Sun unelmat on pieniä.

Siitäkyse

Tilanteen kuva täällä kertoo sen. Tahdot elää pienesti koska olet omaksunut kateellisten ilmapiirin. En tarkoita omaisuutta ja sen hankkimista vaan sitä että olet tyytynyt olemaan niin kuin muut koska niillä on yliote sinusta. Siksi yrität saada tämän menemään sinun tavallasi joka tuntuu itsestäni samalta mistä olen saanut kärsiä koko ikäni. Yrität täältä käsin saada minut mahdollisimman epävarmaksi jotta itse uskaltaisit enemmän. Teet saman minkä kaikki muutkin eli yrität vain saada yliotteen ja edetä kyynerpäätaktiikalla. Tää suomi24 edustaa kaikintavoin niitä arvoja joita itse en tule koskaan omaksumaan vaikka se maksaisi meidät.

40

501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdfggff

      Sinun prisessaritari-mielikuvitus vaan niin söpö.

    • Pienestitehtailet

      Tehtailetko paljonkin aloituksia näin aamutuimaan
      ; D

    • Klassistatavaraa

      Skitsofreenikko.

    • luuleeolevansaparee

      Asbergeri, kipee hullu, narsisti

    • Justnäinjoo

      Taidat muiden aiheuttamia pettymyksiä peilata uusiin tuttavuuksiisii, no sehän onkin hyvä tapa.

      • jokuvaan2

        En viitsi sanoa ensimmäisenä mitä mieleen tulee koska ottaisit loukkauksena..ja tämä m-m. Joskus vaan on semmosii asioit jotka vaikuttaa... Saatte miettii ihan ite...


      • Nokerrapois

        Paljon puhetta mahtuu maailmaan senkun lauot, oot hapattanu täällä jo ihan tarpeeksi muutenkin. Herra ihmistuntija


      • jokuvaan2
        Nokerrapois kirjoitti:

        Paljon puhetta mahtuu maailmaan senkun lauot, oot hapattanu täällä jo ihan tarpeeksi muutenkin. Herra ihmistuntija

        Taas meni metsään...täällä on todella vähän minun kommentteja.. Jatkahan trollailua...


    • nallelta

      Voihan tuo osittain pitää paikkansa...ton kyynerpää taktiikan kyseenalaistan..ei ainakaan tarkoitus..olen pettynyt mut en häneen jota en näe kuin sattumalta... Se ratkaisu mikä pitäisi tehdä kun suhteeseen tukehtuu..en vain pysty ottamaan sitä niin kevyesti...on ihmisiä jotka hyppii kukasta kukkaan ja käyttää hyväkseen ihmisiä.. en kuulu niihin! Ja eiköhän suhteiden määrä kerro et miten helposti luovuttaa.. Ja vielä.. Miten suuria unelmien pitää olla et se riittää?

    • hirveänomaehtoinen

      Olen niin omaehtoinen ettei minun päätäni voi kääntää kukaan. Omaa elämääni koskevat päätökset tein vuosia sitten, eivätkä ne ole siitä muuttuneet. Mahdollisen kaverin pitää hyväksyä työntekoni muutaman vuoden ajan. Jos hän ei sitä ymmärrä kaveruus loppuu siihen paikkaan. Olen aina mielummin yksin kuin alistun toisen ihmisen määräysvaltaan.

    • Jaahastaasjaahas

      En kauheasti jaksa kiinnostua mistään palstapsykologin marinasta. Ihan vaan pahanhajuista ilmaa tai tekstiä jonka pyrkimys on vain aiheuttaa joko toiselle mielipahaa tai saada omille näkemyksille vahvistuksia. Sellaista se on, hyvin yksinkertaista. Harmi että edes luin.

      • nallelta

        Miksi sitten olet täällä? Itse en kyl näistä jaksa loukkaantua..


    • JoitainAjatuksiaTästä

      Kirjoitit paljon viisasta asiaa. Ei ole ainakaan ollut tarkoitus toimia tuolla tavalla, pahoitteluni, jos siltä on vaikuttanut tai niin olen kaiken keskellä toiminut!

      Ajattelen monesta asiasta pitkälti samalla tavalla ja yritänkin taistella, etten menisi siihen, että yrittäisin olla kuin muut.

      Ja en itsekään pidä tästä paikasta... ...voitaisiinko siis olla yhteydessä muulla tavoin, jos olet hän?

      • JoitakinAjatuksiaTästä

        Jos olet hän, niin olet kyllä hyvin tarkkanäköinen tuossa, että välillä luulen, että minun pitäisi yrittää olla niin kuin muut. Kärsin siitä asiasta todella paljon ja inhoan sitä. Yksi miljoonista ihanista asioista hänen kanssaan onkin se, että hänen kanssaan tuntuu, että saan olla juuri sellainen kuin olen. Kaikkine heikkouksineni ja toisaalta parhaimpine puolineni. :)

        Anteeksi, että minulla menee välillä päälle se "yritän olla niin kuin muut" -vaihde. Kuten sanoin, kärsin siitä paljon. Mutta toivon, että saan sen pois. Itseni takia ja meidän takia.


      • nallelta

        Aika hauska.. Jos olet hän?


      • Aloitt

        Mun puolesta voidaan jos se on jotenkin mahdollista minun ollessa hän.


    • Väsynytjne

      Älä oleta tai laita sanoja suuhun jotka eivät sinne kuulu, kun et tunne kunnolla.

      • nallelta

        En kyllä tunne.. Totta puhut.


      • Väsynytjne

        Oikeastaan tää oli ihan odotettavissa, että kun ei toimi toivotulla tavalla alkaa taas syyllistäminen "muiden mukaiseksi". Tykkään olla just se mitä olen ja se on voi voi jos ei sellaisenaan kelpaa tai johonkin ajatusmaailmaan sovi. Mun ei tarvitse aina puolustella tekemisiäni tai että yksinkertaisista ajatuksista vedetään joku ihme skenaario mitä olen muka kehitellyt. Ihan suoraviivaista ilman mitään persoonan muuttamisia tai jotain ihme "mun/sun"-tavalla toimimista.


      • Aloitt
        Väsynytjne kirjoitti:

        Oikeastaan tää oli ihan odotettavissa, että kun ei toimi toivotulla tavalla alkaa taas syyllistäminen "muiden mukaiseksi". Tykkään olla just se mitä olen ja se on voi voi jos ei sellaisenaan kelpaa tai johonkin ajatusmaailmaan sovi. Mun ei tarvitse aina puolustella tekemisiäni tai että yksinkertaisista ajatuksista vedetään joku ihme skenaario mitä olen muka kehitellyt. Ihan suoraviivaista ilman mitään persoonan muuttamisia tai jotain ihme "mun/sun"-tavalla toimimista.

        Sä vastaat mulle usein ja välillä oonkin siinä käsityksessä että oot se mutta ikinä siitä ei saa lopullista varmuutta. Mun pitäis täällä teoreettisen keskustelun pohjalta tietää ja ymmärtää kaikki saamatta mitään faktallista tukea? Jos mun henkilöllisyys selvitetään ja tehdään yhteydenottoja niin senkö verukkeella pitäis osata navigoida täällä? En vain satu olemaan sellainen ihminen joka odottaa sellasta. Sama kun uskois johonkin horoskooppeihin. Mä yritän omalla tyylilläni mutta jos se viedään pois niin sitten pitäis vaan tajuta jotain ja on oma vika jos ei tajua jotain mistä ei ole edes mitään ideaa. En mä ees pysty lukemaan näitä kun nää jutut on täällä niin idiootteja.


      • Väsynytjne
        Aloitt kirjoitti:

        Sä vastaat mulle usein ja välillä oonkin siinä käsityksessä että oot se mutta ikinä siitä ei saa lopullista varmuutta. Mun pitäis täällä teoreettisen keskustelun pohjalta tietää ja ymmärtää kaikki saamatta mitään faktallista tukea? Jos mun henkilöllisyys selvitetään ja tehdään yhteydenottoja niin senkö verukkeella pitäis osata navigoida täällä? En vain satu olemaan sellainen ihminen joka odottaa sellasta. Sama kun uskois johonkin horoskooppeihin. Mä yritän omalla tyylilläni mutta jos se viedään pois niin sitten pitäis vaan tajuta jotain ja on oma vika jos ei tajua jotain mistä ei ole edes mitään ideaa. En mä ees pysty lukemaan näitä kun nää jutut on täällä niin idiootteja.

        Kun en ole vieläkään tajunnut mikä on se tyyli mikä on sulta viety pois? Se mitä olen nyt kuuluttanut on sun näkökulma asioihin ja se on ainoa mitä olen viime aikoina pyytänyt. Huomaa: pyytänyt. En ole vaatinut mitään, en varsinkaan täällä.


      • Aloitt
        Väsynytjne kirjoitti:

        Kun en ole vieläkään tajunnut mikä on se tyyli mikä on sulta viety pois? Se mitä olen nyt kuuluttanut on sun näkökulma asioihin ja se on ainoa mitä olen viime aikoina pyytänyt. Huomaa: pyytänyt. En ole vaatinut mitään, en varsinkaan täällä.

        Se että alusta alkaen käytin tunnisteita ja yrittänyt olla järkevä. Koska mun mielestä se oli näissä olosuhteissa välttämätöntä. Mulle oli täysin uutta se miten ihmiset täällä käyttäytyy. Että on normaalia kirjottaa tänne mitä mieleen tulee ja uskoa että se oikea henkilö vastaa ilman mitään tarkempia yksityiskohtia. Itse en nyt sattunut olemaan sellainen antenni. Mun näkökulma on nyt se kaiken sen ikuisuuden painajaisen jälkeen mitä tästä seuras että mihinkään vanhempien kahvipöytään tai kavereiden hampaisiin en ihan ekana olis marssimassa mutta mun puolesta täältä voidaan siirtyä tutustumaan muualle. Sunkin ihan hyvä tietää vähän millasen henkilön kaa oot tekemisissä ennen mitään suuria suunnitelmia. Mutta tänne ne ei kuulu kellekään. Ja multa ei sit myöskään kannata odottaa mitään yhteyden avaamista sillä jos on itse ottanut ensin. En oo säilytetellyt mitään numeroita joista on yhteyksiä vuosien varrella otettu. Sekin ollut ihan uus oppikoulu.


      • nallelta
        Aloitt kirjoitti:

        Se että alusta alkaen käytin tunnisteita ja yrittänyt olla järkevä. Koska mun mielestä se oli näissä olosuhteissa välttämätöntä. Mulle oli täysin uutta se miten ihmiset täällä käyttäytyy. Että on normaalia kirjottaa tänne mitä mieleen tulee ja uskoa että se oikea henkilö vastaa ilman mitään tarkempia yksityiskohtia. Itse en nyt sattunut olemaan sellainen antenni. Mun näkökulma on nyt se kaiken sen ikuisuuden painajaisen jälkeen mitä tästä seuras että mihinkään vanhempien kahvipöytään tai kavereiden hampaisiin en ihan ekana olis marssimassa mutta mun puolesta täältä voidaan siirtyä tutustumaan muualle. Sunkin ihan hyvä tietää vähän millasen henkilön kaa oot tekemisissä ennen mitään suuria suunnitelmia. Mutta tänne ne ei kuulu kellekään. Ja multa ei sit myöskään kannata odottaa mitään yhteyden avaamista sillä jos on itse ottanut ensin. En oo säilytetellyt mitään numeroita joista on yhteyksiä vuosien varrella otettu. Sekin ollut ihan uus oppikoulu.

        Ooks sää trolli vai mikä? Nainen vai mies?


      • Väsynytjne
        Aloitt kirjoitti:

        Se että alusta alkaen käytin tunnisteita ja yrittänyt olla järkevä. Koska mun mielestä se oli näissä olosuhteissa välttämätöntä. Mulle oli täysin uutta se miten ihmiset täällä käyttäytyy. Että on normaalia kirjottaa tänne mitä mieleen tulee ja uskoa että se oikea henkilö vastaa ilman mitään tarkempia yksityiskohtia. Itse en nyt sattunut olemaan sellainen antenni. Mun näkökulma on nyt se kaiken sen ikuisuuden painajaisen jälkeen mitä tästä seuras että mihinkään vanhempien kahvipöytään tai kavereiden hampaisiin en ihan ekana olis marssimassa mutta mun puolesta täältä voidaan siirtyä tutustumaan muualle. Sunkin ihan hyvä tietää vähän millasen henkilön kaa oot tekemisissä ennen mitään suuria suunnitelmia. Mutta tänne ne ei kuulu kellekään. Ja multa ei sit myöskään kannata odottaa mitään yhteyden avaamista sillä jos on itse ottanut ensin. En oo säilytetellyt mitään numeroita joista on yhteyksiä vuosien varrella otettu. Sekin ollut ihan uus oppikoulu.

        Mulla ei ole enää mitään numeroita jäljellä, koska ne katosi. Olen kertonut sen ajat sitten. En ole puhunut mitään kenellekään tai tutustuttamassa ketään mihinkään suuntaan tällaisella meiningillä joten relax.


      • Aloitt
        Väsynytjne kirjoitti:

        Mulla ei ole enää mitään numeroita jäljellä, koska ne katosi. Olen kertonut sen ajat sitten. En ole puhunut mitään kenellekään tai tutustuttamassa ketään mihinkään suuntaan tällaisella meiningillä joten relax.

        En muista nähneeni tällä nimimerkillä sitä ilmoitettavan ja muutenkaan ei ole ikinä varmistunut edes että tämä nimimerkki edes on oikea henkilö. Sinulla kuitenkin on ollut numeroita joten pystyisit niitä hankkimaan uudestaankin ja varmistamaan että olet oikea henkilö. Ehkä et pidä tyylistäni joka ei ole kovin palstaromanttinen. En osaa olla täällä sellainen ja muutenkin täysin lukossa kun en ole päässyt käyttämään luontaisia vaistoja. En oikein edes tiedä enää millainen olen tai kuuluu olla. Niin turtunut tähän kaikkeen.


      • Väsynytjne
        Aloitt kirjoitti:

        En muista nähneeni tällä nimimerkillä sitä ilmoitettavan ja muutenkaan ei ole ikinä varmistunut edes että tämä nimimerkki edes on oikea henkilö. Sinulla kuitenkin on ollut numeroita joten pystyisit niitä hankkimaan uudestaankin ja varmistamaan että olet oikea henkilö. Ehkä et pidä tyylistäni joka ei ole kovin palstaromanttinen. En osaa olla täällä sellainen ja muutenkin täysin lukossa kun en ole päässyt käyttämään luontaisia vaistoja. En oikein edes tiedä enää millainen olen tai kuuluu olla. Niin turtunut tähän kaikkeen.

        Joskus kesällä luuri hajosi ja kerroin siitä tällä nimimerkillä. En ole odottanut mitään palstaromantiikkaa. Se on myös niin, että se sinun hän on oikea ihminen palstan ulkopuolella joten en ihan niele ettei mitään keinoja ole, koska olet häneen rakastunutkin. Voi olla että ajatukset kuulostaa vieraalta esim. vanhemmista, kun on asioita joista ei ole hänen kanssaan puhuttu.


      • Aloitt
        Väsynytjne kirjoitti:

        Joskus kesällä luuri hajosi ja kerroin siitä tällä nimimerkillä. En ole odottanut mitään palstaromantiikkaa. Se on myös niin, että se sinun hän on oikea ihminen palstan ulkopuolella joten en ihan niele ettei mitään keinoja ole, koska olet häneen rakastunutkin. Voi olla että ajatukset kuulostaa vieraalta esim. vanhemmista, kun on asioita joista ei ole hänen kanssaan puhuttu.

        Monia kertoja yrittänytkin järjestää näkemistä palstan ulkopuolella tunnisteilla täällä kun oikea ihminen mutta onnistumatta ja enää en sitä tee. Noin ajattelin itsekin että jotain on tehtävä ja yritin. Nimeä tietämättä se oli ainoa keino. En itsekään ihan sulata jos tietää nimen niin ei muka mitään voi tehdä vai onko kyse loukkaantumisesta kun on yrittänyt vaikka itselleni koko yritys on selvinnyt vähitellen? Vanhemmista en nyt ymmärtänyt mistä kyse.


      • Väsynytjne
        Aloitt kirjoitti:

        Monia kertoja yrittänytkin järjestää näkemistä palstan ulkopuolella tunnisteilla täällä kun oikea ihminen mutta onnistumatta ja enää en sitä tee. Noin ajattelin itsekin että jotain on tehtävä ja yritin. Nimeä tietämättä se oli ainoa keino. En itsekään ihan sulata jos tietää nimen niin ei muka mitään voi tehdä vai onko kyse loukkaantumisesta kun on yrittänyt vaikka itselleni koko yritys on selvinnyt vähitellen? Vanhemmista en nyt ymmärtänyt mistä kyse.

        Itsekin ollut väärässä paikassa ettei ole nähnyt kuin ehkä kerran yksipuolisesti nopean vilahduksen. Oot kuitenkin tiennyt ihmisen ennen palstajuttuja? No mulla on iso kynnys ruveta kaivelemaan yhteystietoja pelkän palstailun perusteella, kun muuta ei enää ole. Se lause vanhemmista tarkoitti yhtä aiempaa ketjuasi mutta ei siitä sen enempää. Kunhan totesin että toisen ajatukset voi olla yllättäviä, jos ei ole ollut puhetta aiheesta.


      • Aloitt
        Väsynytjne kirjoitti:

        Itsekin ollut väärässä paikassa ettei ole nähnyt kuin ehkä kerran yksipuolisesti nopean vilahduksen. Oot kuitenkin tiennyt ihmisen ennen palstajuttuja? No mulla on iso kynnys ruveta kaivelemaan yhteystietoja pelkän palstailun perusteella, kun muuta ei enää ole. Se lause vanhemmista tarkoitti yhtä aiempaa ketjuasi mutta ei siitä sen enempää. Kunhan totesin että toisen ajatukset voi olla yllättäviä, jos ei ole ollut puhetta aiheesta.

        Mä en taas usko että sä tällä nimimerkillä kirjoittava oisit se jolle mä yritän kirjoittaa. Tässä tapauksessa ei ole ollut mitään ns. oikeaa vaan tarkoituksena on ollut palstaa hyödyntäen tavoittaa tää henkilö ja sitten nähdä ja katsoa jne. Siks täällä kun palstan luonne on sellainen ja muutakaan ei ole ikinä ollut. Vaikuttaa että ihmiset ovat täällä kuin kotonaan eikä kirjoittamiseen liity mitään tarkoitusta. Muutenkin sun kirjoitustyylistä ei koskaan käy oikein ilmi yhtään mitään ei ainakaan pyrkimystä mihinkään todelliseen. Pelkkää kiertelyä. Ja kenenkään vanhemmista en ole kirjoittanut mitään täällä. Mulle tää palsta toimii pelkkänä väylänä saada kontakti tähän ihmiseen. En ikinä kirjoittais arkaluontaisia asioita ulkopuolisista tänne. Mua kiinnostaa täällä vaan tää henkilö. Mihinkään joukkopsykoosiin en ollut liittymässä.


      • Väsynytjne
        Aloitt kirjoitti:

        Mä en taas usko että sä tällä nimimerkillä kirjoittava oisit se jolle mä yritän kirjoittaa. Tässä tapauksessa ei ole ollut mitään ns. oikeaa vaan tarkoituksena on ollut palstaa hyödyntäen tavoittaa tää henkilö ja sitten nähdä ja katsoa jne. Siks täällä kun palstan luonne on sellainen ja muutakaan ei ole ikinä ollut. Vaikuttaa että ihmiset ovat täällä kuin kotonaan eikä kirjoittamiseen liity mitään tarkoitusta. Muutenkin sun kirjoitustyylistä ei koskaan käy oikein ilmi yhtään mitään ei ainakaan pyrkimystä mihinkään todelliseen. Pelkkää kiertelyä. Ja kenenkään vanhemmista en ole kirjoittanut mitään täällä. Mulle tää palsta toimii pelkkänä väylänä saada kontakti tähän ihmiseen. En ikinä kirjoittais arkaluontaisia asioita ulkopuolisista tänne. Mua kiinnostaa täällä vaan tää henkilö. Mihinkään joukkopsykoosiin en ollut liittymässä.

        Miten päin oikein luet näitä vastauksia, kun käännät aina nurin. Ensinnäkin se oli MINUN vastaus sun ketjuusi jota näemmä et edes lukenut, kun noin ohi menee. Ja se tapaaminen ei ollut sovittu livenä hänen kanssaan eikä hän nähnyt minua silloin. Mutta se siitä.


    • Keneltäkenelle

      Keneltä tämä aloitus on? Ja kenelle?

      • EiKenellekään

        Trollin totuus on vain trollin totuus..


      • taitaapiolla

        Minullehan se.


      • hatuton
        taitaapiolla kirjoitti:

        Minullehan se.

        Loistavaa, että noin pienillä tunnisteilla tunnistat itsellesi. Ihailen kyllä useita kirjoitteljoita täällä, säännönmukaisesti lähes joka ketjussa tunnistetaan, kuka milloinkin kirjoittaa ja kenelle. Olette te upeata porukkaa. En lainkaan yllä tasollenne. Nostan hattua!


    • enymmärtänyt

      Aloitus meni kyllä ihan yli, joten ei ollut mulle.

    • senenmpää

      Joo no pienesti kyllä elän, useammastakin syystä, muuten en oikeen saanu osumaa aloituksesta.. ketäköhän koski ja kuka kysyi.

    • Uneni

      Siinä olet oikeassa, että unelmani on pieni, sillä en muusta unelmoi, kuin sinusta pikkuinen kultaseni!

      Mutta muuten olet kokonaan väärässä.

      • Härtsyygeli

        Aika herttaista. :)


    • 5cardcharlie

      Tahtoo elää pienesti, valtaansa piiloitellen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3440
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2912
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2790
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2688
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2594
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2395
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      1962
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1827
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1733
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      154
      1596
    Aihe