin.
- Anonyymi
Laita viestii tänne tuun milellään paikalle. T. Ukm 60v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan Lahden seudulla liikun, siitä ei kovin pitkä matka olekaan. Alkuviikon aikana liikkeellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan Lahden seudulla liikun, siitä ei kovin pitkä matka olekaan. Alkuviikon aikana liikkeellä.
Keskiviikkona??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskiviikkona???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskiviikkona???
Tänään kävin siellä tyttöilemässä klo 12-15. Minihame, korkkarit, sukkikset ja alusasut yms. Mennessä oli pari autoa parkissa. Nousin autosta ja kävelin auton ympäri, että varmasti näkivät, että tyttöilen, sitten menin metsän puolelle. Ei tullut ketään. Myöhemmin pääsin jutulle yhden kaverin kanssa, mutta ei tyttöilijä kiinnostanut. Päivällä siis aika hiljaista. No, meneehän lomapäivä näinkin.
- Anonyymi
Mieltymyksiä on monen lasia, hyvä niin.
Itseäni ei kyllä tyttöilyt/tyttöilijät kiinnosta. Ennemmin aivan tavallinen ukkomies, siis aivan tavis kiihottaa kovasti. Vertainen, joka tarvitsee paineen purkua, kun kotoa ei saa ja oma käsi on käynyt kovin tutuksi.
T. M 55v.- Anonyymi
Kotona juuri toi tilanne, paineen purkua kaipaisin. T. Ukm 65v Hämeenlinnasta
- Anonyymi
Meillä on harmillisesti hieman etäisyyttä. Itse asun Helsingissä. Muuten voisimme vaikka tavatakin.
T. M55v.- Anonyymi
Voin kyllä ajella sinne päin. M 65v
- Anonyymi
Olen täysin kokematon tässä hommassa ja ennen lomaa kyllä tautien saanti olisi katastrofi, joten suihin otto on nyt riski. Tiedätkö jotain paikkaa, jossa tapaaminen onnistuisi?
Lähellä Lahden tai Porvoon moottoritietä.- Anonyymi
Olen imennyt varmaan yli sadalta mieheltä, mitään tauteja koskaan. Katsonut ja jutellut vähän harva varattu antaa myöskään suuhun jos itse olisin epä siisti. Aluksi muutaman kerran syljin spermat pois kun kaveri laukesi. Jotenkin tuntui törkeeltä imettäjää kohtaan sylkeä paras herkku jonka hän luovutti juuri minulle. Nykyään nielen sitä mukaa kun kaveri purkautuu, imen myös kalun puhtaaksi puristaen kalusta viimeisenkin tipan, silloin kaveri voi laittaa housut ei tahraannu..
- Anonyymi
Tänään aamu päivällä levarille seuraa
Onko Janakkalan levari hml:sta ajattaessa hesaa päin, ennen Janakkalan liittymää? Onko siellä myös puolenpäivän aikaan jotain mielenkiintoista?
- Anonyymi
Molemmin puolin voi nautiskella ehkä enemmän porukkaa Hesaan päin. Puolen päivän aikaan vanhempia eläkeläisiä enemmän, itse käyn imettää useemmin heillä. Tykkään imevät ilman kiitettää ja suuhun saa laueta aina. M 46v
- Anonyymi
Sunnuntaina aamupäivällä imin vanhempaa eläkeläismiestä kortsun kanssa hieman pidemmällä sielä metsässä t.kundi 23 v.
- Anonyymi
Mielenkiintoista. Pitää varmaan joskus siinä pysähtyä pissalle. Enpä ole moista kokenut.
Sorry, olen vähän epätietoinen, siksi kyselen. Kun käyn metsässä kusella, tuleeko joku mies perässä, vai löytyykö metsästä valmiina olevia miehiä?
- Anonyymi
Tulee perässä ja kysyy bensa vai diisseli. Bensa on suusex ja diisseli takapuoli
- Anonyymi
Kaikki jotka tulee 30-40 metrii metsään ovat etsimässä kaverii, otat kalusi käteen voit virtsata näytellä tai runkkaat hitaasti. Monasti tartte sanoo mitään, kaveri tulee viereen ottaa oman kalunsa esiin. Voit ottaa hänen kalun käteen, kaveri ottaa sun runkaatte toisianne. Siinä vaiheessa jompi kumpi menee polvilleen kaverin kalu suuhun, toinen alkaa naida suuta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulee perässä ja kysyy bensa vai diisseli. Bensa on suusex ja diisseli takapuoli
😁😆😅 🤣😂🤣
Varohan hivisti kuppalan kalu ettet sytytä ittees ja muita tulee kun leikit muutenkin tulella!
- Anonyymi
Minä haluun mukaan !
#Olen mukava, hellä, kiihkeä, huumorintajuinen.
Minä olen aika puhelias ja olen ystävällinen.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Minä kunnioitan sinua ja otan huomioon sinun seksi toiveet.
Otan huomioon huomioon muutkin kuin itseni.
Minä kohtelen sinua kuin kukkaa kämmenellä.
Sinun ei tarvitse pelätä että tulet raskaaksi.
Minä voin vaikka kylvettää sinua jos haluat.
Minä olen aito he-tero ja he-terona pysyn. Aivan mahtava kommentti. Kiitos sinulle tiedosta.
Luultavasti käyn huomenna "kusella" siellä.
Olen ensikertalainen tälläiseen ajatumassa...
Tänään piti käydä levarilla. Kyllä siinä poikkesin, pari rekkaa ja yksi auto. Ajoin ohi hiljalleen, kunnes jännitys iski. Siis iski pelko. Ehkä joku päivä uskallan käydä metsässä. Kaikille kiitoksia kommenteista.
- Anonyymi
Muistan ittekin kun ekaa kerta kävin, oma pää koppa teki tepposen. Istuin autossa pitkään kunnes hiippailin metsään. Saman tein tuli vanhempi mies joka kysyi tykkäänkö antaa suihin. Tuli viereeni hiveli housun päältä, jähmetyin samalla kiihotuin kaveri alkoi avata vyötäni housuista, enkä pistänyt vastaan kun housut putosi nilkkoihini. Meni polvilleen tunsin miten alkoi runkata hiljakseen, samalla kun nuoli terskaani. Sitten tunsin kun kaluni upposi suuhun, alkoi naimaan suuhun ja tulin saman tein. T. M 44v ihku kokemus nyt käyn säännöllisesti paikalla.
Anonyymi kirjoitti:
Muistan ittekin kun ekaa kerta kävin, oma pää koppa teki tepposen. Istuin autossa pitkään kunnes hiippailin metsään. Saman tein tuli vanhempi mies joka kysyi tykkäänkö antaa suihin. Tuli viereeni hiveli housun päältä, jähmetyin samalla kiihotuin kaveri alkoi avata vyötäni housuista, enkä pistänyt vastaan kun housut putosi nilkkoihini. Meni polvilleen tunsin miten alkoi runkata hiljakseen, samalla kun nuoli terskaani. Sitten tunsin kun kaluni upposi suuhun, alkoi naimaan suuhun ja tulin saman tein. T. M 44v ihku kokemus nyt käyn säännöllisesti paikalla.
Kiitos, kun kerroit kokemuksesi, aivan mahtava. Mun on vaan pakko pysähtyä ja mennä metsään, kun kiinnostaa aika tavalla.
- Anonyymi
Vaateton kirjoitti:
Kiitos, kun kerroit kokemuksesi, aivan mahtava. Mun on vaan pakko pysähtyä ja mennä metsään, kun kiinnostaa aika tavalla.
Sama juttu 65v
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu 65v
Mökiltä lähtiessäni olin kyllä valmis käymään levarilla. Ajon aikana kaivoin kullin shortsien lahkeesta ulos, hyväilin sitä koko matkan, mutta jostain syystä ei mitään eloa. Olikohan se jotain jännitystä? En tiedä.
- Anonyymi
Teit oikein kun et antanyt nytkään pirulle pikkusormeasi, sillä jälkiseuraamukset saattaa olla arvaamattomat!
Jos viet kotiin "tulisisia" on se kauhistus ja jopa syytteen alainen teko ( vrt. seksiin pakottaminen, raiskayz normaali suhteessa esim.).
Mutta onnettomuuhan saattaa olla jo tehty ja osoittaa tää eläimellinen puskarunkkarius on saanut sinut valtaansa ja normaalimpiin mieskontakteihin ei teistä ole ! - Anonyymi
Vaateton kirjoitti:
Mökiltä lähtiessäni olin kyllä valmis käymään levarilla. Ajon aikana kaivoin kullin shortsien lahkeesta ulos, hyväilin sitä koko matkan, mutta jostain syystä ei mitään eloa. Olikohan se jotain jännitystä? En tiedä.
VAATTEETON VAATETON: Etkö voisi "aloittelijana" heti alkuunsa yrittää inhimillisempiä ja turvallisempia kontaktin ottamisen muotoja ja jättää nämä pusikot ja metsämä kyylääjät - elukat kulleineen omaan arvoonsa?!
- Anonyymi
Miten tuolla tyttöilijöitä liikkuu? Itse tykkään pukeutua naisten asuihin ihan viimeisen päälle. Millaisen vastaanoton siellä saa hame, sukkikset ja korkkarit asuna? Tosiaan pari päivää sitten kävin siellä lomareissulla päiväsaikaan, mutta hiljaista oli. T. Tyttö55
- Anonyymi
Olis ihana tavata sut t. Versa 56
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis ihana tavata sut t. Versa 56
Niin olisi varmasti, mutta tuo paikka on tosi kaukana ( satoja kilometrejä ), ei ihan joka viikko siellä voi olla. Enintään lomareissulla. Millainen itse olet? T. Tyttö 55
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olisi varmasti, mutta tuo paikka on tosi kaukana ( satoja kilometrejä ), ei ihan joka viikko siellä voi olla. Enintään lomareissulla. Millainen itse olet? T. Tyttö 55
Voi kun saisin sua rakastella kunnolla. M 60v Hämeenlinasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kun saisin sua rakastella kunnolla. M 60v Hämeenlinasta
Siellä minä keskiviikkona olin. Mustat korkkarit, tummanvihreä nahkamini, mustat sukkikset, valkoinen paitapusero ja alla alusasut. T. Tyttö55
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä minä keskiviikkona olin. Mustat korkkarit, tummanvihreä nahkamini, mustat sukkikset, valkoinen paitapusero ja alla alusasut. T. Tyttö55
Hitsi keskiviikkona en käynyt oisin kyllä iskenyt sut. Olisitko antanut naida syvemmällä metsässä oisin ensiksi imenyt kunnolla. M 60v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hitsi keskiviikkona en käynyt oisin kyllä iskenyt sut. Olisitko antanut naida syvemmällä metsässä oisin ensiksi imenyt kunnolla. M 60v
Ekaa kertaa olin tuolla ja aika kokematon olen miesjutuissa. Mutta sillä mielin olin liikkeellä, että jotain touhua miehen haluan. Ehkä suihin oisin ottanut kumella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäpäin sä oot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäpäin sä oot?
Olen aika keskeltä Suomea, reilusti reilusti Jyväskylän pohjoispuolelta 4-tien varrelta.
T. Tyttö55 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ekaa kertaa olin tuolla ja aika kokematon olen miesjutuissa. Mutta sillä mielin olin liikkeellä, että jotain touhua miehen haluan. Ehkä suihin oisin ottanut kumella.
Imut ja runkut kiinnostaisi.Lähes kokematon 50+ ukm.Arkisin päivä aikaan ehkä.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Imut ja runkut kiinnostaisi.Lähes kokematon 50 ukm.Arkisin päivä aikaan ehkä.....
Hei! Olen nyt loma reisulla, palaan elokuun alussa. Mieluusti nauttisin kanssasi, päivisin myös aikaa. Terv. Ukm 61v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei! Olen nyt loma reisulla, palaan elokuun alussa. Mieluusti nauttisin kanssasi, päivisin myös aikaa. Terv. Ukm 61v
Eilen ajelin ohitse pysähdyin yhden retki auton taakse, odottelin jospa kaveri tulisi ulos. Ilmeisesti nautti jonkun kaa parasta aikaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok palataan silloin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Imut ja runkut kiinnostaisi.Lähes kokematon 50 ukm.Arkisin päivä aikaan ehkä.....
Kiinnostaako sinua tyttöilijät? T. Tyttö55
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaako sinua tyttöilijät? T. Tyttö55
Kyllä asut kiihoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä, milloin tuonne seuraavan kerran pääsen. Saattaa mennä vaikka ensi kesälomille, mutta silloin entistä rohkeampana touhuilemaan. T. Tyttö55
- Anonyymi
Oispa kiva tietää onko joku saanut imeä hyvää kyrpää levarilla, jäänyt kaipaa kyseistä miestä. Harmittaa kun vaihtanut yhteys tietoja, käynyt useesti jälkikäteen paikalla jospa kyseinen kaveri olis parkissa.
- Anonyymi
Olen kokematon vanhempi mies mutta haave saada imeä tervettä.
- Anonyymi
Olisko ens viikolla ryhmäseksiä
- Anonyymi
Naista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naista?
Viritin riistakameran sinne,,,saamme kunnon kuvia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homoilu metsässä ei ole rikos mut sen kuvaaminen ilman lupaa on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helppo lötyää ja tuhota.Kiitos ilmoituksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homoilu metsässä ei ole rikos mut sen kuvaaminen ilman lupaa on
SULTAKO SAATANAN PUSKAIMUTTAJA TAUTIFN LEVITTÄJÄ PITÄÄ LUPA KYSELLÄ KUN JULKISELLA PAIKOILLA KUVAAMINEN ON TÄYSIN SALLITTUA!
JA RUNKKARI ON JO MONESSA TALTIOINNEISSA PÄÄOSASSA HIMO RUNKKARIN OMINAISUUDESSA! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan tuokin yksi pervoilun muoto.Toivottavasti katsellessasi saat pikkukivaa itsesi kanssa:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan tuokin yksi pervoilun muoto.Toivottavasti katsellessasi saat pikkukivaa itsesi kanssa:)
Luultavasti saa 66v JKL
- Anonyymi
Turhaa mitä kuvailla,liity rohkeasti hauskan pitoon live on aina live.
- Anonyymi
Vai vielä kamera. . Pitääpä mennä se etsimään,ja löytäjähän saa pitää.
- Anonyymi
Tänään päivällä top miehiä levarilla ??
- Anonyymi
Luultavammin levarilla on aurinkoisina ja lämpiminä päivinä aikamoinen sutina...
- Anonyymi
Huomenna 15,8. 13.30-14.30 imut+runkut ukm miehen kanssa jos terveys kunnossa?
- Anonyymi
Perjantaina olisi tulossa. Ukm bi 60v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perjantaina olisi tulossa. Ukm bi 60v
Olisiko mahdollista päästä pariskunnan daamin kanssa liukkaille?
- Anonyymi
Tuo ei ole anoa levari tai paikka joissa käyn. Nuo jutut alkoin rullata paremmin kun esiinyin naiseksi laittautuneena. Nainena jäin harvoin ilman seuraa ja siksi tyttöilen aina. Sain suuta ja suuhuni sekä spermaa päälleni kauniille asuilleni. Lähes mahdoton olla ilman noita tapaamisia. Joitakin tavannut useastikin, sekä minulle ensikertalaisia.
- Anonyymi
Siisti laittautunut naiseksi varmaan saa kyrpää suuhunsa.
- Anonyymi
Minäkin naisena kyrvän takia. Pantukin jonkin kerran, mieluummin imettävät, otan liemet naamallekin, haluavat sitä jos räikeä meikki.
- Anonyymi
Minäkin liikun autolla naisten vaatteisiin pukeutuneena. Joskus käyn näillä levareilla, mutta en ole vielä uskaltanut tavata miehiä kuin pikaisesti. Haluaisin, että päälleni runkattaisiin, mutta kaikki haluaisivat tulla suuhuni. Siihen en kuitenkaan eka kerralla olisi valmis, joten tapaamiset vähän lässähtäneet siihen. T. Tyttö55
- Anonyymi
Samaa koen, suuhun haluavat tulla. Kiihotavaa sekin jos voin samalla runkata laueta hameeseen tai mekkoon. Voin valutta suusta asuilleni muttei se ole likikään yhtä upeaa kuin saada spermapurkaus päälleni. Niin voisi tapahtua useamminkin.
- Anonyymi
onko camia ja huonetta
- Anonyymi
Kiva ois tavata asuihin pukeutunnut.t.terve ja luotettava
- Anonyymi
No miten se "livekameran"kanssa no name esiintymisenne on kesän mittaan kokonaisuutenaan sujunut?
Kuulemma näitä metsästys kuvianne on jo saatavilla ja katsottavissa ko. alueen eri laidoilta kuumimpiin paikkoihin!
Valeasuissa esiintyvät ( transuilevat) vaikeampia tunnistaa mutta samat tyypit liikkuu kyllä yhtenään ja muutkin vakikävijät jakaa tautejaan samalla! Ja te hoidatatte taudit ym. + eläimet omalla riskillä!
Mutta sitä saa mitä tilaa eikö vaan?!
Vähän säälittää miten esim. ns. tavallinen ym. mies ukkomies perheelliset jne. lankee tällaiseen kun muutakin seuraa löytyy nykyaikana monella tavalla turvallisesti!- Anonyymi
Taidat olla impotentti vieläpä leikit lääkärii🤣😂
- Anonyymi
Nyt kun kesä mennyt on... syksy saa, mutta saammeko me"...>ajoissa hoitoa saamiimme sp-tautitartuntoihimme?
Neuvokaa "lääkärit" ja muut miten harrastajat toimitaan?
Pannaanko vaan vahinko kiertämään sekin anonyyminä?
🥵🤯😵💫 - Anonyymi
Fiksua porukkaa aika paljon käy.
Uskon tämä porukka roiku näillä sivustoilla kun halut voi tyydyttää paikan päällä. M bi 58v- Anonyymi
Totta kirjoitat! Varatut miehet lähde koheltaa täällä, simpeliä mennä paikan päälle vaihtaa muutama sana jos kaveri miellyttää eiku nauttimaan.
- Anonyymi
403 ERROR
The request could not be satisfied.
Request blocked. We can't connect to the server for this app or website at this time. There might be too much traffic or a configuration error. Try again later, or contact the app or website owner.
If you provide content to customers through CloudFront, you can find steps to troubleshoot and help prevent this error by reviewing the CloudFront documentation.
Generated by cloudfront (CloudFront) - Anonyymi
Samma på finska:
"403 VIRHE
Pyyntöä ei voitu täyttää.
Pyyntö estetty. Emme voi muodostaa yhteyttä tämän sovelluksen tai verkkosivuston palvelimeen tällä hetkellä. Liikennettä voi olla liikaa tai asetusvirhe. Yritä myöhemmin uudelleen tai ota yhteyttä sovelluksen tai verkkosivuston omistajaan.
Jos tarjoat sisältöä asiakkaille CloudFrontin kautta, voit etsiä vianmääritysohjeita ja auttaa estämään tämän virheen tutustumalla CloudFront-dokumentaatioon.
Luonut pilvirintama (CloudFront)"_
Ketjusta on poistettu 93 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984