tippuvat hiton äkkiä.
Kyse on sama kuin vhs/beta
ei tarvita useita formaatteja! Eri maiden valuutoissa on se mielenkiintoinen puoli, että niitä ei tee tyhjäksi toisen maan valuutta. Bittirahassa sen sijaan voittava bittiraha tekee muista arvottomia! Aika fundamenttiä vai mitä!
Kun yksi bittiraha saa markkinavallan niin muut
nussssia
2
118
Vastaukset
- kannustaja
sovitaan näin.
NÄIN ON! Sillä uusvanha MAAILMANVALLANKUMOUKSELLINEN kyrpovaluutta ONECOIN toteuttaa kaikki nämä ajatukset! Onecoin ei ole KRYPTOVALUUTTA vaan se on KYRPOVALUUTTA jolla on aivan uudet piirteet!
Oletteko muuten huomanneet että minua piirittävät (todennäköisesti) NAISET kommenteillaan (tai näin ainakin toiveajattelussani uskon). Joten NAISET: jos annatte minulle PILLUA, niin saatte minulta vastineeksi KYRPOVALUUTTA ONECOINIA!
Miltä kuulostaa? Tehdäänkö kaupat?
MUAHAHAMUAHAHAMUAHHAHHHAAAAA
Poijjaat!! Taasen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3798371Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732740- 131032
- 76978
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60883- 25866
- 55853
- 64832
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72762