Voisiko joku katsoa mitä tulevaisuus tuo mulle tullessaan. Tällä hetkellä on tosi raskasta aikaa elämässäni, raha-asiatkin painavat jatkuvasti mieltäni. Tuleeko missään vaiheessa helpompaa aikaa kohdalle, järjestyykö asiat pikkusen parempaan suuntaan jossain vaiheessa.
Syvissä vesissä
Stressiäpukkaa
1
52
Vastaukset
- kallegustav
Taloudessa ennakoidaan yleisesti nousukautta. Tämä vaikuttaa edullisesti monen yksityistalouteen, myös sinunkin.
Älä lannistu , äläkä missään nimessä anna periksi tai ala "masentumaan" vaikka huolettaa ja murehduttaa nyt, sillä pitkällä tähtäyksellä asiat järjestyvät kyllä.
Rauhaisaa, kaunista ja toiveikasta joulua Sinulle sekä uusien mahdollisuuksien uutta vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195457
- 715178
- 924208
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603278- 432851
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️572020- 421872
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713