Vuoden 2017 Orgasmi?

Kikkeliskok

Vuoden vieriessä kohti loppuaan on kiva muistella kulunutta vuotta ja kaikkia mukavia hetkiä seksin parissa. Erityisesti niitä mieleen jääneitä positiivisia elämyksiä. Mikä sinulla on ollut tämän vuoden se tajunnan räjäyttävin Orgasmi?

Minulla on ollut vuoden aikana lukuisia ihania, mutta yksi on jäänyt aivan erityisesti mieleen. Olimme puolison kanssa viettämässä ns. aikuisten viikonloppua mökillä ja jossain vaiheessa iltapäivää olimme viettämässä helliä hetkiä sängyssä. Olimme jo puuhanneet hyvän tovin, esileikit pitkän kaavan mukaan ja rakastelleet useammassa eri asennossa. Asentoa on minusta kiva vaihtaa rakastelun kuluessa muutamaan kertaan ja varsinkin niin, että asentoa vaihdetaan hieman ennen orgasmin tuloa, jotta nautintoa saadaan nostettua yhä suuremmaksi. Asentojen vaihdon yhteydessä meillä usein annetaan toiselle suuseksiä, sillä tavalla saa toista vietyä aivan ihanalla tavalla kohti laukeamista. Puolisoni oli saanutkin jo pari orgasmia tämän session aikana, mutta minä miehenä en kykene saamaan kuin yhden ja sitten tarvitsen ainakin jonkin tovin palautumiseen. No, orgasmi oli jo muutaman kerran ollut tuloillaan, mutta lähtölaskennan aikana olin keskeyttänyt ja vaihtanut asentoa nautinnon pitkittämiseksi. Nyt olin vetäytynyt ulos rakkaan pillusta ja kellahtanut sängylle selälleni. Puolisoni alkoi nuolla ja imeä omista mehuistaan märkää kaluani, samalla hellästi pussejani hyväillen. Toisella kädellä hän piti kaluni varresta kiinni. Tällä kertaa suuhoito oli jotenkin erittäin määrätietoisen oloista. Pidän erityisesti, kun huulet menevät terskan reunan yli edes takaisin ja kielen kärki kutittaa samalla terskan alla olevaa poimua. Nyt hän teki kumpaakin ja samalla hyväili molemmilla käsillä. Otteet oli sellaiset, että ne kertoivat, että nyt saa laueta suuhun. Katselin hetken aikaa tuota ihanaa näkyä, kun puolisoni kiimaisena katsoo minua, suu ihanasti ahmii kaluani ja samalla painavat rinnat koskettavat reisiäni, rintavako kiihottavasti minuun päin avautuen. Tunnen orgasmin lähestyvän. Laitan silmät kiinni, kädet pään päälle leikkien olevani sidottuna ja nautin kyydistä. Orgasmi lähenee lähenemistään ja kiihotus menee aivan poikkeuksellisiin korkeuksiin. Lopulta räjähtää, saan aivan tajunnan räjäyttävän Orgasmin. Tuntuu, että silmät muljahtaa päässä ja näkyy tähtiä, kun purkaudun puolisoni suuhun. Vartaloni nytkii kuin olisin saanut kokovartalokrampin. Puolisoni nielee tyytyväisen näköisenä tuotokseni, selvästi nauttien minulle tuottamastaan poikkeuksellisen voimakkaasta orgasmista. Huh mikä nautinto!!

Tällainen kokemus. Miten muilla, kirjoittakaapa omasta vuoden orgasmistanne.

0

852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

        Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
        Ikävä
        57
        3789
      2. Mikä sai sut ihastumaan

        Mitä tapahtui?
        Ikävä
        167
        2357
      3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

        https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
        Sinkut
        212
        2085
      4. Mitä tehdä asialle?

        Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
        Sinkut
        141
        1989
      5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

        Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
        Maailman menoa
        412
        1401
      6. 79
        1231
      7. Ethän syytä itseäsi

        siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
        Ikävä
        137
        1160
      8. Hyvää heinäkuuta

        Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
        Ikävä
        235
        1135
      9. Olen pahoillani mies

        Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
        Ikävä
        55
        1060
      10. Olet mies varmasti peto

        Makkarin puolella. 🤤
        Ikävä
        74
        1020
      Aihe