Valkokissalle

mustaavaivalkoistakissaa

Minun tosimieheni. Selviääkö tästä kaamoksesta ja kaaoksesta? Tuleeko työpaikka tältä paikkakunnalta, vai onko työ jo vuoden alusta sovittu muualla? Lähtien varkain. Kiitos jos tähän polkuun katsoisit. Hyvää tulevaa ensivuotta teille valkokissa.

5

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valkokissa

Katson tarot korteista , joskus pelikorteista, tarkkoja aikoja ja kaikkea täsmälistä en näe, mutta jotain osviittaa kortit ovat antaneetm, moni sanoo että nappiin on mennyt. Tarot kortit ovat jänniä siinä mielessä , etteivät ne jkerro lopullista ratkaisua , itsekin pystyy vaikutamaan asioihin ja muutamaan niitä paremmaksi.
      Näyttää siltä , että vaikka asiat alussa näytävät vakaalta, niin jokin valinta on huono, ja se tuo mukanaan huonoa onnea, joko velkaa tai surrua .alakuloa , luitenkin jos ei niihin jää , niin tulevaisuus näyttää tosi hyvältä teille, kunhan pääsette yhteisvoimin toinen toista tukien kaamoksen yli.

• mustaavalkoistakissa

Huomenta! Tuon väärän valinnan teki juuri kuin sanoit. Se siis on tapahtunut jo kuukausi sitten. Siinäkin yritti kovasti, mutta ei onnistunut. Nyt juuri tuo alakulo suru hieman rahatkin siinä väheni.
      Toivon itselleni paljon voimia, että saan rakkaani taas elämään kiinni. Onnistunkohan Valkokissa?

• Heps-kuk-kuu-näkijä

Minun tosimieheni.
      On hän mutta ei sinun
      Selviääkö tästä kaamoksesta ja kaaoksesta?
      Selviää jos ei ota huikkaa.
      Tuleeko työpaikka tältä paikkakunnalta, vai onko työ jo vuoden alusta sovittu muualla?
      On sovittu muualle. Lähtee Kuubaan laskettelukeskukseen maikaksi.
      Lähtien varkain.
      Tyhjentää tilit, vie korut kanii, hävittää sun kengät ja tyhjentää auton kumit, että et pääse takaa-ajoon.
      Kiitos jos tähän polkuun katsoisit.
      Mielelläni katsoin. Kyllä oli naurussa pitelemistä .

• mustaavalkokissa

olet sairas ed kaikki hyvin ja vielä hyvemmin menit harhaa.Rakastellaan saatiin s arvalla 3000 e. haa mee omas itteskäs suree. annan enkelin apua. meillä kaikki hyvin. sul ei ole

• kauniskissavalkoinen

Haa kaikki hyvin. saatiin 3000 e lahjaksi. pyydän enkelin apua sulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      150
      2019
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      324
      1220
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      1028
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      908
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      839
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      52
      829
    7. 85
      821
    8. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      20
      769
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      56
      719
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      711
    Aihe