Onko liikaa vaadittu mieheltä

Liianvaativako

Siis onko liikaa toivottu, että haluaa mieheltä vaikka edes yhden viestin päivässä? Minusta ainakin muuten tuntuu siltä, ettei häntä oikeasti kiinnosta tai on niin monta naista kierroksessa, ettei kerkeä juuri minulle vastaamaan..?

20

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksi.viesti
    • tyhjänsaapyytämättäkin

      On aivan liikaa toivottu edes yksi viesti viikossa! Näin siis omalla kohdallani.

      Kyllähän tuo osoittaa ettei minun jutut pahemmin kiinnosta, muutenhan viestejä tulisi huomattavasti useammin!

      • mitäelämää.mitään

        ehkä sulla ei ole audienssia, vaikka olisit ylioppilas, niin yksi keino ois, kortsuun puet aloitat kuperkeikkojen sarjan, matolla, hassu.
        https://www.youtube.com/watch?v=18OCCAqlx7k

        t.mihin helv3ttiin minä taas itseni harhautin, missä minä olen....
        ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas.


      • Ap__

        Eipä tässä sinänsä mitään hätää mihinkään ole, mutta olis se kiva jos vastais viesteihin tai laittais useemmin.. Omasta puolesta voisin enemmänkin viestitellä :)


      • Ihan_perus_asia
        Ap__ kirjoitti:

        Eipä tässä sinänsä mitään hätää mihinkään ole, mutta olis se kiva jos vastais viesteihin tai laittais useemmin.. Omasta puolesta voisin enemmänkin viestitellä :)

        Pelkästäön hyviin käytöstapoihin kuuluu se, että toisen asialliseen viestiin vastataan.


    • 5cardcharlie

      Minä ajattelin että mistä presidenttiehdokkaat ovat saaneet jotkut "kuunatsit" ja niiden yölliset lähetykset presidenttiväittelyihin, niin onkin tämä ikivanha elokuva: IRON SKY :D

    • EnHäiritseSitten

      Mulla menee into itseki viestitellä jos mies ei vastaile tai viestittelee nihkeesti. Usein viestittely kuivuu kokonaan kasaan, eikä viestejä tule viikkoihin tai kuukausiin ilman miehen aloitetta, jos huomaan että turhaa sinne on viestejä laittaa kun ne ignoorataan. Ei oikein jaksa puhua tyhjille seinille...

      se vaan on sitten niin että yhteyden katoaa ja kuivuu kokonaan jos siihen minut ehdollistetaan että viestittelyyn ei vastausta tule joten se on turhaa... ikävää toisaalta että yhteydet alkaa rakoileen ja tulee radiohiljaisuuden pätkiä viikoiksi tai kuukausiksi mutta silti... turhaksi katson yksipuolisenkin viestittelyn...

    • kakkosellejonkatiedän

      Kyllä tuo ukon kakkonen näkyy vaativan edelleen useampaa viestiä. Käyn ne katsomassa kun saunaan menee. Ei liikaa ole mielestäni vaadittu kun noin töketösti sinua kohtelee. Mullahan sinä et vastaa joten pistä vaan uutta tulemaan luen ne kun menee saunaan. Hei etkö ihmettele muutama vastausta? Ei se edes itse muista mitä vastannut sulle.

      • Kodinhoitaja_

        Kyllä taitaa kakkonen olla vahvoilla kun tekee sinusta palsta stalkkaajan ja kännykän penkojan.

        Suhteensa taitaa olla aika vakavalla pohjalla. Taidat olla enää paskakalsareiden pesiä ja latioiden luuttuuja. ELI KODINHOITAJA.

        Ehkä sinut palkataan kodinhoitajaksi kakkosen ja ukkosi yhteiseen kotiin koska hoidat työsi noin hyvin !

        ymmärrän kyll että se ottaa egon päälle kun ei kelpaa enää syliin eikä seksiin mutta paskaa kuuraan kelpaat!


      • pettäjän_kanssa_suhteese

        Kannattaako pettäjämiehen kanssa aloittaa suhdetta?

        Mutta kun se on niin kuuma!
        Voiko suhde pettäjämiehen kanssa koskaan onnistua? Sellaistakin on tapahtunut. Jos mies myöntää hölmöilynsä ja on vilpittömästi pahoillaan, teillä on toivoa. Asiantuntijoiden mukaan pettäjästä voi kuoriutua kelpo kumppani keskustelun avulla. Jos mies kykenee kertomaan pettämisestä ja osaa selittää tekojaan, hän on ottanut asiasta vastuun.

        Kun sinä et tuomitse miestä vanhoista asioista, hän kunnioittaa sinua enemmän eikä halua pettää luottamustasi. Kerro miehelle, että toivot hänen keskustelevan kanssasi ongelmista, kun niitä tulee. Niin vältätte ajautumasta samanlaiseen umpikujaan kuin hän eksänsä kanssa.


        https://www.cosmopolitan.fi/artikkeli/lifestyle/kannattaako_pettajamiehen_kanssa_aloittaa_suhdetta


      • 8_merkkiä

        8 merkkiä siitä, ettei suhde tule kestämään

        1. Ette enää keskustele, vaan huudatte tai tiuskitte. Läpi yön kestäneet syvälliset pohdinnat elämän merkityksestä ovat vaihtuneet väittelyyn siitä, kumpi aloitti viimeisimmän riidan.

        2. Kun poikaystäväsi puhelin piippaa, olet haukkana paikalla. Unohdat, että toisen matkapuhelimen tai lompakon tutkiminen on rikos.

        3. Et edes muista, milloin olitte edellisen kerran yhdessä ulkona. Gallerioiden kiertely, elokuvat ja romanttiset pikinikit ovat historiaa.


        4. ... tai sängyssä. Hempeilyn aika on totisesti ohitse.

        5. Sohva on tutumpi nukkumapaikka kuin sänky. Kaapissa olevat sohvatyyny ja -täkki ovat ahkerassa käytössä.

        6. Et jaksa vaivautua kumppanisi sukujuhliin näyttelemään, miten hyvin teillä muka menee.

        7. Ystäväsi eivät jaksa kuunnella marinaasi suhteenne vaikeuksista. He ovat neuvonsa antaneet eikä heillä ole enää mitään lisättävää.

        8. Suhteessa on väkivaltaa tai päihdeongelmia. Tämä vaatii ammattilaisen apua.


        https://www.cosmopolitan.fi/artikkeli/lifestyle/8_merkkia_siita_ettei_suhde_tule_kestamaan_0


    • Eivapaavapaavielä

      Tuut sä taas lenkille iltapäivällä

    • Mehmettog

      Kaikki saa sen minkä ansaitsee. Vaatimalla saa vain tyhjää puhetta.

    • wertcvyubniom

      Miehet toivoisivat että naiset palvoisivat, kehuisivat ja imartelisivat aina vaikka sekään ei riitä. Sittenkin ne pettää tai leikkii seksileikkejä netissä. Tai vedättävät väärillä profiileilla sinkkuina toisia naisia. Eksäni kärähti juuri vedättämisestä. Mutta hänellä on seksiaddiktio ja ylimielinen luonne. Ja ei ole onneksi enään huolenaiheeni.
      Kun viestit harvenee tai muuttuu lyhyiksi ja ilkeiksi niin kannattaa katsella jo toista, niin se mieskin on tehnyt. Nyt eletään 2017 vuotta.

      • huomattuse

        Minä oon niin tehnytkin koska ei tuosta m-miehestä oikein ole suhteeseen. Se on enemmän sellainen vapaa liihottelija seikkailija ja monen naisen ihailua vailla oleva ihminen joka kaipaa jännitystä, vaihtuvia kumppaneita. palvontaa.
        ei ole oikein sitoutumaan kykenevä..ehkäpä vähän sellainen 1-3 vuoden pätkäsuhteilija joka kyllästyilee nopeasti ja haluaa uutta heti koska kaipaa jatkuvaa kehua ja palvontaa. uutuuden viehätystä... jännitystä. Hän ehkä sopii menevään sinkkuuteen paremmin kuin suhteeseen

        minusta sellaisen pitää antaa vaan mennä vapaana estelemättä. Toista ei voi muuttaa mutta omasta elämästään voi tehdä mieleistään.


    • 7_merkkiä

      1. Hän tekstaa sinulle ainoastaan yöaikaan (klo 22 jälkeen)

      Kundista ei ole kuulunut mitään koko päivänä. Olet vihdoin nukahtanut, kunnes TAAS heräät hänen viestiinsä. Mitä tehdä...? Laita puhelin äänettömälle ja käännä kylkeä.


      2. Et pysty lukemaan häntä

      On epäilyttävää, jos ihmisestä ei saa mitään selvää. Mitä hänen päässään oikein liikkuu? Mitä hän haluaa? Mitä hän ajattelee minusta? Tiedät itsekin, että Sen Oikean kanssa tietäisit vastauksen jokaiseen kysymykseen.

      3. Ystäväsi varoittelevat hänestä

      Et tarvitse läheistesi siunausta voidaksesi deittailla kundia. Mutta jos jokainen ystäväsi saa tyypistä kylmät väreet, voi olla syytä huoleen.

      4. Joudut jahtaamaan häntä.

      Huom! Tee testi. Älä soita tai tekstaa hänelle hetkeen. Katso, kuinka pian hänestä kuuluu. Jos viestisaldosi näyttää tyhjää vielä viikonkin jälkeen, taitaa vastaus olla selkeä. Kundit soittavat kyllä, jos he ovat kiinnostuneita.

      5. Hän haluaa lisää omaa aikaa.

      Jos toinen on Se Oikea, hänestä ei saa suhteen alkuvaiheessa tarpeekseen.

      6. Hän vastaa viesteihesi viiveellä.

      Unohtaisitko sinä ikinä vastata sellaisen tyypin tekstariin, josta olisit oikeasti kiinnostunut?

      7. Olet saanut hänet kiinni valehtelusta.

      Juokse. Kovaa!

      https://www.cosmopolitan.fi/artikkeli/lifestyle/7_merkkia_siita_etta_mies_ei_ole_kiinnostunut_sinusta

      • LiianVälinpitämätön

        Onkohan minussa jokin vika, kun en ole vielä elämässäni kohdannut naista josta en saisi tarpeeksi. Suhteiden alussakin ahdistun, kun viestitellään koko ajan. Olisin varmaan pärjännyt paremmin näissä hommissa puoli vuosisataa sitten, kun ei ollut kuin lankapuhelin. Nyt pitää olla koko ajan saatavilla. En ole koskaan kokenut tarvetta jahdata naista, vaikka ihan hetero olen ja seksihimoja löytyy. Ehkä se on kuitenkin yhteydessä libidoon. Kuuntelee muiden miesten juttuja, niin se mikä naisten perässä juoksenteluun syynä on yksinkertaisesti pillu. Se on aina ensimmäisenä mielessä. Siitä sitten suhde syvenee tai ei syvene. Minä olen aina nähnyt sen jotenkin koiramaisena touhuna. Toisaalta ole tavannut naista joka olisi ajatuksiltaan mielenkiintoinen tai jonka kanssa kokisin yhteyttä ja jonka kuulumisia haluaisin kuulla.


      • Epäahdistelija

        Samat merkit sopivat myös naiseen.

        Minä en voi spämmätä hänen puhelintaan täyteen, ellei hän näytä kiinnostustaan myös.


      • fuckbuddy_yhteystieto
        LiianVälinpitämätön kirjoitti:

        Onkohan minussa jokin vika, kun en ole vielä elämässäni kohdannut naista josta en saisi tarpeeksi. Suhteiden alussakin ahdistun, kun viestitellään koko ajan. Olisin varmaan pärjännyt paremmin näissä hommissa puoli vuosisataa sitten, kun ei ollut kuin lankapuhelin. Nyt pitää olla koko ajan saatavilla. En ole koskaan kokenut tarvetta jahdata naista, vaikka ihan hetero olen ja seksihimoja löytyy. Ehkä se on kuitenkin yhteydessä libidoon. Kuuntelee muiden miesten juttuja, niin se mikä naisten perässä juoksenteluun syynä on yksinkertaisesti pillu. Se on aina ensimmäisenä mielessä. Siitä sitten suhde syvenee tai ei syvene. Minä olen aina nähnyt sen jotenkin koiramaisena touhuna. Toisaalta ole tavannut naista joka olisi ajatuksiltaan mielenkiintoinen tai jonka kanssa kokisin yhteyttä ja jonka kuulumisia haluaisin kuulla.

        Tossakin tuo kohta yksi tarkoittaa että viestiä tulee illalla satunnaisesti silloin kun tekee mieli pillua. Muuten ei viestejä tule tai muu ei kiinnosta kuin höyläys ja sitten heipparallaa seuraavaan himotus kertaan.

        Muu yhteydenpito taikka yhdessä olo ei kiinnosta. Fokus on pillun saannissa, siksi niitä muuhun aikaan tulevia viestejä ei ole ja siksi muuten viesteihin ei vastailla.


      • LiianVälinpitämätön
        fuckbuddy_yhteystieto kirjoitti:

        Tossakin tuo kohta yksi tarkoittaa että viestiä tulee illalla satunnaisesti silloin kun tekee mieli pillua. Muuten ei viestejä tule tai muu ei kiinnosta kuin höyläys ja sitten heipparallaa seuraavaan himotus kertaan.

        Muu yhteydenpito taikka yhdessä olo ei kiinnosta. Fokus on pillun saannissa, siksi niitä muuhun aikaan tulevia viestejä ei ole ja siksi muuten viesteihin ei vastailla.

        En harrasta sellaista. Toisaalta vastakkaisessa sukupuolessa ei kiinnosta muu kuin pillu. Aika ristiriitaista. En viitsi kuitenkaan käyttää toista vain patjana, eikä se sovi minulle. Seksi on intiimiä ja siinä kehittyy tunteita. Paitsi jos lähtee sille tielle, että jyystää tuntemattomia harva se ilta, enkä sitä halua. Se on tulevan petturin tie minun mielestäni. Kaikesta tulee helpompaa ekojen kertojen jälkeen. Löytyisi se joku joka tekisi asiaan muutoksen.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      7955
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      180
      1767
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1036
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe