Operaatio Overlord: Lavanostimien vallankumous

Toimikunta

Sen piimäpötsisen kosovolaisen ja tuntemattoman flaamin kohtaaminen herätti viimein asiantuntijoita. Osmo Lovemachine, Kempin Reksa, Aviomies ja Monnin veljekset kävivät seuraavanlaisen keskustelun katsottuaan vahingossa yhden erätauon verran lähetystä Mäkysen piilopirtillä.

"Minulla on nykyään vain kaksi intohimoa: Viinanjuonti ja lavanostimet" Opa sanoi järkyttyneen hiljaisuuden katkaisten.

"Minulla on vain yksi: Nostimet" Aviomies totesi kylmä hiki otsallaan. Hän pelkäsi että Kunta-Kinte olisi myös mukana nyrkkielyssä vielä.

"No minulle nostimet on vain työ" Kemppi ihmetteli.

"Ja meille veljeksille viinanjuonti on työtä" Halvar (ainoa hereillä oleva) huusi katsoen väärään suuntaan.

Nopeasti tilanne hahmottui: Jos kerta tuommoista paskaa saadaan televisioon niin miksei pelkkiä nostimiakin. Monnin herättyä Operaatio Overlord (nykysuomea) alkoi hahmottua paperille. Nyrkkeilyiltoja joissa ei nyrkkeillä vaan esitellään erilaisia nostimia. Nyrkkeilijöitä jotka ovat kääntyneet lavanostimiin. Ei uskoon.

9

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niiloylivainio

      Miten niin katsoi väärään suuntaan? Väärän suuntaan kertojaan nähden? Väärään suuntaan ulkopoliittisesti (katse suunnattu tliveikkaasti itään)? Vähän hei nyt tarkkuutta hei tähän raportointiin. Jos kuka löytää mun penisrenkaan pyllystään, niin postittaa sen mulle, ok?

      • Toimikunta

        haiskahtaa melkoiselta ylilyönniltä kun lähdetään näsäviisastelemaan sokean miehen kustannuksella


      • Niiloylivainaja
        Toimikunta kirjoitti:

        haiskahtaa melkoiselta ylilyönniltä kun lähdetään näsäviisastelemaan sokean miehen kustannuksella

        Näkökyky paranee välittömästi 100%, jos muistaa avata silmät. Ja Peksi palautti penisrinkulan. Kiitos. Terveisiä kaikille puliukoille.


    • ketonen44

      Miksei Team Narc-Wear mene pörssiin!?

    • olaperkis

      Halvar on kaaoksen ylilordi ja Monni on pelkkää terästä.

      Opa painaa tonnin ja Aviomies kaataa sonnin.

      Mitä Professorille kuuluu? Jari Vanteen edesottamukset tiedetään: kohtaa Elg-Jaede tuijotuskisan voittajan MM-finaalissa Raumalla.

      • Anonyymi

        🔥🔥🔥


    • Toimikunta

      Professori on kadonnut taas, kenkäpuhelimesta ohjautui puhelut aurinkomatkojen varauksiin. Asianumerolla 3333 (syntymäaika, 3.3.1933) katkesi. Perään tuli tekstiviesti jossa ilmoitettiin että osia tilatusta matkoista ei kyetty toimittamaan koska asianomainen on jo kohteessa.

      Yrjönkadun uimahallilta ei löytynyt kuin Vanteen speedot löytötavaroista. Pesemättöminä. Mysteeriä mysteerin perään, mutta tammikuussa viasatin kautta näytetään Boxing Night, jossa tiettävästi ei ole yhtään boxingia...

    • kilolisko

      Jaede vei tuijotuskisan Visbyn Arbetsfolkhusetissa, Elgin katseen harittaessa. Vanne-Jaede uusintaottelu ja MM-finaali Raumalla silkkitehtaan salilla huomenna.

    • haapasalmi-hitler

      Jari Vanne on maailmanmestari pistein 117-112, 116-112, 115-113.

      Finaali oli tasaisempi kuin kukaan odotti.

      Mäntäkenraali Mäntynen astui jatkoilla nuoren naisen Rauman Wanhassa Ankkurissa, miestenhuoneessa.

      En aio äänestää, koska Olavi Mäenpää ei ole ehdolla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1438
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      972
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      34
      692
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      687
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      644
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      624
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe