Törmäsin ryhmäseksin haittapuoleen!

Törmättiin mieheni kanssa kimppaseksin haittapuoleen. Mies halusi minulle isokaluisen miehen kokeeksi. Iso tuntui vähän kipua ja paljon hyvänolon tunnetta.
Mies on erittäin kiimainen kun olemme olleet kimpassa. Nyt oli kuitenkin kun oltiin naitu 2 yötä kolmistaan kipeytyi pilluni. Piti antaa pillulle 3 päivän lepoloma. Mies oli pettynyt panokatkosta. Jatkamme ison kanssa kerran kuussa ja jälkeenpäin otan mieheltäni suihin kun pilluni toipuu "on sen arvoista".

12

1527

6Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samakokemus

Sama vaiva sattunut joskus minullekin, kun mieheni pannut toisen miehen kanssa minua viikonlopun.
      Mutta aina on nopeasti parantunut ja kai tottunutkin, kun nykyään enää viikonlopun panojen jälkeen enää hieman arka. Tietää maanantaina kyllä, mitä viikonloppuna on tullut harrastettua, mutta tiistaina tuskin lainkaan.
      On se pienen kivunkin arvoista! Jatkakaa ihmeessä.

• Kyllä me jatketaan oli se sen arvoista minulle ja myös miehelleni. Olen myös alkanut kyselemään ystäviltämme jos saisin tuuraajan lepokauden ajaksi.
        Saisi mies toista naista välillä.

• eitosinnn

feikkiä

• Aaahahaa

Paatuneet peräkamari nysvät täällä satuilee. Tumputtavat suu vaahdossa silikoni barbaraa

• Aika-tavallista

Johan tuo onmieheksi paljastettu.

• Samakokemus

Ikäviä nämä häiriköt. Ovat varmaan jääneet ilman. Minäkö muka satuilen, Näkisitte vaan, niin ymmärtäisitte.

• Ei.parane.vastaamalla

Häiriköivät mielenterveydellisten syidensä pakottamina joten kannattaa jättää kommentoimatta. Ethän vastaile kadulla ohikulkijoille loukkauksia huutelevillekaan tapauksille.

• Etovaaon

Eihän nyt kukaan normaali pariskunta ja varsinkaan mies anna akkansa jaella persettään muille.. Sellanen ei kunnioita ketään eikä mitään. Pitää olla liitossa asiat perseellään jotta moiseen ryhtyyn.

• KiitosRakkaalleVaimolle
        Etovaaon kirjoitti:

Eihän nyt kukaan normaali pariskunta ja varsinkaan mies anna akkansa jaella persettään muille.. Sellanen ei kunnioita ketään eikä mitään. Pitää olla liitossa asiat perseellään jotta moiseen ryhtyyn.

Itselläni on juuri päinvastoin.
        Kun asiat on hyvin kotona seksiä on riittävästi ja se on laadukasta.
        Luottamus kunnioitus ja rakkaus on lujalla pohjalla.
        Silloin houkuttelin vaimoni kimppaseksiin ja nyt naimme vaimon kanssa kimpassa jossa vaimo saa kahta miestä kerrallaan.
        Kimppapanot ovat KIITOS vaimolleni onnellisesta avioliitosta.

• Etovaaon kirjoitti:

Me vaimon kanssa ollaan päätetty ottaa mies kolmanneksi.
        Tarkoitus järjestää vaimolle 1N 2M tilanne. Olemme heteroja eli ainoastaan vaimoa naidaan. Molemmat saavat naida.
        Satuttaa ei saa ja ei tarkoittaa ei!

• Olisiko halukkaita 28v naisen kimppa seksiin. Nainen on hoikka hyvä vartaloinen kaunis nainen.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5296
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3681
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3253
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2485
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2092
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1977
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163