Teuvo vihreisiin

Dinkelodom44

Haakkarainen etsii uutta poliittista kotia. Otetaanko kaveri vihreisiin? Ei olis enää tylsiä pikkujouluja.

5

103

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PusuToukolle

Teuvohan _ON_ vihreä, elämäntyyliltään, arvoiltaan ja poliittisilta näkemyksistään.

Teuvo on vain liittynyt väärään puolueeseen, mikä korjaantuu kyllä kun hän liittyy Toukon panorinkiin.

• Soin1nveli

Minä antaisin Teuvolle heti!

• TeuvoPARAS

Teuvo Hakkarainen on mIES ja ÄÄNESTÄN heti teuvoa kun on vain mahdollista . Suora selkäinen rehellinen mies jolle ei vain viina sovi kuten ei se sovi muillekkaan.

• Eijätäjälkeä

Teuvon ei pidä vaipua masennukseen, eihän tällainen kohu ja alkoholismi ”jälkeä jätä”. Ei myöskään median huomio omasta törttöilystä ”jälkeä jätä”. Turha asioista vikistä, Teuvo on mitä on, eduskunnassa on istunut rikoksista tuomittuja poliitikkoja vaikka kuinka paljon. Olihan tässä taannoin eräs ulkoministerikin joka itse oli 60 vuotias ja ehdotti 16 vuotiaale tytölle yhteistä saunareissua.

Pitäisikö näille perustaa oma puolue jonka nimi voisi olla Suomen Jälkeä Jättämättömät, SJJ.

• Teuvo on monikulttuurinen ja sehän on meillä vihreissä erittäin tärkeää.
      Teuvo oli latinalaisessa Amerikassakin opettamassa paikallisia kenttäsahan käyttöön, ja mainiosti tuli juttuun heidän kanssaan vaikka yhteistä kieltä ei ollutkaan, ja lautoja tuli niin maar mahdottoman paljon.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      597
      1471
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      807
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      472
      698
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      6
      586
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      41
      537
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      35
      533
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      29
      508
    8. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      490
    9. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      29
      458
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      152
      448
    Aihe