Mitä näet parisuhteestani , koen epäilyjä ja kuvitelen kaikenlaista, kysyin selvänäkijöiltä asiasta, ja joku sanoi että miehellä on suhde tai tunteita toista kohtaan , kysyin häneltä, vastasi ettei ole , toiset kehoittaa luottamaan ja yritän kovasti . Kuienkin epäilyttää eräs "ystävä" ja että hänestä ei yhtäkkiä kerrota mitään. Viestejä on lähetetty välillä kovastikin, mutta kun kysyn , niin ei kuulemma ole soitellut. Ja minun on kuulemma pästävä niistä ajatuksistani . Mitä näet jatkosta. Pääseenkö tasapainoon .
Kristalliboltsi
2
1177
Vastaukset
- Pirjoliisaqw
Olisi ihana, jos voisit vastata minulle vielä.
- Tyylily
Eikö olekin kenkkumaista kun tässä palstalla ei liiemmin vastata ja jos joku oikea TAIKA tai zonette vastaisikin,niin yhtenä hetkenä ja sitten he ei enää päivän jälkeen vastaakaan ja joku leikkinäkijä kristallipoltsikka muka näkee vaikka on ihan pelkkä vitsiniekka olevinaan slangeineen.Täälläkin tuo herjaa jotakuta kysyjää pierujuttuineen eli kovin tuollanen vakuuta. Mutta sen verran kokemuksista puhun sulle että se tunne mikä sisimmässä on,on aina oikea,varsinkin nuo tekstailujutut on salaista ja jos niistä ei kerrota miksi niin kiihkeänä tekstaillaa,asiaan liittyy epämääräistä meininkiä. Miehistäkin on jännää jos saa huomota muulta naiselta,kiksejä omasta egostaan. Kysy suoraan että minkä takia tekstailette ,se on jonkinlaista salaista juttua ja henkistäkin pettämistä jo,tiedä mitä miehesi on avautunut naiselle...ystävyydelläkin on rajansa,jos akka ei näytä naamaansa vaan tekstailee piilossa sinulta,juttu ei ole oikeaa! Ottaisin puheeksi naisesta ja numeron esiin ja kysyisin naiselta mikä on paletin nimi! Älä epäröi intuitiotasi lainkaan! Kristalliboltsi on vain sellanen hupsu vitsi! Pieruista vaan ns näkijä kirjoitteli täällä,pimee seko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään15413424Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen893736Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,1363037Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2721483Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?471438Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1571395Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151304Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141264- 811091
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin2071022