Osaako joku kertoa mitä tämä uni tarkoittaa

Snkku

Hei näin unen ja se on jääny pyörii mieleeni olen koittanut netistä katsoa mutta huonoin tuloksin ja olen huono tulkitsemaan unia eli jos joku haluaa kertoa niin olisin hyvin kiitolinen.

Olin unessa omakotitalossa missä on yläkerta ja kaverini sekä kaksi miestä oli unessa heitä en tuntenut,
tulin taloon sisälle menin yläkertaan kun ajatelimme syödä sitten muistan et ulko-ovi ei naksahtanu kiinni ja olen paalamassa takaisin alas.
En tiedä onko tämä tärkiä mutta jäi niin mieleen ovi oli semmoinen vaalean melkein beessin värinen ja kahva hopeamatta pintainen mutta erikoisinta oli että ovi hehkui ja oli vähän raollaan,
mistä tämä susi oli tullut sisään,
Susi oli harmaa siro ihan normaalille näytti jonka jälkeen mä peräänyn takas ylös susi pysyy alhaalla mutta tarkkailee minua sanon muille asiasta mutta eivät hätkähdäkkään.
Sen jälkeeen susi alkaa pomppimaan toiseen kerokseen koittaen saada mut kiinni mäki pompin ilmaan pakoo,
mä saan sudesta justiinsa kiinni kun se melkein olisi saanut minut pidän sutta sylissä niin että selkä puoli on mua kohti ja pidän päätä kohti kattoon susi ei rimpuile pois on ihan tyyni.
Tämän jälkeen toinen miehistä sanoo et pitää viiltää kurkku auki mulla tulee hätä ja itku ettei voi enkä pysty tämä mies ottaa puukon ja viiltää sutta 3 kertaa vien suden makaamaan vessaan pahvilaatikossa,
Tämän jälkeen kun palaan kysyn mitä tehdä sudelle sanotaan et pitää tunniksi kääriä susi johonki siteeseen en löydä mitään sidettä ja iskee paniikki.
Toinen miehistä ei se joka viilisi alkaa syyttämään minua että mä houkuttelin suden tänne siinä vaiheessa väitän vastaa ja olen etsimässä puhelinta et saisin soitettua äidille ja kysyä neuvoa sutta varten ja tämän jälkeen herään.
Anteeksi on vähän pitkä🙊

2

263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minäosaan

      kertoa. Se tarkoittaa sitä et se on uni jolla ei ole merkitystä. Turhaan katselet netistä, koska näkemäsi unet eivät pyöri siellä.

    • Tässä unessa on monia asioita, mutta päällimmäiseksi nousee huoli kuukautisista ja perhesuhteista.

      En lähtisi analysoimaan yksityiskohtia tarkemmin.

      Kiitos mielenkiintoisen unesi jakamisesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4653
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe