Tiettekö sen tunteen kun panettaa jatkuvasti(päivä päivältä) eikä mikään auta? Ehkä mies auttaisi tähän hätään mutta ei nyt sellaista ole..
Kun panettaa
3
175
Vastaukset
- AsusteitaKiinni
Tiedän ja kyllä siihen kunnon kyyti auttoi :) Ainakin hetkeksi. Päätin tänään saada seksiä ja puin aamulla ennen seitsemää stay-up:t jalkaan, laitoin leveän nahkaisen kaulapannan kaulaani ja datex rintsikat päälle. Rintsikat on sellaiset mitkä pullistavat rinnat oikein kunnolla esille ja nännien kohdalla on reiät. Pujahdin takaisin sänkyyn poikaystäväni viereen ja olin nukkuvinani. Oikeasti olin ihan kiimassa ja hivuttauduin ihan iholle. Poikaystäväni käsi nousi rinnoilleni ja eipä aikaakaan kun hänen housuissaan oli sellainen pullotus että peittokin alkoi jo nousta. Kysyin kumpi laitetaan X-asentoon sänkyyn kiinni ja alle minuutissa olin tiukasti sidottuna sänkyyn side silmillä ja suupallo suussa. Meillä on vakiona käsi ja jalkakahleet kiinni sängyn jaloissa.....niitä vaan ei ole paljoa käytetty viime kuukausina. Tänään käytettiin ja sain ekaksi vibraa ainakin 20min, jonka jälkeen kunnon "pakko panon". Illaksi on luvattu vastaavanlainen käsittely kunhan pukeudun vastaavasti. Nyt jo kostuttaa ajatus kunnon ilta saamisesta 😊
Moikka
Täältä löytyy apu sun ongelmaasiTäällä savonlinnan suunnilta löytyy myös helpotusta. Vaikka säännöllisesti.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .472966Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472851Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242639Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3391703- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193917Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101772Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26770- 44739