Pallopäät eivät ole esittäneet todisteita veden

SuezinKanavalla

kaartumisesta. Ei lyhyellä eikä pidemmältä matkalta. Se olisi kuitenkin välttämätöntä että palloteoriaan voisi uskoa.
Huonoja vastauksia ovat että rakenna oma raketti ja sinä olet hullu.

Veden kaartuminen on järjetön ajatus ja sen voi jokainen todeta ilman laseriakin.

23

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiHuvitaEnää

Hohhoijaa! Elä jaksa, vanha vitsi!

• lknlnoln

Jep: Hoh-hoijaa. Senkus ette usko, sama meille muille

• UusiFlättäri

Nähdäkseni tuo pallomaa on maailman suurin salaliitto ja siitä keskustelun välttely on outoa ainakin tällä palstalla.

Ovathan asiaa käsitelleet julkisissa puheissa mm. presidentti Obama:
      https://www.youtube.com/watch?v=qatIuQGxy4o

• ihhyyyygygygy

myös lasersäde kaaaaareutuuuuuuuuuuu kun eteneeeeeeeeeeeeee äitimaaaaaaaaaaaaaaaan kaaaaaaaaaaaaaaaarevalllllllllllllla pinnallllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaa .grrrrrrrraaaaavityyyyyyyyyyy.
      piste.
      case closed

• täsäsitäsit
    • KanervahanJonsairas

jätä kännit vähän vähemmälle, että harhat loppuu, okei?

• TaaaaskoTätä

Onhan niitä esimerkkejä vaikka kuinka paljon. Vesipisarassa vesi kaartuu. Pisarassa jollain pinnalla vesi kaartuu. Tyhjiössä vedestä muodostuu pallo jne jne. Ärsyttää kaltaisesi tyypit jotka aina jankuttavat että jostain ei ole todisteita, vaikka eivät vain itse jaksa etsiä niitä todisteita.

• OhjattuTodellisuus

Eikä pelkästään ole kyse tuostakaan; länkyttäjät lukevat internetistä tai katsovat youtubesta videon missä parranpäristäjä-auktoriteetti kertoo mitenkä vesi on suoraa ja sitten uskovat sen ihan koukkuineen. Kaikki muu on fake newssiä.

Eivät edes ole kiinnostuneet tietämään muuta kuin tuon kerrotun todellisuuden.

Kukin tyylillään, vapaa maailma ja niin edelleen.

• UudehkoFlättäri

Ymmärrän pallopäitä oikein hyvin. Tuntuu kurjalta kun on valehdeltu pallomaasta; itsekin olen ollut aivopesun uhrina kymmeniä vuosia. Siitä herääminen on monelle tuskaisa kokemus eivätkä useinkaan siitä luovu murskaavista vastatodisteista huolimatta.
      Pallopäät torjuvat kaikki väitteet lattamaasta suoralta kädeltä tutustumatta niihin.
      Haukkuvat flättäreitä jauhopäiksi ja paheksuvat suuresti internetiä tiedon tuojana.
      Halu vaientaa lattamaasta puhuminenkin on voimakasta.

Pyydän heitä kuitenkin katsomaan oheisen testivideon koskien otsikon aihetta ja tekemään siitä vastaväitteitä. Videon kesto on ainoastaan 12min. :
      https://www.youtube.com/watch?v=hFt2BFmmF5s&t=313s

• KäytännönTasonHavainto

Tutustun todisteisiin sitten kun niitä on. Joku Youtube parranpäristys tai animaatiovideo ei ole todiste. En koe tarvetta uskoa auktoriteetteja.

Todiste on esimerkiksi valokuva 95 kilometrin korkeudesta.

Tai selitys miksi se valon ja varjon raja pistemäisestä valonlähteestä ei kaareudu vaan on suora koko matkaltaan tuhansia kilometrejä.

Tai selitys miksi Kuu ja yhteinen tähtitaivas on ylösalaisin päiväntasajasta etelään.

Tai selitys miksi korkealta kohdalta havattuna päiväntasajalla tähtitaivas kiertää samaan aikaan kahta napaa.

Palataan keskusteluun kun sellainen on.

Sitä ennen voit alkaa säästämään rahaa avaruusturistimatkaan; tai keksimään selityksiä missä turistit käy kun kuvia muutaman vuoden päästä on sosiaalimediat tulvillaan ja jokainen halukas pääsee matkaan (jos rahat riittää). Epäilysten välttämiseksi lättäpäiden olisi syytä joukkorahoittaa omiaankin matkaan.

• palloviski

Ukon mittaustavat näyttävät niin epämääräisille että en antaisi videon tekijän pystyttää edes lintulautaa, saisiko sitäkään pystysuoraan edes vatupassin kanssa.

Avaruusturismia odotellessa lättämaan kannattajien kannattaisi matkustaa esim. Helsinkiin ja ottaa sieltä valokuva jossa näkyy Tallinnan rantaviiva. Yksinkertainen juttu eikä maksa paljoa.

• Video nimenomaan todisti, että kaukainen korkeampi vuori näkyy alempana kuin lätässä pitäisi ja todistaa maapallon muodon.

• SaavuttamatonKuu

Turistiavaruusmatkoja ja uusia Kuukäyntejä ei tule koskaan, se on varmaa se.
      Sellaisten järjestämiseksi on ollut aikaa 50 vuotta.

• ehkä.sittenkin.on.geoidi

> Ymmärrän pallopäitä oikein hyvin. Tuntuu kurjalta kun on valehdeltu pallomaasta

Jos olet etelä-suomessa aika likellä rannikkoa, voit yrittää bongata kansainvälisen avaruusromun... eikun siis -aseman ISS. Se nousee aika likeltä horisontista sekunnilleen silloin kun määrä on ja painuu melko likelle horisonttiin ihan kaarevalla radalla.

Jos taas olet australiassa tai uudessa seelannissa tai jossain patagoniassa, voit ihmetellä onko kuu ylösalaisin (kyllä se on). Mikähän aiheuttaisi kuun keikahtamisen ylösalaisin etelässä?

• pikkulättä

Ei ISS:sää voi nähdä koska sitä ei ole. Olet nähnyt lentokoneen.
      Satelliitteja pitäisi olla 25 000 mutta ei niitä näe eikä yksikään koskaan putoa.
      Ei Kuu mitään keikahtele.

• tutustu.asiaan.itse

ISS:stä on tuhannet normaalit kansalaiset ottaneet kuvia. Sinäkin voit sellaisen ottaa halutessasi. Temppu on jokaisen ihmisen toimesta toistettavissa.

Ja kannattaa matkustaa tänne etelään itse katsomaan miltä Kuu ja ylipäätään tähtitaivas näyttää.

• olen.nähnyt.viisi.kertaa

> Ei ISS:sää voi nähdä koska sitä ei ole.

Kerran olin Hangossa terassilla iltayön aikaan ja tiesin tarkalleen milloin avaruusaseman pitäisi tulla näkyviin. Keli oli hyvä ja näköala mitä parhain. Katsoin kellosta aikaa ja sieltähän se putkahti näkyviin valtavan kokoisena valopallona kaarevalla radalla.

Sanoin parille kaverille siinä vieressä, että juuri nyt näkyisi muuten ISS etelän suunnassa - eivät vaivautuneet kääntämään katsetta.

Kerran olin hesassa lauttasaaren rannassa jälleen bongaamassa ja ISS tuli näkyviin juuri kuten pitikin. Joku nainen käveli siitä ohitse ja sanoin, että tuolla taivaalla lentää juuri nyt ISS.

Nainen vastasi: niin varmaan ja käveli pois.

• kiljaus

Juu, ei ISS todellakaan näy muualla kuin Helsingin rannikolla se on varma se.

• adadadad

Pikkulättä on nimensä veroinen! Koitapa joskus matkustaa päiväntasaajan eteläpuolelle ja mene illalla ulos. Voit yllättyä!

• pikkulättä

Juu, kerran olen käynyt, kaunista oli mutta ISS:ää ei näkynyt.

• adadadad
        pikkulättä kirjoitti:

Juu, kerran olen käynyt, kaunista oli mutta ISS:ää ei näkynyt.

Jep Jep, pikkulättä. Opettele lukemaan (edes omat kommenttisi: "Ei Kuu mitään keikahtele."

• aaeee33

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      79
      5417
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      82
      4361
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      384
      4346
    4. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      511
      3950
    5. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      152
      3428
    6. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      62
      3126
    7. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3079
    8. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2748
    9. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2326
    10. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      52
      2221
    Aihe