Mikä sairaus.

PhuketNro1

Mikä sairaus tai ongelma tälle palstalle kirjoittavilla on?

34

411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ylläpidonvastaava

      Viruksen nimi on Lerppa Troijalainen-ÄO-2.

      IP-osoite johtaa Vantaan Hiekkaharjuun. Sieltä suolletaan kroonista hevonpaskaa 14 tuntia päivässä. Viruksen tarkoitus on lamauttaa Pattayasta ja Thaimaasta esitetyt positiiviset kommentit ja saada kaikki kuulostamaan kamalalta, ikävältä, vaaralliselta, rikolliselta, hankalalta, likaiselta, perverssiltä ja siltä että kyseisessä maassa ei voi eikä osaa elää oikeaoppisesti kuin kaksi sankaria Suomesta. He ovat Huan Trolli Lerppa ja Chiang Main herkkähipiäinen trolli Onnellinen aviomies. Heillä on homma hallussa ja muilla ei. Tarvittaessa he vaihtavat mielipidettään päinvastaiseksi mikäli joku ulkopuolinen kehtaa olla heidän kanssaan samaa mieltä jostakin. Sellainen peli ei vetele. VastarannanKiiski piste com on webbi osoitteensa ja siellä alihakemistosta "Herkät ja vaihtoehtopuheiset transvestiitit kertoo resuperseille", löytyy heidän surulliset tarinansa.
      Mukana haju ja tilaustuotteena pesemättömiä Nansoja ja sikarinpätkiä.

      Viruksen saat koneellesi jos kerrot jotakin kivaa Pattayasta.

      • PhuketNro1

        Yllä kirjoittaneen "fiksun" johdosta tämän avaukseni tein.


    • KunolisjoPattayalla

      Matkakuume

    • SkitsoNarssunen

      Paniikkihäiriö.

    • tosiasiaaa

      Trollimeduusa on taas asialla. Se ulottaa lonkeronsa jokaiseen viestiketjuun. torjuntakeinoja ei ole.

    • tri.lieminen

      Jos olet kertonut tänne elämän tilanteesi tyyliin markkamiljonääri jo nuorena avioeroista sun muista tai armeijanura lentäjä.
      Kerrot tuloistasi tai eläkkeesi suuruudesta tai rahojen riittävyydestä.
      Sinulla ei ole mitään tekemistä pattayan kanssa, mutta kerrot ohjeitasi joka päivä.
      Ykaikään pattayalla baarin tai jonkun muun yrityksen kanssa painiva ei ole pistänyt tänne mitään.
      Eli jos olet kertonut tänne elämäntarinasi oikean tai valjheellisen hakeudu hoitoon .
      Jos oley kirjpittanut tänne yli tuhat viestiä yhteys lääkäriin suotavaa.
      ps.myöskään chian main jutut eivät kuulu tänne vaikka hyvä paikka onkin eikä kannata osallistua pattayan juttuihin jos ei ole siellä käynuyt ei meinaa ihan kohta käydäkkään.

      • 35NumBall

        Resu opettele kirjoittamaan, tai osta parempi tietokone... oikolukukin on keksitty jo aikoja sitten... reppana, hävettää ettei suomalainen osaa kirjoittaa... osaatko edes lukea...


      • BBy

        Lerpasta teki jo Junnukin aikoinaan laulun. Hänen trollisekoilunsa ei ole ihan uusi juttu. Se alkoi jo ennen tietokoneaikaa töherryksinä julkisten vessojen seinissä. Pähkähullu hyypiö.
        https://www.youtube.com/watch?v=vxSGNwK52kQ


      • Partipoker
        35NumBall kirjoitti:

        Resu opettele kirjoittamaan, tai osta parempi tietokone... oikolukukin on keksitty jo aikoja sitten... reppana, hävettää ettei suomalainen osaa kirjoittaa... osaatko edes lukea...

        Tais osua numball.Montako juttua olet pattaya palstalle pistänyt.


    • Yazoo

      Ihan samaa oon ittekin ihmetellyt monasti,mutta eihän se oo kuin henkistä pahaaoloa,joka pitää
      purkaa jonnekkin ja tää palsta ilmeisesti antaa hetkellisen helpotuksen muiden nollaamisella.
      Kannattaisi varmaan hakeutua ihmisten pariin tai etsiä oikeita ystäviä,en tiedä, en ole ammatti
      auttaja...

    • Sevaivasta

      Suomalainen perikataus ja persaukisuus kun itse ei pääse Mäntsälää etelämmäksi.

    • MyyntivoitonVero
    • Lerpanonni

      Vain ja ainoastaan persläpilerppa, joka asustelee milloin Hua Hinissä, milloin Chiang Maissa, potee jatkuvaa sairautta ja tuhansia ongelmia, Suomessa miettiessään, milloin saisi Thaimaan vierailuun rahat hankittua. Hoitokodissa kerjuu ei ole oikein tuottava bisnes rikkaalle lento kapteenille, mutta joskus joku lähivuoteen omainen, vieraillessaan, on jopa €uron antanut, ilostuttaen lerpan tosi onnelliseksi.

    • Reikäkoulunseinässä

      Yleisin sairaus tuntuu olevan, että Thaimaahan matkustavat, mutta eivät saa aikaan lapsille yhteenkään kouluun kattoa.
      Oman osasi kattoon voit investoida tästä ja ylimääräiset läppärit voit ottaa ensi kerralla matkalaukkuusi.
      https://mesenaatti.me/campaign/?id=759#single/view

    • MaijaMeduusa

      Minä olen se ainoa ja oikea trollimeduusa. Olen ulottanut lonkeroni jo vuosien ajan viestiketjuihin ja sairastuttanut kaikki kirjoittajat. Mitään torjuntakeinoa minun hyökkäyksilleni ei ole kukaan vielä keksinyt. Tulen jatkamaan saastuttamista hamaan maailman tappiin saakka.

      • MaijaMeduusa

        Tässä oli tämä isäinpäivä thaimaassa ja avovaimoni herätti minut seuraavaan lauluun.

        Oi ihana Maija, tuollaisen miehen haluaisin aviomiehekseni!

        Rahaa riittää, on suomessa huvila ja valtava condo thaimaassa. 

        Rahapaikalla osakaslainoina. 

        Silloin tällöin tekisimme HD -reissun ja purjehtisimme vuokrakalustolla katsomaan oikeata thaimaata pois täältä sirkuksesta.

        Nyt kyllä haluan todellakin aviosiipakseni tosimaijan, minulla kun on jo kolme lasta korealaisten kanssa, niin maijan kanssa saan viettää rauhaisaa eloa.

        Olen varmasti sopiva sinulle, painomme ovat aika lähellä toisiamme, minulla ehkä hieman vähemmän, vain 125 kiloa. 

        Tuollaista varakasta maailmanmiestä olen metsästänyt aviosiipakseni, mutta vielä ei tärpännyt. 

        Nyt tärppäsi vihdoinkin! 

        Oi armaani etunimeni on Mirkku, joten ymmärrät, että olemme luodut toisillemme.

        Minä myös vihaan kaikkea ympärilläni, vieläpä enemmän kuin sinä, koska en ole koskaan päässyt tasollesi nauttimaan haaveelämästä miljonäärinä. 

        Yhdessä Maija armaani voimme vielä paremmin haukkua kaikkea inhoittavaa, tulkoot meistä siis onnellinen perhe.

        Sinun oma Mirkkusi.


    • ThaimaanSädetikku

      MINUN SAIRAUTENI ON KIRJOITELLA TÄLLAISIA TARINOITA, KUN THAIMAA ON MINULLE VAIN HAAVE:

      MYÖS SAAN AIVAN VALTAVAA TYYDYTYSTÄ KEKSIESSÄNI ERI NIMIMERKKEJÄ.

      Jaahas poijjaat enään 8 yötä

      thaimaansädetikku

      Enään 8 yötä, niin minäpä saan töräyttää hammaslääkäri vaimoani taas pakaraan, poikamme menee katkaisuhoitoon joulun pyhiksi ja vuokraamme HAMMASLÄÄKÄRI VAIMONI KANSSA kylpylästä sen huoneen jossa on bidee ja fan.

      Päräytämme vuoristoon kaks päällä road kingilläni, hammaslääkäri vaimoni kääntelee nokkapyörää ja minä pidän meidän käsilaukkujamme.

      Viimeksi pari kuunkiertoa sitten kun rakastelimme onnellisesti sain hammaslääkäri vaimoltani jonkun hiivatulehduksen, hammaslääkäri vaimoni arveli saaneensa sen bistromme vessassa, kun moottoripyöräkerhomme presidentti oli tullut ovesta ja heittänyt jonkun hauskan jutun.

      Vaimoni ja viereiseen pisuaariin virtsaava asiakas olivat kääntyneet samaan aikaan katsomaan että kuka heittää noin ihanaa läpändeerusta, kääntyessään oli vaimoni ja viereisellä pisuaarilla asioineen motoristin fallokset koskettaneet toisiansa.

      Olen aika täpinöissäni, otan läppärin mukaan vuoristokylpylään ja raportoin tänne miten meidän onnellinen rakastelumme etenee, ja Maijoille tiedoksi...

      Viimeksi tulin 3 kertaa, hammaslääkäri vaimoni kun riisuitui tulin Gary Grantin kopio alushousuihini ensimmäisen kerran, pari seuraavaa kertaa on jo eri tarinoita.

      Ne eivät ole teidän murheitanne. Mutta ajatelkaa minua, annan teille villalankaa ja vero neuvoja.

      PS. Minulla on rahaa ja olen onnellisin thain aviomies tällä foorumilla... Kielimuurista huolimatta.

    • RakkaillaOngelma
      • 35NumBall

        Pattayan pojat sikafarmarina... pattayalle... hienoa.... no ainakin on kosketus luontoon... 55555 Rakkailla on tosiaan ongelmia usealla desimaalilla...


      • Aviomies8256
        35NumBall kirjoitti:

        Pattayan pojat sikafarmarina... pattayalle... hienoa.... no ainakin on kosketus luontoon... 55555 Rakkailla on tosiaan ongelmia usealla desimaalilla...

        Jep, näitä vastaavia löytyy monelta eri aihealueelta.

        Mukava huomata kuitenkin että palstaoireilu rauhottunu sen jälkeen kun 2010 teki veroitsemurhan, vaikka ryhtyikin nyt palstan riimittelymestariksi, kun ei muuta keksinyt.

        Ihan sama, täysbimbo.


      • 35NumBall

        Täytyy myöntää olen 100% kanssasi samaa mieltä, mitä järkeä on esittää täällä jotain mitä ei ole, palstalla jossa kukaan ei tunne tosiaan, ilmeisesti reppana saa siitä jotain nautintoa -


      • Tunnistaakokukaan
        35NumBall kirjoitti:

        Täytyy myöntää olen 100% kanssasi samaa mieltä, mitä järkeä on esittää täällä jotain mitä ei ole, palstalla jossa kukaan ei tunne tosiaan, ilmeisesti reppana saa siitä jotain nautintoa -

        Kuka on se joka duuna NASAlla, käy Las Vegasis yöllä aamupalalla, Orlandossa disneilee jatkuvasti, vaimojen kanssa Pattayalla shoppailee jouluisin, lentää hydrokopterilla, lentää säähavaintopallolla, koelentäjänä 8000 tuntia, tutkii meribiologien kanssa Pattayan vedenlaatua, kertoo Pattaya beachilla nähneensä krokotiileja, viettää itsenäisyyspäivää suurlähetystössä kutsuvieraana vaikka se on suljettu, jolla ei ole matkoillaan eikä Thaimaassa wifiä mutta viestittää jatkuvasti ilman sitä, pelastaa avaruusluotaimia kotoaan käsin kihartimella, ei tiedä kellonaikaa Thaimaassa, väittää että Thaimaassa ei voi asua ilman eläketodistusta, insinöörimajuri jolla on neliökilometrissä tuhat neliömetriä jne...

        Kuka se mies on? Oliko se joku NumBall vai mikä numeromies? Totuuden torvi??


      • 35Numball

        Resu minähän tuo, tietysti elämä voi olla rikkaampaa jos ei elä tulonsiirroilla, niillä ei paljon Thaimaaseen tai usaan matkusteta eikö vain reppana..


    • Pattayaonmymind4

      Mulla on diapetes, pälvikalju ja alkoholismi. Tykkään Pattayasta ja asun äitin kanssa. Saan pillua vain Pattayalla.

    • Lääkärienlausunto

      Lerpalla on Maija- , Pattaya- ja Hammaslääkärivaimofobiat, lisänä vielä erittäin pahaksi päässyt
      Dissosiatiivinen identiteettihäiriö, jota ei voi parantaa, eikä edes lievittää.
      Hua Hinin ja Chiang Main lääkärikunta on pohtinut asiaa jo vuositolkulla ja päätynyt tulokseen:
      Ei parannettavissa.

      • JatkaMaijaPohdintaa

        Ja sinä pohdit 24/7.


      • KaipaatkoalatiMaijaa
        JatkaMaijaPohdintaa kirjoitti:

        Ja sinä pohdit 24/7.

        Ei tuo ollut pohdintaa, selkeä ja totuudenmukainen vastaus, aloittajan kysymykseen.
        Ota nyt rauhallisesti, niin hoiktajat eivät anna iltapiikkiä vielä ja saat kenties viettää joulun, poissa suljetulta.


      • Maijaaaaaaaaaaaaaa
        KaipaatkoalatiMaijaa kirjoitti:

        Ei tuo ollut pohdintaa, selkeä ja totuudenmukainen vastaus, aloittajan kysymykseen.
        Ota nyt rauhallisesti, niin hoiktajat eivät anna iltapiikkiä vielä ja saat kenties viettää joulun, poissa suljetulta.

        Kysy hoik tajiltasi oliko tuo pohdintasi tulos.

        Onko linkkiä potilaskertomukseen, se kuuluu palstaetikettiin.


      • Ennakkotieto
        Maijaaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

        Kysy hoik tajiltasi oliko tuo pohdintasi tulos.

        Onko linkkiä potilaskertomukseen, se kuuluu palstaetikettiin.

        Valitettavasti Chiang Main koko lääkärikunta kertoi potilaskertomuksen laatimisen vievän vähintään vuoden ja siitä tulee laajin kolmeosainen kirja, jonka julkaisusta toivovat lääketieteen Nobelinpalkintoa. Kuulemma vaikein heidän kohtaamistaan tapauksista ja ihmettelevät vielä, onko poliisijoukoissa ladyboypoliiseja, jotka ovat sallineet mokoman hyypiön liikkua resuisella, vanhalla mopolla, johon oli liimannut Harley Davidson tarrat, vapaasti paikkakunnalla, vielä väittäen olevansa paikallisen ladyboyhammaslääkärin puoliso.


      • uskottavaa
        Ennakkotieto kirjoitti:

        Valitettavasti Chiang Main koko lääkärikunta kertoi potilaskertomuksen laatimisen vievän vähintään vuoden ja siitä tulee laajin kolmeosainen kirja, jonka julkaisusta toivovat lääketieteen Nobelinpalkintoa. Kuulemma vaikein heidän kohtaamistaan tapauksista ja ihmettelevät vielä, onko poliisijoukoissa ladyboypoliiseja, jotka ovat sallineet mokoman hyypiön liikkua resuisella, vanhalla mopolla, johon oli liimannut Harley Davidson tarrat, vapaasti paikkakunnalla, vielä väittäen olevansa paikallisen ladyboyhammaslääkärin puoliso.

        Tämän päivän juttuja hetkisen katseltuani uskon vakaasti ennakkotietoon asiasta.


    • Kovapoekapanemaan

      Minulla on mikrofallos

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5730
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      215
      1804
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1732
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1192
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      263
      910
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe