Hakkarainen osoitti: Suomi ei sivistysmaa

Renttujen-Kansakunta

vaan enemmän tai vähemmän metsäläisistä koostuva heimojen koalitio ohen näennäissivistyksen pintakerroksen alla. DNA-perimällemme hylkeennuijioiden jälkeläisinä emme voi mitään.

35

223

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinseo

      Valitettavasti.

      • kuittitäs

        Valitettavasti mustaa huumoria---kuittaillaan vain


    • poispoispois

      ARKADIANMÄELLÄ on 200 hakkaraista ENEMMÄN TAI VÄHEMMÄN KANSAN EDESSÄ ÖRVELTÄJIÄ.............................................. en tule ikinää äänestämään........................... kewtään .....koskaan...........................

    • Yksi-suomi-yksi-maa
    • wedsrwewer

      Taas joku feministi suomalaisuuden vihaaja jauhamassa tolkutonta paskaa. Mene asumaan johonkin muslimimaahan kun on noin kurjaa. Tai afrikkaan.

    • org-mummeli

      Sellainen on kansa, kun sen edustajatkin!
      Tosin suurin osa on juuri tarkoin valittuja etteivät sotke niiden touhuja joilla on se valta. Vasallien tulee olla nöyriä, jollei ole sitä, pian on.
      Nyt on taas "suomikuva" saanut mainetta! Kumallinen työpaikka se eduskunta todellakin on, siellä näyttää kaikki olevan mahdolista ja lailista?

      • edfggfedrdfdfger

        Tuollaisia sikoja mahtuu joka työpaikalle. Eikä se oikein ole.
        Jos sinua etoo "suomikuva" niin muuta sinäkin johonkin intersektionaali-feministin paratiisiin, kuten pakistaniin. Siella sinun on hyvä olla uljaassa ja sivistyneessä kulttuurissa, eikä tarvitse pelätä Hakkaraisten pilaavan imagoa, koska "Hakkaraiset" ovat siellä minimi perusolettamus miehen keskimääräisestä käyttäytymismallista.


      • TurkkilainenKosto

        Tai Turkkiin.


    • Teuvo haluaa muuttaa suomen suomeksi, maaksi jossain mies saa juoda viinaa, homoilla ja perseraiskata, uudessa Suomessa on pätee halla-ahon raiskaus- ja homoilait.

      • LaitahanFaktaa

        Linkki?


    • onkosekäänoikein

      Maahanmuuttajat ovat taas kunnostautuneet alaikäisten raiskaamisessa. Vihreät ja muut heitä ja heidän tekosiaan ihailevat.

      Heillä on lapsiavioliitot, He eivät tunne käsitettä alaikäinen ja naiset ovat heillä alempiarvoisia kuin miehet.

    • tekopyhien-maa

      Eduskunnassa on RAISKAAJAA, PAHOINPITELIJÄÄ, RATTIJUOPPOA, PETOKSENTEKIJÄÄ, TAPPAJAA jne. Mutta hihhulit oksentaa tekopyhää tekovihaansa vain Hakkaraisesta. Mitä se kertoo nykysuomen tilasta? Kyllä tämä maapahainen on näiden hävyttömien tekopyhien jeesustelijoiden ja tekovihaajien raiskaama. Ei vittu mikä myötähäpeä :/ Aloittaja voi olla jonon kärjessä, kun aletaan hakkaamaan hihhuleista tekopyhyyttä ulos. Paluu arkeen ja järkeen on kipeä.

      • oi-aikoja-oi-tapoja

        Juuri tuollainen kuin sinä' " tekopyhienmaa" äänestää tuollaista Hakkaraista Eduskuntaan. Sivistymättömien ihmisten edustaja, joka saa sikailla aina vaan ja toistuvasti . Päätä vain silitellään.

        Kyllä on mennyt sivistys alas kun vertaa entisaikojen kansanedustajia. Vielä 50-luvulla kansanedustaja oli arvostettava henkilö. Sen jälkeen on tullut jos jonkinlaista edustajaa.

        Kieroilua siellä on aina ollut, mutta ei noin sivistymätöntä porukkaa kuin nykyään. Kai se on niin, että perussuomalainen on juuri tuollainen.


      • coppero

        Kukas putkotyömies se saikaan raiskaustuomion??


    • oikea-kuva

      Hakkarainen ei edusta toilailuillaan ja juopottelullaan Suomea ja suomalaisuutta vaan tyypillisiä persujen kannattajia.

    • Oipoii

      Puhu vain persujen puolesta.

    • juutuumiituu

      ..........ei helvetti.......... Onkohan täällä liikaa matuja?? Me olemmekin alkaneet kotoutumaan heidän tapoihinsa.

      Teuvo näytti konkreettisesti, millaista on arki eduskuntatalon ulkopuolella, naisten silmin katsottuna. Nyt kun sai nähtävyyttä, luulisi päättäjienkin tajuavan mitä tavan tallaaja kokee päivittäin.

      Meille arkea, heille yksittäinenkin tapaus katastrofi. Valitettavasti.

    • hallinnonvaihto

      Vastaus on Sveitsin malli (hakkaraiset eivät enää edusta muuta kuin itseään)
      jossa lääänit/ maakunnat ovat vahvempia alueita, ja niiden "pressat" edustaa omaa aluettaan

      ja Huhtasaari & Väyrynen -linja toimintaan

      asioista äänestää kansa - eikä yksi tai kolme ministeriä enää saa päättää yksin mistään

      Kaikki se turha, sihersuvakki- unionismi roskakoriin, joka vaan ruokkii niinistöjä ja tällaisia ilmiöitä
      siellä ei tarvita ainuttakaan tällaista

      • näinpä-on-marjat

        Antaa Väyrysen kirjoitella kirjojaan ja esitellä niitä silloin tällöin. Liian monta kertaa on ollut yrittämässä pressaksi, mutta kieroudella ei pitkälle potkita eikä rahanahneudella. Huhtasaari voi jäädä opiskelemaan tosiasioita. Antaa tottuneitten, rehtien ihmisten hoidella noita pressan tehtäviä.


    • Körmy-Arska

      Joulukuussa 2017 Hakkarainen paljasti sen että

      - koulutus ei takaa sivistystä
      - kylmä ilma ja virikkeetön ympäristö synkistää
      - viina on tyhmien juoma
      - DNA sinetöi suomalaisten kohtalon seuraavaksi 100 000 vuodeksi
      - kaiken viisauden alku on tosiasioiden tunnustaminen

    • edfwrgefgfdd
    • w345g3222222

      Isoin ongelma "sivistyksessä" on se että Hakkaraisella ei ole valtaa ja rahaa tarpeeksi.
      Sivistystä lisää kummasti se raha ja valta!

      Sanokaa mun sanoneen, raha ratkaisee paljon sivistyksessäkin!

    • sisisisivistys

      Minullepa osoitti kanssasuomalainen parkkipaikalla suomen olevan omaperäisesti suuri sivistysmaa. Edellä kulkevalta kansalaiselta putosi avaimet ja minä nostin ne maasta sekä kiirehdin antamaan ne pudottajalle. Hän tiedusteli mistä löysin avaimet, vastattuani, hän kiitti kauniilla suomenkielen sanoilla:" VOI SAATANA".

      • SepeteusSepe

        Mitä vittua sä meet toisen avaimiin koskemaan saatana.


      • SepeteusSepe

        Mitä helevettiä sä menet toisen avaimiin koskemaan nuija?


    • kansanvaltaa

      Hakkaraisia löytyy jokaisesta maasta, mutta ihmetyttää ketkä äänestää Hakkaraista tai Jani Toivolaa.

    • suominousuun

      Minä äänestin Hakkaraista, ja suurin osa kavereistakin, ja meinaan äänestää seuraavissakin vaaleissa, jos vaan on Teuvo ehdolla.

      • qåaäzm

        Minä oitis äänestän persuja vaikka natsiksi haukuttaisiin. Natsiksi haukkuminen ei tee kuitenkaan minusta natsia. Haluan siunata juutalaista kansaa. Sitä ei natsi tee.


    • qåaäzm

      Suomalaisten heimo on peräisin jostain Venäjältä. Kovasti sitä syntyperäämme yritetään paeta länteen. Värttinä on yrittänyt tuoda sitä puolta kansastamme esille.

      • fghbnfghgf

        Ihan samantekevää. Olennaista on länsimainen kulttuuri kaikkinensa, vapaudet ja hyvinvointi mitkä olemme saavuttaneet.
        Te suomalaisuutta ja valkoihoisuuttanne anteeksipyytelevät feminatsi-nuljaskat niitä oikeita rasisteja olette.


      • qåaäzm
        fghbnfghgf kirjoitti:

        Ihan samantekevää. Olennaista on länsimainen kulttuuri kaikkinensa, vapaudet ja hyvinvointi mitkä olemme saavuttaneet.
        Te suomalaisuutta ja valkoihoisuuttanne anteeksipyytelevät feminatsi-nuljaskat niitä oikeita rasisteja olette.

        Väärin. Te suvakit toimitte juuri samoin kuin natsit aikoinaan. Haluatte tänne Eurooppaan juutalaisten vihollisia miljoonittain. Eikö yksi holokausti riittänyt? Nyt tulee tavallaan toinen. Teillä suvakeilla on samaa natsien kanssa myös se että pakotatte uskomaan aatteeseenne. Pakko on metodinne. Ette anna valinnanvapautta. Sinäkin todistat puheeni oikeaksi. Haukut heti natseiksi kun ei olla samaa mieltä.

        Miksi et tuomitse kommunismia joka on tappanut sata miljoonaa tai miksi et tuomitse sitä uskontoa jota tännekin haluat? Sen lasketaan tappaneen 270 miljoonaa. Häpeä.


      • dfgfgdgdf
        qåaäzm kirjoitti:

        Väärin. Te suvakit toimitte juuri samoin kuin natsit aikoinaan. Haluatte tänne Eurooppaan juutalaisten vihollisia miljoonittain. Eikö yksi holokausti riittänyt? Nyt tulee tavallaan toinen. Teillä suvakeilla on samaa natsien kanssa myös se että pakotatte uskomaan aatteeseenne. Pakko on metodinne. Ette anna valinnanvapautta. Sinäkin todistat puheeni oikeaksi. Haukut heti natseiksi kun ei olla samaa mieltä.

        Miksi et tuomitse kommunismia joka on tappanut sata miljoonaa tai miksi et tuomitse sitä uskontoa jota tännekin haluat? Sen lasketaan tappaneen 270 miljoonaa. Häpeä.

        Taidat olla joku imbesilli jos oletat minun olevan jokin "suvakki"? Tai sitten näitä palstan vitsikkäitä trolleja?


    • suutelevasahuri

      Sivistynyt tapa vastata sivistymättömyyteen ei ole tehdä tapahtuneesta mahdollisimman suuri numero julkisuudessa vaan noin vähäsessä ja vaarattomassa asiassa torjua lähentelijä ja selvittää asia kun molemmat ovat selvin päin.
      Eli vähän samanlaisilla ohjeilla kuin naisille on annettu jos joku kadulla alkaa ahdistella.
      Eroa on se että eduskunnan kahvilassa tilanne ei ole vaarallinen.
      Hakkarainen ei ole vaarallinen, humalassa vain estoton. mutta jäljestäpäin katuva.
      Kadulla tai puistossa iskevän raiskaajan kanssa taas tilanne voi olla hengenvaarallinen.

    • pläppläääh

      Aloittajan sivistys ei edes tunne sanaa " hylkeennuijijoiden ". Ainoastaan hylkeenuijioiden .

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1758
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      167
      1156
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1123
    4. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      25
      937
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      920
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      915
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      860
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      774
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      769
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      731
    Aihe