Eli itse epäilin suuresti että minulla olisi se mutta sain kuitenkin lito lääkityksenn ja huomasin että siitä on apua tunnetilojen särmien hioutumiseen.
Oireitani on ollut mm ärtyneisyys ja menetän hermoni ja voin vaikka huonoimmillani heitää tavaroita jos olen tunnekuohuissani. Tunnetilani saattavat vaihtua tunnissa hyvästä olosta käsittämättömään ahdistukseen ja huolet saavat äärettömiä mittasuhteita. Olen pelannut kymmeniä tuhansia vedonlyönnissä ja se on ollut ongelmani ja aiheuttanut taloudellisia ongelmia.
Saatan hetken mielijohteesta ostaa tavaroita ja lähteä kauppaan äkkilähdöllä.
Olen tuhonnut omia ihmisuhteita ja laukonut asioita joita olen myöhemmin katunut.
Tunnen paljon syyllisyyttä asioista mitä olenkaan tunnepuuskissa sanonut ja tehnyt.
Nyt haluankin kuulla onko lääkärini oikeassa kun määräsi minulle lääkityksen kyseiseen oireiluun
ja oletteko sitä mieltä että kyseessä voi hyvinkin olla tuo kaksisuuntainen?
Olen kiitollinen kaikista vastauksista sillä asia painaa minua todella paljon!
Kaipaisin tietoa teiltä joilla on kaksisuuntainen
tuulessajatuiskussa
1
153
Vastaukset
- Terve.vaanmenoa
Lääkäri oli väärässä! Sinulla on monisuuntainenhäiriö, josta paraneminen on lähes mahdotonta. Alan ammattilaisena suosittelen, että painut helvetin kuuseen täältä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423404- 362014
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301739- 161527
- 231508
- 91391
- 241387
- 141237
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781145- 221102