Essi Pöystin ulkonäkö alkanut rapistua selvästi!!

Naisasialooser11

https://www.seiska.fi/Uutiset/Ex-missi-Essi-Poystin-ja-koripalloilijapuoliso-Ville-Makalaisen-perheonni-taydentyi

Hän on jo lähes 30v täti vaikka ihan vasta äsken hänet kruunattiin miss suomeksi, kylläpäs hiekka juoksee nopeasti naisen tiimalasissa enkä nyt tarkoita vartalomallia todellakaan.

Hänellä on syvät nasolabial foldsit, jotka ovat yksi selkeimmistä ikääntymisen merkeistä naisessa, rypyt otsassa ja ohimoilla, joita yrittää tuossa meikillä peitellä, kaulassa on alkanut jänteet paistamaan mikä johtaa vanhan naisen kalkkunankaulaan ,myös hiukset ovat ohentunee. Hän on jo siinä iässä, että mies ei enää voi häneen rakastua, mutta panokelpoinen on vielä jonkun aikaa kunnes 35 ikävuoden jälkeen seksuaaliarvo alkaa olemaan täysin menetetty. Ja tuo vierellä oleva YTM jos ei nyt jo pane niin kohta alkaa panna nuorempia.

Tässä vielä kuvia Essistä nuoruuden huippuvuosinaan, eroa on kuin yöllä ja päivällä nykyiseen ulkonäköön

http://static.iltalehti.fi/missit/hurjaessi2SL_mm.jpg

32

435

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaisanoasaa

Onhan tuo vielä tosi nätti mutta mies näyttää 55 vuotiaalta.

• No siksihän täällä kohkataan, että naiset pitävät vanhemmista miehistä ja mies on komeimmillaan 5-kymppisenä. Niin myös tämä missi.

• PanSuolaa

Kyllä Essi on mielestäni vielä ihan pantavan näköinen, en panisi pahaksi panna:D

• tyhjät-tynnyrit

Essi on raikkaan ja viehättävän näköinen, juuri vauvan saanut äiti. Tuo mies voisi kyllä käydä parturissa.

• Kaisanoasaa
    • Dream1234567

Onko sinulla varaa arvostellla toisten ulkonäköä? Oletkos itse,miten hyvin säilynyt? Luultavasti olet kalju,lihava ja parhaat päiväsi nähnyt katkeroitunut ruppana. Essi on kaunis ja kolmen lapsen äiti ja tottakait,se näkyy ulkonäössä. Suhteessa on muutakin,kuin ulkonäkö,miten olisi RAKKAUS toista ihmistä kohtaan? Ai niin sulla ei vissiin,siitä asiasta ole kokemusta?

• Naisasialooser11

Miten ihmeessä se nuoren ja kauniin missin"rakkaus"syttyy aina YT-miestä kohtaan, yleensä komeaa ammattiurhelijaa? Miksi missi ei koskaan"rakastu"rumaan ja köyhään mieheen.

Enkä ole säliynyt koska en vielä ole edes komeushuippuani saavuttanut, olen vasta 34v kloppi.

• niinmitenihmeessä
        Naisasialooser11 kirjoitti:

Miten ihmeessä se nuoren ja kauniin missin"rakkaus"syttyy aina YT-miestä kohtaan, yleensä komeaa ammattiurhelijaa? Miksi missi ei koskaan"rakastu"rumaan ja köyhään mieheen.

Enkä ole säliynyt koska en vielä ole edes komeushuippuani saavuttanut, olen vasta 34v kloppi.

Eli rakastunut mies pitää jättää sen takia kun kyseinen mies on komea urheilija ja ottaa ruma ja köyhä tavismies.
        Miksi mies on halunnut missin? Olisiko siinäkin jotain kauniin missin statusta..

• Silikoonimummo

Essi kaunis ja upea nainen. Hetkellisesti hiukset ohenevat synnytyksen jälkeen,jos tuota et tiennyt. Kaunis ja ihana pari.

• No itseäni ainakin nykyinen ulkonäkö kyllä viehättää enempi. Mutta se lienee jokaisen oma näkemys.
      Iän tuomat piirteet viehättää mua vaan jotenkin. Mikä lie naisista sharmia vastaava termi.... se varmaan kuitenkin on se mikä mulle osuu silmään.

• "Mikä lie naisista sharmia vastaava termi.... "

Olisko se sana charmi? 🙃

• tollomagneetti

Naisen vetovoima. Viehättävä, kiehtova, hurmaava, lumoava.

• Wwuwuw kirjoitti:

"Mikä lie naisista sharmia vastaava termi.... "

Olisko se sana charmi? 🙃

Oisko noin?

• tollomagneetti kirjoitti:

Jotain tuollaisia joo...

• tollomagneetti kirjoitti:

Eli charmikas. Sitten on myös sellainen sana kuin karismaattinen, mutta sillä on vähän eri paino.

• Sekku12

Rakkaus ei katso ikää ja rakastua voi vaikka 70v. Rakkaus on ihana asia. Kyllä Essi on vaan kaunistunut vanhetessaan. Itse tykkään vanhemmista naisista,koska heissä on sitä jotain,itsevarmuutta ja kypsyyttä,mitä nuoremmissa ei ole.

• Naisasialooser11

Yrität selvästi saada helppoa pillua ikäneidoilta kehumalla heitä.

• himonkohde

Kuuleppa kun meitä ikäneitoja haluaa nuoretkin miehet.

Jatkoa varmaan tulee eli täälläkö rutisee vanha katkera haaskakurppa jonka taso on alle kaikkien tasojen.. vai miten se meni. Nuoret finninaamaiset pojanrimpulat nyt panee kiimoissaan vaikka puunkoloon.
        Näinkö?

• Naisasialooser11

Nimenomaan, sinähän alat oppia.

• Sekku123

Miks ei? Osa vielä timmissä kunnossa ja tiukkaakin on..Kaikkea ei tarvitse kädestä pitäen opettaa ja aikuinen nainen tietää,mitä tahtoo. En pidä kaikkia nuoria naisia kauniina ankkahuulineen ja aika feikkejä ovat minun makuuni puhumattakaan,että liikunnan puute ja sidu monen nuoren kehossa jo näkyy. Aikuisen naisen kanssa voi keskustellakkin järkevästi. No jokainen taaplaa tyylillään.

• Nähtyontämäkin

Laitappas se oma kuva 18v ja nykyinen kuva niin saadaan vertailuun Kuinkas paljon aloittaja on rupsahtanut. Kuvia kehiin.

• Last12

Näinpä. Helppo täällä on kuvattomana muita arvostella.

• Maanis13

Tuskinpa olet vaan ylipainoinen ja ruma ,ehkä mielikuvituksissa olet komea,mutta totuus on muuta ja niinhän se on maanisilla ihmisillä...

• Naisasialooser11

Olen kyllä lievästi ylipainoinen ja se ylipaino tulee lihaksista. Tämän lisäksi olen myös tumma ja komea, enhän muuten olisi saanut myös varattua pillua sekä voittanut kilpailussa naisesta itseäni nuoremmat pojanrimpulat monta kertaa.

• pannutmies

Olen panenu essii ku se oli 18

• Päiväunetko

Niin unelmissas.

• hbtd

Nasiasialooserilla maaninen vaihde taas menossa?

• Kokenutmies-

On paljon nelikymppisiä kauniita naisia. Sitten tajuatte kun olette itsekkin niin vanhoja eikä teillä ole mahdollisuuksia nuorempiin.

• Naisasialooser11

40v mies saa helposti alle 30v naisia. Ehkä 80v mies joutuu tyytymään nelikymppiseen naiseen.

• altshaimerii

40v mies saa helposti alle 30v naisia. Ehkä 80v mies joutuu tyytymään nelikymppiseen naiseen.

Ei 80v mies muista mitä naisella tehdään. Pitää kaikkia naisia äitinään.

• kevlarvest

Nalli: vähän off topic mutta onko mielestäsi Lola Odusoga vielä YTN? Näin hänet iltiksen päivärinta ohjelmassa ja kyllä aika on tehnyt tepposen myös Lolalle, pullakin on näköjään maistunut aika lailla.

Tietty minä hardcore ätminä panisin häntä - enhän pääsisi edes saman sateen alle Lolan kanssa, mutta mikä on mielestäsi Lolan nykyinen MA-taso? Its ottaisin käyttöön alaluokat tässä tapauksessa ja arvioisin hänet YKTN tasoiseksi - korkeintaan AYTN.

• Naisasialooser11

Lola on nykyään ATN, koska on ikääntynyt ja kuten mainitsit niin pullakin on maistunut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4428
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      152
      3291
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      55
      2560
    4. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2554
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      110
      2285
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1893
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1681
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1626
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      169
      1540
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      36
      1275
    Aihe