Törmäsin ryhmäseksin haittapuoleen!

Törmättiin mieheni kanssa kimppaseksin haittapuoleen. Mies halusi minulle isokaluisen miehen kokeeksi. Iso tuntui vähän kipua ja paljon hyvänolon tunnetta.
Mies on erittäin kiimainen kun olemme olleet kimpassa. Nyt oli kuitenkin kun oltiin naitu 2 yötä kolmistaan kipeytyi pilluni. Piti antaa pillulle 3 päivän lepoloma. Mies oli pettynyt panokatkosta. Jatkamme ison kanssa kerran kuussa ja jälkeenpäin otan mieheltäni suihin kun pilluni toipuu "on sen arvoista".

12

1552

6Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samakokemus

Sama vaiva sattunut joskus minullekin, kun mieheni pannut toisen miehen kanssa minua viikonlopun.
      Mutta aina on nopeasti parantunut ja kai tottunutkin, kun nykyään enää viikonlopun panojen jälkeen enää hieman arka. Tietää maanantaina kyllä, mitä viikonloppuna on tullut harrastettua, mutta tiistaina tuskin lainkaan.
      On se pienen kivunkin arvoista! Jatkakaa ihmeessä.

• Kyllä me jatketaan oli se sen arvoista minulle ja myös miehelleni. Olen myös alkanut kyselemään ystäviltämme jos saisin tuuraajan lepokauden ajaksi.
        Saisi mies toista naista välillä.

• eitosinnn

feikkiä

• Aaahahaa

Paatuneet peräkamari nysvät täällä satuilee. Tumputtavat suu vaahdossa silikoni barbaraa

• Aika-tavallista

Johan tuo onmieheksi paljastettu.

• Samakokemus

Ikäviä nämä häiriköt. Ovat varmaan jääneet ilman. Minäkö muka satuilen, Näkisitte vaan, niin ymmärtäisitte.

• Ei.parane.vastaamalla

Häiriköivät mielenterveydellisten syidensä pakottamina joten kannattaa jättää kommentoimatta. Ethän vastaile kadulla ohikulkijoille loukkauksia huutelevillekaan tapauksille.

• Etovaaon

Eihän nyt kukaan normaali pariskunta ja varsinkaan mies anna akkansa jaella persettään muille.. Sellanen ei kunnioita ketään eikä mitään. Pitää olla liitossa asiat perseellään jotta moiseen ryhtyyn.

• KiitosRakkaalleVaimolle
        Etovaaon kirjoitti:

Eihän nyt kukaan normaali pariskunta ja varsinkaan mies anna akkansa jaella persettään muille.. Sellanen ei kunnioita ketään eikä mitään. Pitää olla liitossa asiat perseellään jotta moiseen ryhtyyn.

Itselläni on juuri päinvastoin.
        Kun asiat on hyvin kotona seksiä on riittävästi ja se on laadukasta.
        Luottamus kunnioitus ja rakkaus on lujalla pohjalla.
        Silloin houkuttelin vaimoni kimppaseksiin ja nyt naimme vaimon kanssa kimpassa jossa vaimo saa kahta miestä kerrallaan.
        Kimppapanot ovat KIITOS vaimolleni onnellisesta avioliitosta.

• Etovaaon kirjoitti:

Me vaimon kanssa ollaan päätetty ottaa mies kolmanneksi.
        Tarkoitus järjestää vaimolle 1N 2M tilanne. Olemme heteroja eli ainoastaan vaimoa naidaan. Molemmat saavat naida.
        Satuttaa ei saa ja ei tarkoittaa ei!

• Olisiko halukkaita 28v naisen kimppa seksiin. Nainen on hoikka hyvä vartaloinen kaunis nainen.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      262
      3208
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      74
      1274
    3. 66
      1193
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      180
      998
    5. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      62
      899
    6. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      47
      896
    7. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      48
      824
    8. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      47
      762
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      40
      731
    10. Minkä alan

Ihmisiä kaivattunne on🤔
      Ikävä
      39
      708
    Aihe