Osaako joku selittää miksi näin on, nyt minulla useamman kerran on ihan sattunut valo. Olen peittänyt silmiä tai pitänyt sen takia kiinni.
Valot sattuu kohtausten jälkeen
5
105
Vastaukset
- Kokeiltuna
No kohtausten jälkeen voi tuntua aivan miltä vain. Miksi on kohtauksia kuinka paljon lääkkeitä kokeiltu ?
- LEPPIS10
Ensin kokeiltiin Keppraa, kaikki meni huonompaan. Nyt Deprakine 600 600.
- Kokeiltuna
1 lääke vain yleensä 2 ainakin on käytössä. Epilepsialääkkeitä on paljon erilaisia kokeilla yleensä päästää hyvään kohtaustasapainoon.
- valoallergiako
LEPPIS10 kirjoitti:
Ensin kokeiltiin Keppraa, kaikki meni huonompaan. Nyt Deprakine 600 600.
Voi johtua lääkkeestäkin. Minulla oli sama kokemus Deprakinesta. Karbamatsepiinit aiheuttavat valoallergiaa.
- LEPPIS10
Missään muussa tilanteessa ei näin ole. Mutta en ole neurologille sanonut. Voisin raportin perään sen kirjoittaa kun ONNEKSI ei ole (vielä) tullut uutta kohtausta sen jälkeen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun684735KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1713645- 1683174
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?723094Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502801- 251964
- 241881
- 301666
- 1741660
- 421362