Tämä on aivan "järkyttävää",

naisellemenee

kun et lähde pois mielestäni. Heti, kun on vähänkään tekemättä jotain niin kas kummaa, kuka se sieltä mielensyövereistä taas pulpahtaa pinnalle kuin sekametelisoppa konsanaan?

Pakko välillä levätä, joten toivottavasti ei hirveästi haittaa, kun olet ajatuksissani. :)

17

672

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samatäällä

      Minulla myös. Äsken vietinkin sitten hieman fyysiseksikin muuttuneen hetken häntä miettien ja oli kivaa.

    • ykspentele

      Joo, ihan samat fiilikset. Koko saatanan ajan pitäs olla jotakin tekemässä, jos ei haluaisi häntä ajatella. Ja useimmin kyllä kaipaa, vaikka jotain kovasti mukamas samalla tekisikin. Keskittymiskyky tässä menee.

      • naisellemenee

        Penteleen pentele! :) Olis ihan saatanan siistiä tehdä asioita yhdessä hänen kanssaan, mutta ei niin ei. Nytkin on ollu niin superia tehdä kaikkea, mutta heti kun pysähtyy niin auta armias.


    • Sumuseireeni

      Sama täällä...mix pitää olla niin hankalaa....p

    • oletmunsydänasukki

      Sama juttu. On kyllä jotenkin niin mielenvikasta kun sä vaan sitkeästi pysyt mielessä, vaikka ei nähdä, vaikka aikaa mennyt hitosti. Ei voi kuin ihmetellä.Ihan kun oisit muuttanut mun sydämeen asumaan. Noh, asu vaan sit siellä. :)

      • naisellemenee

        Hauskasti ilmaistu, jollekin :)


      • oletmunsydänasukki
        naisellemenee kirjoitti:

        Hauskasti ilmaistu, jollekin :)

        Kts. Ehkä just sulle. Who knows :)


      • naisellemenee
        oletmunsydänasukki kirjoitti:

        Kts. Ehkä just sulle. Who knows :)

        Asun siellä sitten tietämättäni. Who knows :)


      • oletmunsydänasukki
        naisellemenee kirjoitti:

        Asun siellä sitten tietämättäni. Who knows :)

        Niin. Onks kiva. :) Mä en tiedä onko tämä mulle niin kiva, mutta ainakin kuljet mun kanssa joka paikkaan. Kyytiläinen :)


      • naisellemenee
        oletmunsydänasukki kirjoitti:

        Niin. Onks kiva. :) Mä en tiedä onko tämä mulle niin kiva, mutta ainakin kuljet mun kanssa joka paikkaan. Kyytiläinen :)

        Niin. Ei nyt kauhean kiva olla "vain" siellä. Mutta olen/hän on kyytiläisenä ja sen kanssa on vain elettävä. Tuskin kuitenkaan minulle on tämäkään.


      • oletmunsydänasukki
        naisellemenee kirjoitti:

        Niin. Ei nyt kauhean kiva olla "vain" siellä. Mutta olen/hän on kyytiläisenä ja sen kanssa on vain elettävä. Tuskin kuitenkaan minulle on tämäkään.

        Elä nyt. Kun saattaakin olla just sulle. :) Tiekkö kaikki ikävä usein myös vahvistaa, saakelin vahvoja meistä tulee ukkeli! :)


      • naisellemenee
        oletmunsydänasukki kirjoitti:

        Elä nyt. Kun saattaakin olla just sulle. :) Tiekkö kaikki ikävä usein myös vahvistaa, saakelin vahvoja meistä tulee ukkeli! :)

        Elän koko ajan. :) Kysyn vain, miksi tämä olisi minulle?


      • oletmunsydänasukki
        naisellemenee kirjoitti:

        Elän koko ajan. :) Kysyn vain, miksi tämä olisi minulle?

        No sitähän ei voi varmaksi sanoa ei. Mutta hetken voin ainakin kuvitella että sinä olet hän.. Säkin voit toisinpäin. Tai ei sun tartte, ei se sun ikävöinnin kohde ole näin kaheli kuin minä. :)


    • Kaunisajatusoli

      Kaunis viesti jollekin naiselle. Harmi, ettei hän täällä sitä voi tunnistaa itsestään kertovaksi. Kai olet kertonut suoraan hänellekin?

    • Pusut

      Ei todellakaan haittaa mut ois jo aika siirtyä ajatuksista tekoihin 😉

    • Ternimadonna

      On ihan kauhia paikka...ja aivan uusissa housuissa :(

    • Tuskinmullemut

      Ei haittaisi jos tietäisin sen oikeastikin :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1515
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1312
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1247
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe