Moi.
Oliskohan täällä naispuolisia 18-38v naisia, jokka kaipais illanviettoseuraa ja keveria.
Aika paljon näyttää olevan näitä mielenterveys potilaita, mutta jos suht tervepäinen hoikka lapseton mukava vapaa nainen löytys, joka kaveria vailla, niin kirjotteleppas.. Lähetään vaikka leffaan tai musa keikoille.
Koko Suomi. Autoillaan puol matkaan toisiaan vastaan, niin ei ole ongelma nuo välimatkat.
Kaverihaku.
13
1968
Vastaukset
- ootkomiäskymysysmerkki
Ootko mies?
- kjehröhhehhpoks
Aika helevetinmoiset huutikset jos olet mies ja etsit "yksinäisiä", mutta kaikinpuolin mt-ongelmista vapaita ja fyysisesti kunnossa olevia "naispuolisia naisia" täältä XD. Sori että lannistan, mutta huvitti vaan niin paljon...
Niin..Ei tämä ole mikään mielenterveysongelma palsta..Tämä on yksinäisyys palsta, joten voisi ihan olettaa, että joku kaipaa seuraa. Tietenkin sinä saat olla mitä mieltä tykkäät.
Ja se, että jos minä täältä seuraa haen ei tarkoita ettenkö jostain toisaaltakin hakisi.
Etkä sinä minua voi lannistaa..- sorrry
Hmp, en tiedä mikä minuun meni. Olen pahoillani kommenteistani ja hyvää joulua et uutta vuotta teikäläiselle ja toivottavasti löydät jotain...
- mies-yksin---
Mies kun hakee seuraa niin saa aika kauan hakea että löytyy. Naiset ei haluu ketään tavata ei edes tista yksinäistä. Varmaan axl smithin tapaisivat heti koska se on julkkis ja komea. Sehän pääse treffeille sadan naisen kanssa. Naisille miehen yksinäisyys on turn off täysin.
Olenhan minäkin komea...
Enkä minä sanonut olevani täysin yksinäinen/ millään tavalla reppana, vaikka kaveria haenkin. Leffaan/ keikoille vain ei ole kaveria tällä hetkellä.
Edelleen kamutyttö hakusessa..
- KranttuMinttu
Vai Axl Smith komea, minusta hän näyttää ihan normaalilta. Liian lipevän ja kieron sekä itserakkaan näköinen jätkä.. En lähtisi tuon kanssa treffeille.
No aika moni muu lähtee..
Mutta onhan täällä vaihtoehtojakin...Minulla ei taida olla kovinkaan paljo yhteistä Axeliin nähen.- Homp65
Tässä olisi tarjolla homopetteri, Kiinnostaisko?
- Vaasans
Asuuko Pohjanmaalla Vaasan seutuvilla ketään palstalaisia?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663412Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1282887- 462589
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391331