Elisa sähköposti

Hcmc

Elisa on viimeisen viidenvuoden aikana muuttanut s postiaan kahdesti ja molemmilla kerroilla todella paljon huononpaan. Nyt esim roskapostin tyhjentämisee menee jo todella paljon aikaa... Seuraava askel huononpaan niin se on käyttökelvoton.

3

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lijöioj

Selvä vihjaus, että voisitte vaihtaa sähköpostintarjoajaa. Samaan suuntaan viittaa myös roskapostisuodattimen toimimattomuus.

Miksi käyttää palvelua, joka toimii huonosti?

• Anonyymi

Eikä asioita hoideta, vaikka maksua peritään

• Anonyymi

Minkä ihmeen roskapostin? Elisan laatikkoon ei tule roskapostia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan Emma gaala.

Luuleeko Martina olevansa koko Emmagaalan pääjehu vai mikä on? Monta päivää jo laittanut itseään gaalaa varten,ja tottakai, pois kotoa hotelliin pakko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      3274
    2. Erika Vikman Emmagaalassa

Luulin nähneeni tuolta harakalta kaiken, mutta erehdyin. Mikä hiton riepu sillä on päällä? Hirveä ilmestys!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      274
      2662
    3. Ilman heijastinta ?

Kauhavalla lenkkeilijä menehtyi auton törmättyä päin. Kyllä se heijastin on halpa henkivakuutus pimeällä, toki ei ole tietoa että onko heijastinta käy
      Kauhava
      15
      2160
    4. Olen tajunnut että tein virheen

Kun meidän yhteys katkesi. Olisit ollut se oikea nainen mulle, miten enää voisin asian korjata? Olen pahoillani.
      Ikävä
      128
      1993
    5. Pilaa sun tunteista

Sitähän minä vaan teen täällä. Ootko tajunnut?
      Ikävä
      391
      1895
    6. Sofia lähti taas matkalle

sinä ja minä emme....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      153
      1501
    7. Kerro itsestäsi jotain, joka tulisi todennäköisesti yllätyksenä kaivatullesi

Hyvässä tai pahassa. (Mutta mieluummin tietysti olisi kiva kuulla niitä hyviä asioita!)
      Ikävä
      122
      1418
    8. Martina, uusi hirviö Jocelyn Wildenstein

Emma gaalan matolla Martinan esiintyi tänään, naama muuttuneena hirviön kaltaiseksi, kuten överi kauneusleikkauksia itselleen tehnyt Jocelyn Wildenste
      Kotimaiset julkkisjuorut
      296
      1410
    9. Miehen malli ja rooli tässä yhteiskunnassa

Eli olen jo pitkään ollut sitä mieltä, että miehen rooli on ollut murroksessa jo vuosikymmenien ajan ja yhä edelleen se on vähän hakusessaan. En ole
      Sinkut
      237
      1109
    10. 82 prosenttia kannattaa Natoa!!!

SUOMALAISTEN Nato-jäsenyyden kannatus on koko ajan vahvistunut ja vankistunut. IS:n Taloustutkimuksella teettämän kyselyn mukaan 82 prosenttia on sit
      NATO
      265
      1017
    Aihe