Moikka kaikki lemmikinomistajat oulusta! Osaisitteko suositella jotain hyvää eläinlääkäriä, jossa saisi hyvää palvelua eikä pelkästään rahasteta vain? En välttis nyt eti sitä kaikkein halvinta mutta silti mielellään paikka jossa on kohtuu hinnat jos esim ei ole mistään rikkaimmasta päästä mutta lemmikki täytyy käyttää lääkärissä.. kyseessä isohko koira joka tarvis ainakin perus tarkastuskäynnin oireidensa perusteella. Tiedustelin muutamasta paikasta jo etukäteen hinta-arvioita mutta ois kiva jos joku suosittelis ite minne kannattas viiä :) huonoa kokemusta oon saanu kissan lääkärikäynnistä kaakkurissa joten sinne en ainakaan koiraani vie.
Eläinlääkäri oulusta
9
420
Vastaukset
- koironomistaja
Itse olen käyttänyt kissaa ja koiraa Ouluvetissä Krouvintiellä. Tiedä onko siellä sen halvempaa, joka paikassahan tuo maksaa, mutta palveluun olen ollut tyytyväinen.
- koiranomistaja
Ouluvet on hyvä ja siellä erityisesti Raimo Kekkonen. Oulun kaupungin eläinläärit ovat hyviä myös , Miika Kilpeläistä voin lämpimästi suositella. Molemmissa normihinnat
- Kekkonen-on-ykkönen
Ouluvet.
- emännällePötköä
vie peppersiin antavat elukalle kalijaa ni siinä kivut ja sairauvet unohtuu sessellä ja missulla ja emännälläkii ja voipi saaha muutaki
- ootpatylsä
Hui kauhia kun sinä olet vitsikäs, varsinainen spede. Heh heh,,, ^haukotus^
- nfnn
Olen käynyt kaupungin eläinlääkäriasemalla Poratiellä. Hyvä palvelu ja huokeat hinnat. Suosittelen!
https://www.ouka.fi/oulu/ymparisto-ja-luonto/ajanvaraus-elainlaakarille- OlikoIsokinPora
porasko suakii?
- Oulu-vet-paras
Ei vttu ikinä sinne. Meillä piti pari vuotta sitten koira lopettaa ja joku kylmä lesta siellä oli huseeraamassa. Joku Moilanen tvs. oli se ämmä. Varmaan hoitaa lestojen elukat siellä kiinnioloaikana ilmaiseksi, kun oli lattiatkin niin veressä paikka paikoin.
- Kehuttu
Eläinlääkäriasema Lemmikin ell Riitta-Liisa ja Mari .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941729
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2391493- 891346
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651015Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9874- 46842
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35819