Lobbarit vei Sipilää!

Sipilähalusi

Vahva lonkku kiskoihin. Kauan, kun sai vain pilsua. Haluttiin lisää alkoholisteja, että pienpanimot kannattaa paremmin. Raju hinta. Kesällä nähdään akressiiviset lonkkukänninuorisojengit remuamassa..

12

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi tsiisus. Miksi aikuisia ihmisiä jotka suurimmaksi osaksi hallitsevat alkoholinkäyttönsä tarvitsee vuonna 2017 holhota.

      • natotuskoriitä

        Et kai tollo luo itseäsi aikuiseksi? Juopolle haiset. Miksi pitää saada sinunlaisia holisteja lisää?


      • natotuskoriitä kirjoitti:

        Et kai tollo luo itseäsi aikuiseksi? Juopolle haiset. Miksi pitää saada sinunlaisia holisteja lisää?

        Voi tsiisus mikä ...


      • hahahhahhhahhaaaa
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Voi tsiisus mikä ...

        Teidän vihervasureiden mukaa täytyy. Niinhän toverisi äänestivät


      • hahahhahhhahhaaaa kirjoitti:

        Teidän vihervasureiden mukaa täytyy. Niinhän toverisi äänestivät

        En ole Vihervasuri vaan Liberaali Oikeistolainen. Kepulainen on vähän jäänyt junasta.


    • Nuoristajuoppoja

      Ei raittiit tarvi tota lakia. Joupoille se on turmioksi..

    • tkyheretäänonnesa

      Alkoholismin jatkamisperinettä lopattu pitkään ja isolla rahalla,mediakin..

    • Niinpä.
      Siinä läskikauppiaat saivat taas voiton. Muutenkin läskissä kunnossa olevat keskusliikkeet sen kun vaan lihottavat itseään kun hallituksen typerykset liukasteli taas vetelään tai sanottaisiinko että koko Arkadian mäki.
      Kauppa se tuskin ottaa vastuuta kun suomi juo. Näkihän sen eduskunnan äänestyksessäkin.
      Niin kun kovaa vastustettiin, niin pianhan se oma massu alkoi huudella että mistä se kansanedustaja juomansa hakee, ai että, oman tunnon kautta äänesteltiin ( HEH HEH ) taas paljastui tuo valheellinen politiikka , läpeensä mätää joka suunnasta.

      Von Der Sippilä & Ketkut varmaan saa jostain extra bonarit, kun tässä näin vahingollisesti pääsi käymään ja keskusliikkeet sen kun lihottaa itseään ja tappaa kaikki pienet kaupat samassa hässäkässä.

      Täytyypä katsella ketkä siellä äänesti ja mitä. Ettei vaan ensi vaaleissa äänestä näitä tyyppejä.

    • kaupoillevoitot

      Raittiit veronmaksajat maksaa haittojen kulut!

    • raittiimaksaaviulut

      Tänäin radiossa Turusentollo möläytti,että laki tehtiin bisneksille?

    • ainamunaa

      Vain pahojaan Sipiläntollo..

    • voittojalisää

      Sipilän kamut vaati lisämyyntiä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe