Eli itse epäilin suuresti että minulla olisi se mutta sain kuitenkin lito lääkityksenn ja huomasin että siitä on apua tunnetilojen särmien hioutumiseen.
Oireitani on ollut mm ärtyneisyys ja menetän hermoni ja voin vaikka huonoimmillani heitää tavaroita jos olen tunnekuohuissani. Tunnetilani saattavat vaihtua tunnissa hyvästä olosta käsittämättömään ahdistukseen ja huolet saavat äärettömiä mittasuhteita. Olen pelannut kymmeniä tuhansia vedonlyönnissä ja se on ollut ongelmani ja aiheuttanut taloudellisia ongelmia.
Saatan hetken mielijohteesta ostaa tavaroita ja lähteä kauppaan äkkilähdöllä.
Olen tuhonnut omia ihmisuhteita ja laukonut asioita joita olen myöhemmin katunut.
Tunnen paljon syyllisyyttä asioista mitä olenkaan tunnepuuskissa sanonut ja tehnyt.
Nyt haluankin kuulla onko lääkärini oikeassa kun määräsi minulle lääkityksen kyseiseen oireiluun
ja oletteko sitä mieltä että kyseessä voi hyvinkin olla tuo kaksisuuntainen?
Olen kiitollinen kaikista vastauksista sillä asia painaa minua todella paljon!
Kaipaisin tietoa teiltä joilla on kaksisuuntainen
tuulessajatuiskussa
1
133
Vastaukset
- Terve.vaanmenoa
Lääkäri oli väärässä! Sinulla on monisuuntainenhäiriö, josta paraneminen on lähes mahdotonta. Alan ammattilaisena suosittelen, että painut helvetin kuuseen täältä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su17310188- 735139
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1494862Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234142Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.433872Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko363743Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383598- 483273
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?443199- 492814