Sain perintönä huomattavan summan käteisvaroja sekä maa- metsä ja kiinteistöjä..
Perinnöstä nyt toista viikkoa kun Nordeasta soitettiin ja kutsuttiin sijoitustapaamiseen kahvittelun merkeissä..Ihmetyttää kun en ollut aiemmin missään puheissa sijoitustoiminnasta ja mistä ne mun puhelinnumeronkin saivat? No onko siis järkiä sijoittaa yhtään mitään kun on jo toista miljoonaa varallisuutta?? eikös niissä ole jotain riskejä ollut mitä uutisissa lukenut aiemmin
Perinnön sijoittaminen
9
1373
Vastaukset
- 5367582
Kyllä yli miljoonan omaisuudesta saa pienellä riskillä usean kymmenen tuhannen euron vuositulot. Vaikka omaisuuden panisi menemään alle 10 vuodessa, kyllä siitä ihan huomattavat tulot ehtii saada siinäkin ajassa, jos sijoittaa.
- kannustaja-
Turha kai noita on sijoittaa, jos et tarvitse lisää rahaa.
Mitään ei saa mukaansa, joten kannattaa pyrkiä tuhlaamaan kaikki loppuelämän aikana. - Perijätär
Älä missään nimessä mene pankkiin kuuntelemaan neuvoja. Heillä on vain omat interessit.
Lue vaikka tästä:
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/hs-leskirouvan-yllatysperinto-alkoi-huveta-nordean-sijoitusneuvoista/4bKuwYfh
Jos perintö on iso sijoita kiinteään omaisuuteen kuten asuntoon tai kultaan. Jos sillä ei asuntoa saa niin laita NorweigianBankin korkeakorkoiselle tilille, sieltä saa parhaan koron pitkällä tähtäimellä.- mene.näe.syöpullat
- kasvukeskusten asunnot ovat kalliita ja syrjäseuduilla asuntohinnat sulavat = ei nyt
- kulta ei tuota mitään = täysin spekulatiivinen instrumentti
- osakkeet kalliita, mutta osinkotuotot kohtuullisen hyviä, vaatii taitoa = ehkä
- korkopaperit; huono tuotto ja huonommaksi menee kun korot nousevat = ei
- sijoitusrahastoista ETF:t; pienet kulut (erittäin tärkeää pitkällä aikavälillä) = kyllä, mutta perehdy asiaan!
- Norwegian Bank; talletussuojan maksimimäärä tilille = YES
Ja mene ihmeessä sinne pankkeihin kuuntelemaan neuvoja, mutta älä missään nimessä samalta istumalta laita nimeäsi yhtään mihinkään sitoviin sopimuksiin.
Kuuntele ja kysele. Ota kahvia ja pullaa, muuta et ilmaiseksi niiltä tule saamaan.
- Tyvitukit
Pidä perimäsi metsä ja osta metsää lisää, sillä metsä on hyvä sijoitus monessa.
- Lainaksitottakai
Jos sulla on halua auttaa hieman rahallisesti nuorta naista, ota yhteyttä. Kerron tilanteeni mieluiten.
- Tee.näin
Aloittaja tekee kuten Nordean sijoitusneuvoja kehoittaa tekemään. Sijoitusneuvojat ovat korkeasti koulutettuja ammattilaisia, heidän neuvoihin kannattaa luottaa.
- TTTTTTTT
Nordean sijoitusneuvoja tienaa palkkansa sijoittajien rahoilla. Mistä sinä luulet, että heidän palkkansa tulee? Kannattaa perehtyä itse asioihin ja sijoittaa itse. Miksi minä haluaisin maksaa omista rahoistani Nordean työntekijöiden palkkoja?
- minä_sijoitan_itse
Nordean "sijoitusneuvojat" ovat pikakurssitettuja kassatätejä.
Heidän neuvoillaan Nordea tienaa. Joskus asiakkaallekin jää murusia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk913829Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921989Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871803- 1441672
- 1621493
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1021493Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671432Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001344- 861297