Moi!
Ostin Gigantista tyttärelle puhelimen ja sen yhteydessä myyjä suositteli vaihtamaan perheen liittymät toiselle operaattorille. Sain kk-maksut nykyistä alemmaksi ja vieläpä puhelimen täysin ilmaiseksi! Kun kysyin mihin tämä perustuu niin vastaus oli että he saavat operaattorilta 30€ per siirrettävä liittymä (oli joku kamppis).
Nyt sitten nykyinen operaattori tarjoaa 20€/kk edullisemmin kuin se mihin olisin siirtymässä. Kysymys: jos perun liittymien siirron niin joudunko maksamaan Gigantille puhelimen?
Puhelinliittymien vaihdon peruutus?
Annuliinanen
2
2963
Vastaukset
- Voi-voi-voi
>> Sain kk-maksut nykyistä alemmaksi... >>
>> Nyt sitten nykyinen operaattori tarjoaa 20€/kk edullisemmin kuin se mihin olisin siirtymässä. >>
Hei haloo, eihän noissa sinun luvuissasi ole mitään järkeä. Koko tarina on aivan hölmö. Vieläkin pikkujoulutunnelmissa, vai? - pikkusummia
Käy kysymässä Gigantista. Luulen, että sopimuksessa mainitaan, että liittymän vaihdon yhteydessä on kännykkä maksettava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951822
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2431800- 911393
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!691067Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si11955Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46941Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38938- 47938
- 46892
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika39875