Minulla olisi sellainen kysymys kuin, että olen nähnyt eräässä eläinkaupassa tuliliskoja joita pidetään muutaman litran akvassa ja siellä oli niitä ehkä noin 4kpl... nyt kysynkin että eikös se ole eläinrääkkäystä pitää niin pienessä tilassa useita tulareita???!!!!!
Tuliliskoista.....
3
337
Vastaukset
- tanja
Se on kyllä totta, mutta harvemmin eläinkaupoissa muutenkaan noudatetaan hoito-ohjeita...en ainakaan ole itse nähnyt, että kaneja juoksutettaisiin joka päivä tai kultakalat olisivat 500 litraisessa akvaariossa...Mutta ne on tarkoitus saada myytyä mahdollisimman pian ..toivottavasti hyviin koteihin ja asian mukaisin hoito-ohjein !
- Zuuls
Eläinkauppa on eläimelle ns. välietappi ja joissakin paikoissa kyllä rikotaan ja räikeästi sääntöjä, mutta tällöin voi jo itsekkin asiasta mainita.
Tuo, että 4kpl tulareita ovat vähässä vedessä ja tilassa niin mikä se tila on, kun kyllähän väliaikaisesti 4kpl mahtuu hyvinkin pieneen tilaan. En todellakaan halua puolustella eläinkauppojen tiloja eläimiä kohden, mutta väliaikaisesti jopa taistelukalaa voi pitää n.5l faunaboxissa, kun se ei tarvitse mitään laitteita.
Mutta tosiaan. Se, että arvostelee tekstillä eläinten olosuhteita ei oikeasti aja asiaa mihinkään päin. Jos näkee oikeasti, että on tungettu samaan altaaseen esim. sammakoita ja tulareita voi asiasta ensiksi sanoa ja sitten jopa kutsua e.suojeluvalvojaa paikalle. Tämä keino on ainakin se mikä toimii ja ajaa asiaa eteen päin. :)- mä...
tularit on vaa väli aikasesti siel kopis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2124283
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.202266Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1052172Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341829- 1811594
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut261511Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111283Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2201235- 391202
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331170