Tässä se on helppoa

AiemminOhitetulle

Emme ole nähneet taas pitkään aikaan, mutta haluaisin vaan sanoa että rakastan sinua.

16

769

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässätosiaanhelppoa

      Saman viestin kirjoittaisin miehelle, jota en ole nähnyt pitkään aikaan.

    • minäkinrakastan

      Laittaisit suoraan viestiä :)

    • Tulkintakysymys

      Mitä tarkoitat aiemmin ohitetulla? Kävelitkö tai ajoitko ohitse ihan kirjaimellisesti vai tarkoitatko jotain sentapaista, että jätit huomiotta, siirryit seuraavaan tai jotain muuta? Ja milloin oli se aiemmin?

      • LiikaaTulkintaa

        En ohittanut tunteitani koskaan, enkä ole torjunut häntä. En ehkä joskus ottanut tunteitani huomioon, mutta se on eri juttu.


      • Tulkintakysymys

        En tajunnut vieläkään...


      • SitäTarkoitin
        Tulkintakysymys kirjoitti:

        En tajunnut vieläkään...

        Ohitin ihan kirjaimellisesti.


      • Ohittettu

        Milloin , kuinka kauan sitten


      • kivastiohitettu
        SitäTarkoitin kirjoitti:

        Ohitin ihan kirjaimellisesti.

        Voisitko tarkentaa? Oikealta vai vasemmalta?


    • juuri_sinulle

      En ole vihainen sinulle. Noinhan minäkin tunnen sinua kohtaan. Saat niin paljon aikaa kuin tarvitset vain.

      • Juurihänelle

        Ei tainnut viesti mennä perille, vai mitä luulet?


    • koittakaaetsiäelämää

      Tää on niin turhanpäiväinen saitti...
      Käyn enää harvoin,mutta aina ihmettelen näitä ketjuja..kuinka kauan jumitin täällä minäkin..

    • Moneen.kertaan.ohitettu

      Niin minäkin rakastan.

    • Moneen.kertaan.ohitettu

      Tiedän, että tänne on helppoa kirjoittaa rakastavansa. Mutta tiedätkö, että minulle riittäisi tosielämässä jo se, että järjestettäisiin aikaa toisillemme jossain, missä ei tarvitse piitata muista ihmisistä. Ei sinun tarvitsisi olla vannomassa rakkauttasi heti ensimmäisenä, jos se jo ajatuksen tasolla ahdistaa.
      Enkä tiedä satavarmasti, onko tämänkään ketjun aloitus sinulta, mutta sitä oletan. Toisaalta olen vähän väsynyt näihin kirjoituksiin, kun ei koskaan voi varmaksi tietää, kenelle ja keneltä kirjoitukset on. Toiveikkaana vain poimii ne omasta mielestä sopivimmat ja parhaimmat :)
      Vastaisitpa edes joskus johonkin ihan suoraan samalla nimimerkillä tms.

      Ja mitä ohituksiin tulee, niin en ole kovin innostunut miettimään niitä kaikkia.

      terveisin nim. sukunimesi 3.kirjain

    • MPallas

      Minäkin olen ohittanut. Sekä oikealta, että vasemmalta, keskeltä en koskaan.

    • kiinnostais_tietää

      Ai minua rakastat, mutta toisen kanssa kuitenkin olet? Tällaista kuulin. Milloinkas se minun vuoro sitten mahtaa tulla???

    • Sitätämäon

      Maailman helpoin palsta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      352
      3972
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1739
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      196
      1259
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe