Janakkalan levari?

r0lle

paikan nimi kertonee kaiken olellisen :) mutta millasta touhua siellä oikeesti on? joku saanu siellä livenä? asiallista keskustelua aiheesta, kiitos

56

6714

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piilohomo

      Kaikki on ok ja tiedossa, mutta mihin saat auton, ettei sen rekkari ole kaikkien nähtävillä. Mieluimmin kävelen satoja metriä kun että otan riskin, että naapurin eukko sattu näkemään.

      • myös-piilohomo

        Itse heitän fillarin peräkoukkuun ja ajan lähelle (1-3km) päähän pelipaikalta, näin vältän rekkareiden kyttääjät jotka on pieni pirrisiä piilohomoja, kateellisia isomulkuille.
        Sit fillari koukusta marketin pihalla ja menoksi, kullin jo jäykistellessä.
        Kaikki tämä kesäaikaan helppoa.


      • Anonyymi

        ehkä vois olla parempi jos naapurin eukko näkiskin


    • Koodittaja

      Ja romikselta hankittu aurinkolippa apukuskinpuolen eli oikeaan sarveen merkiksi, että on hakemassa seuraa..

    • Gkysunh

      Oli kova mesta jo -90. Pappa valkoisella Sierralla, uuh. Kiimasia muistoja.....

      • Kerro jotain tarinoita........


      • Muistan sierran ja kovakaluisen papan!
        Itse levarilla usein 95-2012.
        Niukka minihame , kiiltävät stayup sukat sukkanauhat ja vaimon joko liukkaat satiini- tai pitsipikkarit joihin tuli lasti jos toinenkin...
        Kiinasia hetkiä autoissa ja metsässä ja siinä vanhassa vessassa!
        Nyt harvemmin siellä joskus täällä pohjois-uudellamaalla...autolla päivisin...iltaisin.
        Janakkala ainakin oli kiimainen paikka..kättä ja suuta välillä muuta :)


      • Anonyymi
        Innostunutmies kirjoitti:

        Kerro jotain tarinoita........

        ihanaa kävellä metsässä kun mies tulee vastaan kulli kädessä ei voi muuta kun ottaa oma kulli käteen siitä sitten me runkkaillaan toisiamme minä haluan nuolla kaverin kullia se tuntuu suussani ihanalta kyllä kaverikin tykkää kun lasti tulee suuhuni nautinnon paikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ihanaa kävellä metsässä kun mies tulee vastaan kulli kädessä ei voi muuta kun ottaa oma kulli käteen siitä sitten me runkkaillaan toisiamme minä haluan nuolla kaverin kullia se tuntuu suussani ihanalta kyllä kaverikin tykkää kun lasti tulee suuhuni nautinnon paikka

        tulen ensi viikon keskiviikkona puolenpäivän aikaan viininpunainen farmari sitroen etelän suuntaan odotan


      • Anonyymi

        On pappa varmaan muakin pannut. Hyvän kokoinen kyrpääkin.


    • Onko jotain muita paikkoja, Esim. H:Linnassa??? Ilman autoa kun liikun

      • Kaupungi npuisto ei petä...suojaisia paikkoja ja iltasella liikkuu halukkaita.... satoja kertoja talvellakin värjötellyt minihameessa ja nailoneissa kunnes kuuma käsi on tullut takaapäin lämmittämään...


      • Anonyymi
        Stayupnylon kirjoitti:

        Kaupungi npuisto ei petä...suojaisia paikkoja ja iltasella liikkuu halukkaita.... satoja kertoja talvellakin värjötellyt minihameessa ja nailoneissa kunnes kuuma käsi on tullut takaapäin lämmittämään...

        Eilen illalla pitkästä aikaa Janakkalan levarilla...Hesan tien suuntasessa.
        Puin jo koti vessassa saumasukat,sukkanauhat,punaset satiinipikkarit,ja kireän minihameen...päälle verkkarihousut jotka sai levarilla pois kun kävelin metsään. Oioin saumasukkien saumoja ja korjasin yhtä sukkanauhaa kevyesti pyllistäen niin takana olikin jo mies joka laittoi kätensä reisieni väliin ja hyväili sukkien pitsisiä reunoja ja kysyi vain"haluutko tätä"
        Kyllä...kyllä halusin! Oli kiihoittavaa olla jälleen siellä ja käydä "kaupaksi" heti noissa asuissa vaikka 50v on ylitetty.
        Meitä sitten katseli nuorimies ja runkkasi samalla...pyysi ottaa lastin suuhunsa... taisi olla pojalle ensi kokemus tyttöilevästä miehestä kun pyysi tulemaan uudestaan ja tuomaan jotain alusasuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen illalla pitkästä aikaa Janakkalan levarilla...Hesan tien suuntasessa.
        Puin jo koti vessassa saumasukat,sukkanauhat,punaset satiinipikkarit,ja kireän minihameen...päälle verkkarihousut jotka sai levarilla pois kun kävelin metsään. Oioin saumasukkien saumoja ja korjasin yhtä sukkanauhaa kevyesti pyllistäen niin takana olikin jo mies joka laittoi kätensä reisieni väliin ja hyväili sukkien pitsisiä reunoja ja kysyi vain"haluutko tätä"
        Kyllä...kyllä halusin! Oli kiihoittavaa olla jälleen siellä ja käydä "kaupaksi" heti noissa asuissa vaikka 50v on ylitetty.
        Meitä sitten katseli nuorimies ja runkkasi samalla...pyysi ottaa lastin suuhunsa... taisi olla pojalle ensi kokemus tyttöilevästä miehestä kun pyysi tulemaan uudestaan ja tuomaan jotain alusasuja.

        saako levarilla kalua jos antaa peppunsa jakoon montako saa yhessä illassa


    • irvininpaikka

      goodmannin vessasaa saa kikkeliä niinpaljon kun tahtoo, missäs muualla?

      • Koskas siel porukkaa on ???


    • Poppebottom

      Tänään päivällä mies keltainen takki ja mustat verkkarit, annoit kunnon imut autossa, jos luet tän niin otetaan joku päivä uusiksi? Kik. Poppebottom

    • topmies

      Hyvä paikka on bi miehille todella, itsellä kokemus siitä jo 20v ajan. Alkuun olin ukm jossa oli hyvä poiketa ohikulkiessa, nyt 10v ollut exukm ja nautintoja saanut paljon siellä kesällä erityisesti.
      Hyviä imureita ollut ja kimppaakin sekä top miehelle hyviä periä otettavaksi. Kesää jo odottelen kiimaisesti.

    • Anonyymi

      Tere, onko illallla menoa ja meininkiä?

    • Anonyymi

      Moikka.
      Itse oon Hämeenlinnassa. Missäpäin tää Janakkalan levari oikein on. Tekis mieli kokeilla sitäkin kiimassa.

    • Anonyymi

      huomenna goodmanniin ? moneltako olis tarjontaa?

    • Anonyymi

      kuinka siellä goodmannin wc pitää toimia? ettei kysy väärältä tyypiltä mitään. onko jokin merkki vai kuinka siellä onnistuu? halukkaana mutta tietämättömänä

    • Anonyymi

      Käykä levarilla korkosaapas"tyttöjä" ? Olis kiva purkaa lastit saappaille ...

    • Anonyymi

      hyvä paikka saa hyvän keskustelun miesten kesken kysymys haluatko runkun vai suuhunoton kaikki käy minä mies otan suuhun saat laskea lastin suuhuni lämmin lasti maistuu hyvälle tavataan parkkipaikalla torstaina viininpunainen sitroen odottaa sinua

    • Anonyymi

      Hyvä paikka on otin kolmelta suihin

    • Anonyymi

      kaksi kertaan olen ottanut miehen kullin suuhuni molemmat miehet olivat taivaassa kun otin lastin suuhuni olen mies haluan että mies panee minua nuolen kyllä pelisi toimintakuntoon saat laskea lastin suuhuni myöhemmin perääni mies kiimassa odottaa

    • Anonyymi

      Hyvä paikka miesten kesken herkutteluun, oon lähes aina saanut suuhoidon isolle kalulleni ja lämpösillä keleillä hyviä peppuja ollut hyvin tarjolla..kiitos miehille. Miesten kanssa mutkatonta ja mukavaa harrastaa seksiä anonyymisti ilman treffejä yms touhuja. Odotan jo kevättä ja kesää,saa imettää jaa panna tarpeeksi.
      Itse käynyt siellä himoja hoitamassa yi 20v, yli 10v bi miehenä naiselta salaa..nyt sinkkuna vapaasti ja enää ollut vain miesten kesken seksissä se riittää..
      60 exukm, nykyinen top homoseksuaali.

      • Anonyymi

        Haluisin levarilla imeä kyrpää ja on mun pyllykin naurava.


    • Anonyymi

      olisko goodmanninwc ssä milloin toimintaa? olisin tulossa ..

      • Anonyymi

        Pikemminkin linnatuulen wc.ssä, vähän levarilta eteläänpäin ja auki läpiyön. Toki levarillakin varmasti sutinaa näin lämpimänä kevätyönä? ;)


    • Anonyymi

      on ihana paikka saa olla miesten kesken ja nauttia mistä me miehet tykätään on ilo ottaa kaverin lasti suuhun peräpanokin on ihanaa tulen maanaintana aamupäivällä hakemaan nautintoa

    • Anonyymi

      Tänään kello 23.30 onko halukkaita tapaamiseen neljä nuorta poikaa kaipaa kipeästi jörtikkää perseeseen

      • Anonyymi

        Tulkaa 2-tien varteen Korteniemen levarille, siellä on aina varma saanti! On Forssan ja Karkkilan välillä siis kakkostien itäisellä puolella. Sinne löytää helposti kun Googleen pistää Korteniemi niin tulee juttua perinnetilasta siellä jne..


    • Anonyymi

      Onko tänään ketään liikkellä levari-turenki välillä tekisi mieli imeä isoa

      • Anonyymi

        Huomenna saisit imeä..sovitaan aikataulu. M 60


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenna saisit imeä..sovitaan aikataulu. M 60

        Onko juuri nyt autoja parkissa ja metsässä ketään.


    • Anonyymi

      Juhannusta viettämään.

      • Anonyymi

        Minne.


      • Anonyymi

        Mökille vai.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mökille vai.

        Ei ole mökkiä


      • Anonyymi

        Vogue


    • Anonyymi

      Hieno päivä. Iltapäivällä paikalla.

      • Anonyymi

        Oli tosi hienoa. Paikalle jäi lähtiessäni vielä kaksi autoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli tosi hienoa. Paikalle jäi lähtiessäni vielä kaksi autoa.

        Tuliko kuuma? Taitaa siellä metsikössä olla pirusti hyttysiä.


    • Anonyymi

      Juhannusyönä ketään paikalla?
      Kannattaako pysähtyä vai painaa lisää kaasua?

      • Anonyymi

        Paina vaan kaasua. Ei siel kenttään ole. Runkkarit lienee äitin ja isin kanssa mökillä kimppapuuhailussa


    • Anonyymi

      Aivan kuollutta

    • Anonyymi

      2010 sain levarin metsässä isoa kullia ,oli entinen opettajani.

    • Anonyymi

      Sain. Ja sain myös taudin. Uusintatestiin huomenna. Piti olla niin terve, mutta kaikkea muuta.
      Varokaa näitä kusipäitä.

    • Anonyymi

      ei hyvä.

    Ketjusta on poistettu 85 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1451
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1255
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1195
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe