Minulla olisi sellainen kysymys kuin, että olen nähnyt eräässä eläinkaupassa tuliliskoja joita pidetään muutaman litran akvassa ja siellä oli niitä ehkä noin 4kpl... nyt kysynkin että eikös se ole eläinrääkkäystä pitää niin pienessä tilassa useita tulareita???!!!!!
Vastaukset 3
- tanja
Se on kyllä totta, mutta harvemmin eläinkaupoissa muutenkaan noudatetaan hoito-ohjeita...en ainakaan ole itse nähnyt, että kaneja juoksutettaisiin joka päivä tai kultakalat olisivat 500 litraisessa akvaariossa...Mutta ne on tarkoitus saada myytyä mahdollisimman pian ..toivottavasti hyviin koteihin ja asian mukaisin hoito-ohjein !
- Zuuls
Eläinkauppa on eläimelle ns. välietappi ja joissakin paikoissa kyllä rikotaan ja räikeästi sääntöjä, mutta tällöin voi jo itsekkin asiasta mainita.
Tuo, että 4kpl tulareita ovat vähässä vedessä ja tilassa niin mikä se tila on, kun kyllähän väliaikaisesti 4kpl mahtuu hyvinkin pieneen tilaan. En todellakaan halua puolustella eläinkauppojen tiloja eläimiä kohden, mutta väliaikaisesti jopa taistelukalaa voi pitää n.5l faunaboxissa, kun se ei tarvitse mitään laitteita.
Mutta tosiaan. Se, että arvostelee tekstillä eläinten olosuhteita ei oikeasti aja asiaa mihinkään päin. Jos näkee oikeasti, että on tungettu samaan altaaseen esim. sammakoita ja tulareita voi asiasta ensiksi sanoa ja sitten jopa kutsua e.suojeluvalvojaa paikalle. Tämä keino on ainakin se mikä toimii ja ajaa asiaa eteen päin. :)- mä...
tularit on vaa väli aikasesti siel kopis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi251645Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681387- 961171
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R771114Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84799Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48747Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29746- 64667
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43656- 38639