Jep, siikainen on nyt mv lehdessä, tarkemmin sanottuna eräs siikaisten kunnan politiikassa vaikuttava henkilö....? Kukahan se on..? Katso mv.
Siikainen Pääsi mv lehteen..
7
1374
Vastaukset
- Raukkamaista
Sitä ihmettelen jatkuvasti, miksi ihmiset pilaa maineensa, työnsä ja perhe-elämänsä raiskaamalla. Raiskaajan leimasta ei pääse ikinä eroon, eikä tosin tarvitsekaan. Usein naama päätyy vielä mv-lehteen. Toivottavasti raiskaajat pohtivat, että kannattiko "parin minuutin" session takia ja saavat kunnon rangaistuksen. En ota tähän Siikaisten asiaan kantaa, koska tutkinta lienee kesken.
- Rauha_naisille
Noi entiset rauhanturvaajat on niin "himokkaita" varmaan. Olen tavannut yhden, joka käyttäytyi naisia kohtaan törkeästi ja oli niin olevinaan, kai se antaa jonkun statuksen sitten?
- 00000009
On silminnäkijä tapahtumalle.... Kyllä hymy hyytyy kun asia pääsee käräjille... virkahommat loppuu.... politiikka samoin .....
- 00000010
No nyt laitettiin panomestari jäähylle tuulettamaan lisääntymisvälineitä. Tuomiota odotellessa.....
- 0000000000098989898
Onko totta, että silminnäkijä löytyy?
Jos näin on, niin sehän on aivan mahtava homma.
Saa uhri oikeutta
- Anonyymi
Tuomio ei muuttunut hovissa.
Kaksi vuotta ehdotonta vankeutta.
Vankilamatematiikalla se on näin.
1. Ensikertalaisena pääsee puolella, ts. ehdonalaiseen vuoden päästä.
2. Valvottuun koevapauteen päästetään jo puoli vuotta aiemmin ehdonalaisen alkamista.
3. Lue: istuu kiinteästi puoli vuotta ja sitten vapaalle jalalle.
4. Tätä on suomalainen vankilamatematiikka. Ja tämä tarina on fakta. Voit tarkistaa sen vaikka mistä.- Anonyymi
Suurin tuomio on viran menetys!
Se on ihan sama istuuko täysihoidossa vuoden vai kaksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2062419
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo411597Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1371248Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2881038Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56982Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis303975Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20922- 55916
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S19784Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58763