Voiko ihminen nähdä unta, että on syntynyt eri aikaan kuin oikeasti on?
Uni syntymäajasta
3
238
Vastaukset
- guru.korppi
toiveunena, kompensoivana unena ... niin, miksikäs ei ...
- Pekkapoikatässä
Uni eri syntymäajasta kertoo yleensä pettymyksistä, joita olet kohdannut ja siitä pohdinnasta unessa, että entä jos olisin syntynyt eri aikaan, miten elämä olisi silloin mennyt ja olisiko jotkut pettymykset jääneet pois.
Tai sitten uni kertoo, että olisinpa jo vanhempi ..
Unen selitys löytyy siis siitä näkijän suhteesta aikaan ja ikäänsä .. Nyt en oikein ymmärtänyt aloitusta.
Siis näkeekö aloittaja unta, että elää oikeasti jossain muussa ajassa kuin tässä nykyisessä? Vai elääkö oikeasti tässä ajassa, mutta syntyi jossain muussa ajassa?
Vai, että näkee unta, että hänen syntymäaikansa ei olekaan se, mikä virkatodistuksessa seisoo?
Mutta mitä aloittajan esittämään kysymykseen tulee, ihminen voi oikeasti nähdä unta lähestulkoon mistä tahansa.
Mikäli kyseessä on tapaus, että hänen tähän asti uskomansa syntymäaikansa on väärä, voisi se tarkoittaa epäilyä vanhempia kohtaan.
Tämä epäily voisi kohdistua vanhemmuuden perusteisiin, eli turvaan, huolenpitoon ja luottamukseen.
Kiitos unesi jakamisesta, vaikken sitä oikein ymmärtänytkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1746431- 1471764
- 1131548
- 511300
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46972Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢37928Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96887Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5839Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan233793- 41789