Please complete the security check to access beta.oikeamedia.com
Please complete the security check to access mvlehti.net
Please complete the security check to access magneettimedia.com
Kenen toimesta vahditaan sivulle menoa?
CAPTCHA One more step
VierasMedia
2
152
Vastaukset
- CAPTCHA_shit
Jep, todella epäilyttävää.
Magneettimedia on muutenkin ihan jumissa. Eilen sain kaksi viestiä läpi.
Tulee mitä erinäisimpiä virheruutuja ja valituksia siitä, että oikein tehty CAPTCHA onkin muka väärin.
Just joo.
Kannattaa olla tietosuojastaan kiinnostunut näinä mielenkiintoisina aikoina. - tietoinenasioista
CAPTCHA on tietojenkalastelukeino sekä bottien torjuntakeino. Kun julkaiset kommentin, otat yhteyden CAPTCHAlla, jolloin kirjoittamasi kommentti kopioituu myös kolmannelle osapuolelle. Google julkaisi myös reCAPTCHAn joka on käyttäjälle näkymätön keylogger.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696452
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283058- 612957
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271526Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 331311
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201