Teuvo vihreisiin

Dinkelodom44

Haakkarainen etsii uutta poliittista kotia. Otetaanko kaveri vihreisiin? Ei olis enää tylsiä pikkujouluja.

5

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PusuToukolle

Teuvohan _ON_ vihreä, elämäntyyliltään, arvoiltaan ja poliittisilta näkemyksistään.

Teuvo on vain liittynyt väärään puolueeseen, mikä korjaantuu kyllä kun hän liittyy Toukon panorinkiin.

• Soin1nveli

Minä antaisin Teuvolle heti!

• TeuvoPARAS

Teuvo Hakkarainen on mIES ja ÄÄNESTÄN heti teuvoa kun on vain mahdollista . Suora selkäinen rehellinen mies jolle ei vain viina sovi kuten ei se sovi muillekkaan.

• Eijätäjälkeä

Teuvon ei pidä vaipua masennukseen, eihän tällainen kohu ja alkoholismi ”jälkeä jätä”. Ei myöskään median huomio omasta törttöilystä ”jälkeä jätä”. Turha asioista vikistä, Teuvo on mitä on, eduskunnassa on istunut rikoksista tuomittuja poliitikkoja vaikka kuinka paljon. Olihan tässä taannoin eräs ulkoministerikin joka itse oli 60 vuotias ja ehdotti 16 vuotiaale tytölle yhteistä saunareissua.

Pitäisikö näille perustaa oma puolue jonka nimi voisi olla Suomen Jälkeä Jättämättömät, SJJ.

• Teuvo on monikulttuurinen ja sehän on meillä vihreissä erittäin tärkeää.
      Teuvo oli latinalaisessa Amerikassakin opettamassa paikallisia kenttäsahan käyttöön, ja mainiosti tuli juttuun heidän kanssaan vaikka yhteistä kieltä ei ollutkaan, ja lautoja tuli niin maar mahdottoman paljon.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2073
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1896
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1669
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      64
      1544
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1202
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      84
      1183
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1142
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe