Sain perintönä huomattavan summan käteisvaroja sekä maa- metsä ja kiinteistöjä..
Perinnöstä nyt toista viikkoa kun Nordeasta soitettiin ja kutsuttiin sijoitustapaamiseen kahvittelun merkeissä..Ihmetyttää kun en ollut aiemmin missään puheissa sijoitustoiminnasta ja mistä ne mun puhelinnumeronkin saivat? No onko siis järkiä sijoittaa yhtään mitään kun on jo toista miljoonaa varallisuutta?? eikös niissä ole jotain riskejä ollut mitä uutisissa lukenut aiemmin
Perinnön sijoittaminen
9
1464
Vastaukset 9
- 5367582
Kyllä yli miljoonan omaisuudesta saa pienellä riskillä usean kymmenen tuhannen euron vuositulot. Vaikka omaisuuden panisi menemään alle 10 vuodessa, kyllä siitä ihan huomattavat tulot ehtii saada siinäkin ajassa, jos sijoittaa.
- kannustaja-
Turha kai noita on sijoittaa, jos et tarvitse lisää rahaa.
Mitään ei saa mukaansa, joten kannattaa pyrkiä tuhlaamaan kaikki loppuelämän aikana. - Perijätär
Älä missään nimessä mene pankkiin kuuntelemaan neuvoja. Heillä on vain omat interessit.
Lue vaikka tästä:
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/hs-leskirouvan-yllatysperinto-alkoi-huveta-nordean-sijoitusneuvoista/4bKuwYfh
Jos perintö on iso sijoita kiinteään omaisuuteen kuten asuntoon tai kultaan. Jos sillä ei asuntoa saa niin laita NorweigianBankin korkeakorkoiselle tilille, sieltä saa parhaan koron pitkällä tähtäimellä.- mene.näe.syöpullat
- kasvukeskusten asunnot ovat kalliita ja syrjäseuduilla asuntohinnat sulavat = ei nyt
- kulta ei tuota mitään = täysin spekulatiivinen instrumentti
- osakkeet kalliita, mutta osinkotuotot kohtuullisen hyviä, vaatii taitoa = ehkä
- korkopaperit; huono tuotto ja huonommaksi menee kun korot nousevat = ei
- sijoitusrahastoista ETF:t; pienet kulut (erittäin tärkeää pitkällä aikavälillä) = kyllä, mutta perehdy asiaan!
- Norwegian Bank; talletussuojan maksimimäärä tilille = YES
Ja mene ihmeessä sinne pankkeihin kuuntelemaan neuvoja, mutta älä missään nimessä samalta istumalta laita nimeäsi yhtään mihinkään sitoviin sopimuksiin.
Kuuntele ja kysele. Ota kahvia ja pullaa, muuta et ilmaiseksi niiltä tule saamaan.
- Tyvitukit
Pidä perimäsi metsä ja osta metsää lisää, sillä metsä on hyvä sijoitus monessa.
- Lainaksitottakai
Jos sulla on halua auttaa hieman rahallisesti nuorta naista, ota yhteyttä. Kerron tilanteeni mieluiten.
- Tee.näin
Aloittaja tekee kuten Nordean sijoitusneuvoja kehoittaa tekemään. Sijoitusneuvojat ovat korkeasti koulutettuja ammattilaisia, heidän neuvoihin kannattaa luottaa.
- TTTTTTTT
Nordean sijoitusneuvoja tienaa palkkansa sijoittajien rahoilla. Mistä sinä luulet, että heidän palkkansa tulee? Kannattaa perehtyä itse asioihin ja sijoittaa itse. Miksi minä haluaisin maksaa omista rahoistani Nordean työntekijöiden palkkoja?
- minä_sijoitan_itse
Nordean "sijoitusneuvojat" ovat pikakurssitettuja kassatätejä.
Heidän neuvoillaan Nordea tienaa. Joskus asiakkaallekin jää murusia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3451391Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan78947Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.78843Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61823Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt45702- 120693
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38682- 49648
- 50606
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95552- 45547
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9536- 25525
- 32521
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48515En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33498Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84495- 80460
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8447Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21431