Bitcoineja ilmaiseksi....konetta hakkaamalla

ota_hilu_ota_ota

Näistä linkeistä ilmaiseksi Bitcoineja, tarkemmin bitcoinin palasia eli satosheja (kuten euro jakautuu sentteihin). Mitään ei ladata omalle tietokoneelle, mitään ei maksa paitsi ajan ja vaivan, no, tilkkasen sähköä ja nettikaistaa. Ei saa miljoonia hetkessä mutta hiluja kumminkin, pienistä puroista valtava koski.

Ensin tarvitaan bitcoin-lompakko. Itse käytän Mycelium-nimistä appsia, joka ladataan älypuhelimeen. Tämän jälkeen oletkin valmis vastaanottamaan bitcoineja ja maksuja koska saat näin osoitteen! Sitten:

Varmoja, turvallisia, luotettavia paikkoja (ns. faucetteja) ovat seuraavat:

http://moonbit.co.in/?ref=310da7e82d63

http://bonusbitcoin.co/?ref=79835426739F

https://freebitco.in/?r=2209272

Edellisiin kirjaudutaan/rekisteröidytään joko em. lompakon osoitteella tai s-postiosoitteella.

Kokemukseni captcha-koodien tunnistamisista ovat myös olleet hyviä. Tunnistat koodin ja kirjoitat sen kenttään, tai vastaavaa. Tämä sivusto niin ikään maksaa bitcoineja:

https://2captcha.com?from=2399119



Lisäksi: jos haluat litecoineja saa niitä vaikkapa tältä:

http://moonliteco.in/?ref=80488ffb32b2

Litecoineja voi vaihtaa bitcoineihin ilmaiseksi Coinpot-nimisessä paikassa, jossa voi harrastaa myös selainpohjaista louhintaa (ilman erillisiä mainereita). Olkoonkin hidasta, mutta kumminkin. Tai voit vekslata bitcoineja, litecoineja ja muutamia muita sen mukaan keskenään mikä on nousussa ja laskussa (tikapuutuottoa) samaan tapaan kuin "oikeilla" valuutoilla.

Kaiken aikaa korostan että näistä saa vain hiluja, mutta joka iikka kai jo tietää että bitcoin on juuri nyt ennätyskorkealla tätä kirjoittaessa eli hilutkin vastaavasti arvokkaimmillaan. Laittamissani linkeissä on ref- eli suosittelija mekäläinen itse, mutta käyttäjän ansioita ei siitä rokoteta ja homma menee reilulla tavalla.

4

1085

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MeneMuualleMainostamaan

      Pyramidihuijauksen sääntö numero 1.

      Viittauspalkkio-ohjelma (referral rewards program) on aina pyramidihuijaus.

    • tavallinen_peelo

      En saa noita mainittuja mielessäni millään pyramidihuijaukseksi.

      Kuinka voidaan huijata jollei mitään ladata koneelle (virusturvan lisäksi), rahaa sijoiteta tms. "sinne ylös"? Itse sain ensimmäisen 25000 satoshin kotiutuksen, enkä keksi kuinka minua nyt huijattiin tai velvoitettiin.

      Huomasin muuten että edellä ja muuallakin mainittu freebitcoin maksaa myös 4 % vuosikorkoa ja tilittää sitä päivittäin pääomaan.

      Kuinka kuuluu pyramidihuijauksen muut säännöt kakkosesta alkaen? Perättömän tiedon levityskö?

      • dsdsdsds

        niin....sitä on sellaista ihmisryhmää jolle bitcoin on aina ja väistämättä huijausta, rikollista ja kirkonvastaista. Vieläpä on ihmisiä joille kaikki on rasismia tai pyramidihuijausta.

        Eräiden mielestä ihan yleisesti on parempi turvautua vanhan kansan viisauksiin ja elämää rajoittaviin ns. periaatteisiin kuin kokeilla asioita ihan itse ja päivittää tietojaan.


      • MeneMuualleMainostamaan

        " Itse sain ensimmäisen 25000 satoshin kotiutuksen, enkä keksi kuinka minua nyt huijattiin tai velvoitettiin"

        Satoshi = 0.0001038173$

        25000 satoshia = 2.59$, jos kotiutit 2,59$ ja maksoit 0,001BTC siirtomaksua, eli 10.41$, jäit tappiolle 7,82$?

        Mitä jos opettelisitte edes perusasiat ennen argumentointia?

        "The greatest teacher, failure is" - Yoda


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      150
      10892
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2902
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1908
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1706
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 83
      1566
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    Aihe