Ahdistusta

eksynythyväihminen

Yritin tuossa 3vk sitten itsemurhaa (nappeja ja viinaa) ja onneksi paikalla oli ystäväni... 112:n kautta mentiin lanssilla ja lujaa... olin viikon sairaalassa jonka jälkeen tunsin itseni täysin hyvinvoivaksi ja kotiuduin... sen jälkeen 4pv viinaa ja biletystä, jonka jälkeen taas kotiin (emännöttömään) tulo oli helvettiä ja silloin soitinkin heti (noin 30min) että tulkaa hakemaan.. Nyt olin lasteni kanssa (teinit) vanhempieni luona yhden yön jonka jälkeen he jäivät vanhemmille yöksi ja mun oli pakko jotenkin pitää kova ulkokuori päällä lapsilleni... Tulin taas tähän ahdistavaan kotiin... mulle määrättiin ketopireenejä ahdistukseen aluksi 2kpl, sitten 4kpl ja nyt 6kpl vuorokaudessa pahimmillaan ahdistukseen ja unilääkkeitä.. Eihän niitä voi viinan kanssa ottaa... viina on ainoa asia joka yhdistää ystäviin viikonloppuisin... Olen 35v mies... ONKO KELLÄÄN SAMALLAISIA ERON TUOTTAMIA AHDISTUKSIA.... mistä apua, mitä tehdä...

2

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Terve.vaanmenoa

Joo on. Minä erosin rakkaastani sata vuotta sitten ja yhä etsin häntä tavatakseni uudestaan muta hhänn on ...menn...miää... olleilleen...hum..hummalassaa

• Hei,

Oletko miettinyt, että voisit saada helpotusta oloosi keskusteluavun kautta? On olemassa monenlaisia auttavia tahoja, joissa voisit keskustella tilanteestasi. Ulkopuolinen tuki voi auttaa jäsentämään ajatuksia ja se voi olla myös hyvä voimavara ja helpottaa jaksamista.

Tässä muutamia vaihtoehtoja, joihin voisit halutessasi olla yhteydessä:

- Verkkokriisikeskus Tukinet, https://www.tukinet.net/. Tukinetistä saat halutessasi itsellesi tukihenkilön, jonka kanssa voit keskustella kahden kesken. Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja chattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja. Esimerkiksi Miessakit ry:llä on Tukinetissä Erosta Elossa keskusteluryhmä ja chattejä miehille. Tukinet on avoinna vuoden jokaisena päivänä kellon ympäri.

- Jos haluat keskustella tilanteestasi mieluummin soittamalla, niin valtakunnallinen kriisipuhelin päivystää numerossa 010 195 202 arkisin klo 09.00-07.00 sekä viikonloppuisin ja arkipyhinä klo 15.00-07.00.

- Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voi mennä keskustelemaan paikan päälle. Yhteystiedot löytyvät täältä: http://www.mielenterveysseura.fi/fi/tukea-ja-apua/kasvokkain/kriisikeskusverkosto

SOS-kriisikeskus tarjoaa Helsingissä tukea itsemurhaa yrittäneille selviytymisen tueksi ja uuden itsemurhayrityksen ehkäisemiseksi. LINITY-asiakasvastaanotolle voi varata ajan puhelimitse 0800 98030. Lisätietoja: https://www.mielenterveysseura.fi/fi/kehittämistoiminta/kriisiauttaminen/lyhytinterventio-itsemurhaa-yrittäneille-linity

Voimia tilanteeseesi! Toivottavasti löydät itsellsi sopivan tavan hakea ja saada apua.

Ystävällisin terveisin
      SOS-kriisikeskus/Kata

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      237
      4185
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      113
      2643
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2392
    4. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1436
    5. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1436
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1179
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      78
      1097
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      963
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      946
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      931
    Aihe