Osaako joku selittää miksi näin on, nyt minulla useamman kerran on ihan sattunut valo. Olen peittänyt silmiä tai pitänyt sen takia kiinni.
Valot sattuu kohtausten jälkeen
LEPPIS10
5173
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 5
Vanhimmat
No kohtausten jälkeen voi tuntua aivan miltä vain. Miksi on kohtauksia kuinka paljon lääkkeitä kokeiltu ?
Ensin kokeiltiin Keppraa, kaikki meni huonompaan. Nyt Deprakine 600 600.
1 lääke vain yleensä 2 ainakin on käytössä. Epilepsialääkkeitä on paljon erilaisia kokeilla yleensä päästää hyvään kohtaustasapainoon.
Voi johtua lääkkeestäkin. Minulla oli sama kokemus Deprakinesta. Karbamatsepiinit aiheuttavat valoallergiaa.
Missään muussa tilanteessa ei näin ole. Mutta en ole neurologille sanonut. Voisin raportin perään sen kirjoittaa kun ONNEKSI ei ole (vielä) tullut uutta kohtausta sen jälkeen